La sueca es va portar un any per a demostrar que la directiva es feia el suec o algo així.
La pirata la vec cada setmana al gol nord.
Sobre el q dius erik de q només dic les catalanes he dit l'estelada q no és constitucional i weno la de st Jordi q continuo dient q és una mica rebuscat portar-la....
Sobre si es porta la catalana o la espanyola no m'hi ficaré, estem tots en dret d portar-les, ara ve l'estelada o la del agilutxo q dius ja és un tema polític q no crec q pinti res a la NCA.
Sobre la pancarteta doncs potser si q no caldria portar-la cada setmana, i potser només els dies q es juga amb el Barça B o Barça C, crec q a tots plegats us preocupa massa la pancarta i això no és el Nou Camp, és la Nova Creu Alta,d ben segur q si la pengen al NOU CAMP al final els i farien treure, pero aki... q jo sàpiga no tenim res a veure amb el Barça nosaltres, només en compartim provincia i alguns aficionats del Sabadell tmb són del Barça pero q com no és el meu cas no em molesta la pancarta.
D fet a mi no em molesta ni cap pancarta ni cap bandera, però q no es pot demanar q treguin segons quines pancartes si dsp hi ha banderes al camp de tot menys el Sabadell, perq algú q m'expliqui la relació q té una bandera pirata amb el CE Sabadell.... d cara a l'any vinent ja portaré jo la meva peazo d bandera italiana d la meva habitació q ocuparia un quart d gol, i n'estaria amb tot el dret.