Autor Tema: aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu  (Llegit 25158 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
Re: PANCARTA BARÇA IS NOT CATALUNYA
« Respondre #160 el: 06 de de 2007, 17:28:39 pm »
bueno señores foreros una cuestion ¿ Que os pareceria si dieramos por zanjado este tema ? un saludo y visca el sabadell :visca :visca
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: PANCARTA BARÇA IS NOT CATALUNYA
« Respondre #161 el: 28 de Abril de 2007, 15:41:10 pm »
L´Espanyol està pagant 100 milions de les antigues pessetes l´any a l´Ajuntafems de Barcelona pel lloguer del Estadi Olímpic de Montjuic,si fós el far$a no li cobrarien ni un euro.En quant al tema sectari ó de rentat de cervell,al meu fill,que té 11 anys també l´obligaven a cantar l´himne del far$a -juntament amb tota la classe- a l´escola,i a qui no el cantava li preguntaven el perqué, i els hi deien que si no eran catalans,al més pur estil sectari,rotllo "hare cristnas". :bandera :scut

senyor "cigaleta" el real club deportiu espanyol de barcelona.......... .pagava el lloger de l'estadi olimpic lluis companys de montjuic a l'empresa PRIVADA BARCELONA PROMOÇIO,aixi que deixet de sectes i tonteries,per cert ARA PAGA 1 EURO A L'ANY AIXO NO HO DIUS???

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu
« Respondre #162 el: 01 de Maig de 2007, 00:39:32 am »
un dels dos anava a celebrar tituls del barça i al pont aeri ex hooligan i li tinc apreci pero no l 'entenc pas , i l'altre amenaça a la gent. esta be aquesta pancarta?

la meva opinio eske  si pensem objectivament, el figueres , la grama el hospi i molts equips mes ens an putejat molt es veritat o no???? menteixo?, aixo es una burrada aquesta entrevista mireu i  opineu

http://drac.com/cac/200612/20061229.html
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: aixo ho veu molta gent creieu que aixo ens fa be?opineu
« Respondre #163 el: 01 de Maig de 2007, 03:14:44 am »
Mark de esta entrevista ya ace tiempo y kreo ke en algun post ya se comentao algo de estos dos individuos,el dani i el david alias lencigalat (algo le abran exo para ponerse ese nick :o ) pero bueno ya ke preguntas esta entrevista me la enseño el dani en persona kuando salio en el diario y la verdad las tonterias ke llegan a soltar son demasiadaS, yo tambien estoy asta la p***a de tanta pancartita i tanta tonteria, pk el año pasado contra el levante-b el partido ke nos enviaron a tercera recuerdo estar en esa zona y no paravan de xillar 'aneu a can fanga' 'pixapins' la culpa es del barça' etc.. ke c*** tenia ke ver el barça? si jugavamos contra el levante-b?
PALLASOS IN NOT NOVA CREU ALTA! :beer2
« Darrera modificació: 01 de Maig de 2007, 11:40:18 am per X-Men Aigua »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• Entrenador
« Respondre #164 el: 01 de Maig de 2007, 10:48:33 am »
si, estoy de acuerdo contigo no se que le a dado, pero nos dejan mal a todos  :beer2

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #165 el: 01 de Maig de 2007, 11:51:55 am »
Ahora los que dejaran bien a la aficion alerquinada seran los Hooligans Valles.

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #166 el: 01 de Maig de 2007, 12:46:54 pm »
No hi estic d'acord amb tot, però si amb moltes coses... I no crec que jo estigui grillat  :blink

ferni20

• Visitant
« Respondre #167 el: 01 de Maig de 2007, 13:04:10 pm »
crec que aquest tema ja està molt desgastat.
A mi no em molesta la pancarta al camp i si realment molesta que la directiva mani treure-la del camp nose... ja s'ho faran.
Moltes vegades a la NCA hi ha hagut banderes q no tenen res a veure amb el CE Sabadell i tampoc se n'ha parlat tan. ( banderes sueques, bandera pirata, estelades, creu de st jordi, esvàstica...)

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #168 el: 01 de Maig de 2007, 13:11:38 pm »
Ells diuen el que els hi sembla i s'ho passen be i com que no fan mal a ningu, que fotin el que vulguin.
Si algu no l'hi agrada perque se sent al.ludit es que se l'agafa amb paper de fumar.

• Entrenador
« Respondre #169 el: 01 de Maig de 2007, 13:43:37 pm »
tu ripolletenc  eres un poco t***o no?yo doy mi opinion personal porque tu no sabes nada de esta gente , que pasa te aburres en tu casa ?

ademas ripolletenc eminencia de la opinion, si pasa alguna cosa con los hooligans no se ensucia ningun nombre del equipo si no el nuestro y fuera sabes , esta gente habla por todos listo mas que listo estoy cansado de la gente como tu, que solo critica  sin conocimiento  y no sabes nada de nada pero nada :**** :****
« Darrera modificació: 01 de Maig de 2007, 13:50:21 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #170 el: 01 de Maig de 2007, 13:52:45 pm »
A mi no em molesta la pancarta al camp i si realment molesta que la directiva mani treure-la del camp nose... ja s'ho faran.
Moltes vegades a la NCA hi ha hagut banderes q no tenen res a veure amb el CE Sabadell i tampoc se n'ha parlat tan. ( banderes sueques, bandera pirata, estelades, creu de st jordi, esvàstica...)

No crec que siguis el més correcte per dir que no s'ha parlat de les banderes perquè tu has sigut el primer en dir-ho

Per cert ja que has posat totes les catalanes posa també les de l'àguila i això més que res perquè sembla que les espanyoles siguin constitucionals i tampòc ho són
« Darrera modificació: 01 de Maig de 2007, 14:03:32 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #171 el: 01 de Maig de 2007, 14:16:27 pm »
Bandera sueca??? :o
Grada Jove - La Força Arlekinada

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #172 el: 01 de Maig de 2007, 14:21:01 pm »
la bandera de sant jordi jo la veo bien, a mi me gusta esa bandera erik yo en un kuadrado blanco le pondria el escudo del sabadell to guapo ahi, yo tengo una con el eskudo del barça i keda muy guapa! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• Entrenador
« Respondre #173 el: 01 de Maig de 2007, 14:24:02 pm »
esa bandera es significativa  yo la llevo cuando salimos fuera me gusta, prefiero llevar esa que la de barça is not catalunya, deberiamos tener de un monton de equipos i el barça vino para el centenario, nos cedio a urko, a victor, i ya osn mas que los del espanyol que se barajavan varios nombres i no nos an dejao a ninguno

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #174 el: 01 de Maig de 2007, 14:27:59 pm »
Bandera sueca??? :o

La bandera sueca la van posar una temporada els Waltrapers, per un comentari del Mora crec recordar...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #175 el: 01 de Maig de 2007, 14:31:50 pm »
que cadascú porti lo que li dongui la gana, i si pot ser doncs coses del Sabadell que per aixo SOM el SABADELL !!!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

ferni20

• Visitant
« Respondre #176 el: 01 de Maig de 2007, 15:04:13 pm »
La sueca es va portar un any per a demostrar que la directiva es feia el suec o algo així.
La pirata la vec cada setmana al gol nord.
Sobre el  q dius erik de q només dic les catalanes he dit l'estelada q no és constitucional i weno la de st Jordi q continuo dient q és una mica rebuscat portar-la....
Sobre si es porta la catalana o la espanyola no m'hi ficaré, estem tots en dret d portar-les, ara ve l'estelada o la del agilutxo q dius ja és un tema polític q no crec q pinti res a la NCA.
Sobre la pancarteta doncs potser si q no caldria portar-la cada setmana, i potser només els dies q es juga amb el Barça B o Barça C, crec q a tots plegats us preocupa massa la pancarta i això no és el Nou Camp, és la Nova Creu Alta,d ben segur q si la pengen al NOU CAMP al final els i farien treure, pero aki... q jo sàpiga no tenim res a veure amb el Barça nosaltres, només en compartim provincia i alguns aficionats del Sabadell tmb són del Barça pero q com no és el meu cas no em molesta la pancarta.
D fet a mi no em molesta ni cap pancarta ni cap bandera, però q no es pot demanar q treguin segons quines pancartes si dsp hi ha banderes al camp de tot menys el Sabadell, perq algú q m'expliqui la relació q té una bandera pirata amb el CE Sabadell.... d cara a l'any vinent ja portaré jo la meva peazo d bandera italiana d la meva habitació q ocuparia un quart d gol, i n'estaria amb tot el dret.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #177 el: 01 de Maig de 2007, 15:24:04 pm »
como bien dices si no tenemos nada ke ver con el barça i es la nova creu alta, ke pinta la pancarta???  :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #178 el: 01 de Maig de 2007, 15:29:02 pm »
como bien dices si no tenemos nada ke ver con el barça i es la nova creu alta, ke pinta la pancarta???  :beer2

ya t digo 100 % q kizas seria mas acertado o haria mas gracia q solo se trajera el dia q juega el Barça, nose... para mi es como si hubiera una pancarta q pusiera "desde que leí q beber era malo dejé de leer" nose.. es una cosa q hace gracia y q dsp d verla 1 o 2 dias ya no le hago caso, haber para mi el significado de la pancarta es una razón como un templo pero q algunos se lo toman mas mal de lo q deberian,  la pancarta solo viene a decir q hay mas ekipos en Cataluña q el Barça, y q el Barça no es Cataluña y es una pancarta q podria star aki como en campo el St Andreu, Figueres.. como cualquier campo d cualkier ekipo catalán nose.
A mi ja os digo q me da igual q ste, no considero q se tenga q hablar durante meses sobre la pancarta, pero q realmente si alguien se siente ofendido q mire d hablar con algun directivo de peso en el campo para q la quiten.

ferni20

• Visitant
« Respondre #179 el: 01 de Maig de 2007, 19:02:47 pm »
un dels dos anava a celebrar tituls del barça i al pont aeri ex hooligan i li tinc apreci pero no l 'entenc pas , i l'altre amenaça a la gent. esta be aquesta pancarta?

la meva opinio eske  si pensem objectivament, el figueres , la grama el hospi i molts equips mes ens an putejat molt es veritat o no???? menteixo?, aixo es una burrada aquesta entrevista mireu i  opineu

http://drac.com/cac/200612/20061229.html

per cert aquest noi em sorprén més q anés al Pont Aeri q no pas que anés a celebrar títols del Barça jeje... quins recors el Pont Aeri  8) 8)