A mi m'agradaria conéixer la opinió que teniu respecte de la qualitat dels equips que militen al nostre grup de tercera divisió. La meva és clara rotunda i clara, i és que ens trobem en un dels grups, per no dir el que més, punyeteros i competitius de tota Espanya.
Realment, quan escolto a aquells que diuen que no hem guanyat als de dalt, i que precisament són equips com aquests els que ens trobarem a les eliminatòries d'ascens, penso que en part no els falta raó, inclús jo també ho he arribat a pensar. Ara bé, vosaltres creieu que en el conjunt dels grups de tercera divisió existents, hi ha molts Reus, Girona's o Gava's o inclús Vilanova's? Creieu de veritat que els quatre primers classificats de tots els grups nacionals de tercera poden tenir una qualitat similar o inclús superior a la d'aquests equips?
Segur que n'hi haurà alguns, però dubto molt que el 90% de tots ells, estiguin a un nivell similar o inclús superior als dels equips capdavanters del grup català. Amb això vull dir, que dintre del fet negatiu que representa no haver guanyat a cap dels quatre primers classificats, em podem treure un de molt positiu, i és que el Sabadell està portant a terme un entrenament duríssim, un procés de preparació de cara a les futures eliminàtories d'ascens molt important, que pot fer que s'acostumi a trobar plantilles de gran categoria, que no l'espantin equips complets que hi pugi haver a la resta d'Espanya. Jo pregunto, per exemple, vosaltres creïeu que al grup de l'Eïvissa o l'asturià per exemple, hi ha equips de la talla d'un Reus o d'un Gavà? Jo crec que no, i per tant tampoc crec que ens haguem de preocupar tant, doncs a més d'haver pogut empatar perfectament davant de Reus i Girona, tampoc hi ha per la resta del país, equips tant potents com aquests, o inclús com el nostre, perquè no dir-ho. N'hi ha, però no tants com ens podem pensar.
Inclús penso que el 80 o 90% dels equips capdavanters de la resta de grups de tercera divisió espanyols, desitgen evitar a tota costa als equips catalans, n'estic segur. Crec que la competitivitat i el nivell que hi ha a casa nostra no és comparable al de la majoria de la resta d'equips de tercera divisió.
Amb tot plegat, considero que malgrat tot, arribarem a les eliminatòries d'ascens preparats, molt preparats i avessats plenament a tot el que pugui tocar-nos patir. Confiem en aquest equip, crec que s'ho mereix, i no perdem la paciència. Queden només quatre jornades, però en futbol això és un món, i encara poden passar moltes coses... FORÇA SABADELL!!!!!!!!!! ARA MES QUE MAI!!!!!!!!!!