tu pagaràs el que et demani el teu club, ok...
PERÓ HI HA UN PROBLEMA...:
el sabadell jugarà a casa en un estadi de 16000 espectadors amb 4000 arlequinats a les grades i uns 300 de fora.
el mazarrón -per posar un equip- jugarà a casa, en un estadi per 3500 espectadors amb 4000 aficionats, uns 300 arlequinats.
CREEM UNA CLARA DESAVANTATGE PER AL NOSTRE CLUB !!
penseu-hi...
ALS PLAY-OFF...
ENTRADES A 3 EUROS PER A TOTS !!
Estic totalment d'acord. No és qüestió de ser o no ser garrepes. I no m'importa el que cobrin a Regional. També puc dir que les últimes temporades que l'Eibar estava a Segona A valia sempre molt menys ser soci que no pas aquí a Sabadell estant a Segona B. Així que les comparacions són odioses.
És senzillament perquè necessitem que vingui gent, i la gent pagant molt no vindrà. De que ens serveix fer caixa si, com bé dieu, només anem 4000 a la Creu Alta? Segons la meva opinió, s'haurien de repartir entrades als col·legis, clubs de futbol, associacions d'esplai, grups juvenils, equips de bàsquet... que siguin de caire infantil i/o juvenil, amb la qual cosa tindràs nanos amb ganes de fer fressa i a més obligaràs a molts pares a acompanyar-los. I aquests pares per 3 euros aniran, per 10 s'ho pensaran.
I després fer propaganda amb les típiques furgonetes per la ciutat fent ènfasi en el tema dels 3 euros, i que es viurà la festa de l'ascens i bla bla bla. Torno a dir que NO necessitem que vinguin els del Sabadell, perquè ja sabem prou bé que els que som saballuts vindrem si o si, necessitem que l'aficionat que ve de tant en quant s'apropi el dia del play-off, i ser 10.000 persones com vam ser el dia del Gandia, l'any del play-off, per exemple.