Autor Tema: Como no a pagar!!  (Llegit 1639 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
Como no a pagar!!
« el: 03 de Maig de 2007, 21:42:03 pm »
si las especulaciones eran correctas...nos tocara pagar segurament (ai un 90%) en el play off. ami me da igual pero k sea a 5 euros pa socios k si no os kedareis sin un grito menos i vamos sin tos mis amigos (unos 12) pk tampoco keren pagar mas asi k sabadell, directiva comportaros como dios manda por dios :****

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: Como no a pagar!!
« Respondre #1 el: 03 de Maig de 2007, 23:48:41 pm »
Sisplau, demano no contestar a aquest tipus de missatges.

A RUBÍ L'ANY PASSAT COBRABEN 12 EUROS L'ENTRADA TOT L'ANY.

qui vulgui pot anar-se al cinema o a la bolera...
Honor al Sabadell

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 04 de Maig de 2007, 13:31:28 pm »
Sisplau, demano no contestar a aquest tipus de missatges.

A RUBÍ L'ANY PASSAT COBRABEN 12 EUROS L'ENTRADA TOT L'ANY.

qui vulgui pot anar-se al cinema o a la bolera...

Si Grimber, però si prenem aquesta actitud, serem 2000 a la Nova Creu Alta. No és a la gent a la que l'interessa venir al camp, sinó que és a nosaltres a qui ens interessa que la gent vingui.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 04 de Maig de 2007, 13:43:03 pm »
Pero al play off si ha d'anar encara que valgui 20 euros j**** !!!!! si algu es keda a casa al play off perque ha de pagar 5 euros NO es del Sabadell  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #4 el: 04 de Maig de 2007, 16:30:13 pm »
En part estic d'acord amb els que penseu que a tots ens interessa que vingui molta gent al camp, però ja està bé de regalar entrades als esporàdics. Jo pago tot l'any el carnet de soci i que voleu que us digui, doncs em fa ràbi quan es deixa entrar a la gent que només ve la play off quan l'equip guanya i durant l'any son els mateixos que prefereixen anar al cine que venir.............q ue passin per caixa directiva.

I el tema de la jornada enconòmica el dia de play off, si ha de ser de 3 euros o menys jo no m'hi oposo.ok?

Salut

joseph

• Visitant
« Respondre #5 el: 04 de Maig de 2007, 16:31:17 pm »
No oblidem que sempre i serem els socis tant si val 5 com si val 10, però tal com es comenta, lo interesant es arrosegar els que no i venen mai i aixó amb preus molt alts, podeu per fet que no vindran, d'aixó en donc fe ja que molts companys de feina que volian anar el día del REUS, tan sols vaig poder portar a la mitad.
Que no siguin rucs, doncs si estem tota la temporada fent la feina de estar a dalt, ara no podem tirar-ho tot per la borda, tan sols per guanyar ó intentar-ho de guanyar uns quants Euros  més.

:bandera

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 04 de Maig de 2007, 17:23:11 pm »
No oblidem que sempre i serem els socis tant si val 5 com si val 10, però tal com es comenta, lo interesant es arrosegar els que no i venen mai i aixó amb preus molt alts, podeu per fet que no vindran, d'aixó en donc fe ja que molts companys de feina que volian anar el día del REUS, tan sols vaig poder portar a la mitad.
Que no siguin rucs, doncs si estem tota la temporada fent la feina de estar a dalt, ara no podem tirar-ho tot per la borda, tan sols per guanyar ó intentar-ho de guanyar uns quants Euros  més.

:clap :clap :clap :clap totalment d'acord.
jo pagaria hasta 100 euros per a veure el PLAY OFF pero una persona q no sigui molt del Sabadell doncs no pagarà ni 12 euros per a veure un PLAY OFF.

:bandera

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #7 el: 04 de Maig de 2007, 18:14:18 pm »
Jo pagare el que em demani el meu club.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #8 el: 05 de Maig de 2007, 11:19:08 am »
tu pagaràs el que et demani el teu club, ok...

PERÓ HI HA UN PROBLEMA...:

el sabadell jugarà a casa en un estadi de 16000 espectadors amb 4000 arlequinats a les grades i uns 300 de fora.

el mazarrón -per posar un equip- jugarà a casa, en un estadi per 3500 espectadors amb 4000 aficionats, uns 300 arlequinats.

CREEM UNA CLARA DESAVANTATGE PER AL NOSTRE CLUB !!

penseu-hi...

ALS PLAY-OFF...

ENTRADES  A 3 EUROS PER A TOTS !!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 05 de Maig de 2007, 11:58:36 am »
Bé, ni una cosa ni l'altre... ni fer jornada ecònomica ni 3 euros, ni portes obertes, entrades com tota la temporada (anticipades 6 euros) o a 5€ i regalar-ne alguna al soci... nose, però hem de fer la NCA plena!! :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #10 el: 05 de Maig de 2007, 14:25:13 pm »
s´ha de buscar una solució a això. Hem va agradar el partit contra el girona la entrada gratis per soci.
I jo crec que fent això ja guanyem en afició va aver-hi bon ambient llastima la pluja... :ostres
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #11 el: 05 de Maig de 2007, 18:11:00 pm »
3 Euros als socis i 6 Euros als no socis.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #12 el: 06 de Maig de 2007, 22:18:37 pm »
Crec recordar (potser la memoria em traeix) que la temporada del playoff a 2a A es va posar a la venda un carnet de soci només per partits de la lligueta de playoff i no era gratis ni molt menys... i ningú es queixava i ho veia normal.
Ara ens estem tornant garrepes i donem la raó als foranis que diuen que els catalans som agarrats.
Els que vulguin vindran i prou.
A més el club no penseu que va tant sobrat de pasta. Els nostres jugadors cobren però ja sabeu que ha passat (o passa) a Gramanet i Terrassa.
Honor al Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Maig de 2007, 22:23:52 pm »
jo després de pagar 5 euros avui per veure un partit de 1ª regional a camp d'un equip q lluita per a no baixar ja casi q no parlaré dels preus de la NCA...
Els preus en el futbol s'han disparat de forma exagerada pel q vec i és per això q tan als camps d barri com als q no són d barri cada cop va menys gent, veient això.... anda q torno jo a pagar 5 euros per veure el Sabadell Nord ni el Sabadell Sud  :**** :**** :**** :**** :****

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #14 el: 06 de Maig de 2007, 22:32:23 pm »
3 Euros als socis i 6 Euros als no socis.

Yo apoyo la opción que dice visi!!  :clap
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #15 el: 06 de Maig de 2007, 22:38:04 pm »
jo després de pagar 5 euros avui per veure un partit de 1ª regional a camp d'un equip q lluita per a no baixar ja casi q no parlaré dels preus de la NCA...
Els preus en el futbol s'han disparat de forma exagerada pel q vec i és per això q tan als camps d barri com als q no són d barri cada cop va menys gent, veient això.... anda q torno jo a pagar 5 euros per veure el Sabadell Nord ni el Sabadell Sud  :**** :**** :**** :**** :****
A veure Ferni, tu saps quan costa un cafè al bar???
j****, tot és car avui però els cinemes mira com s'omplen les sales de domingueros i pagant religiosament entrada, beguda i crispetes.

Crec que serà el meu últim missatge d'aquests temes de les entrades i preus.
Ja canseu i mira que a mi no em sobra ni un duro (per això em faig soci i em surt a compte).
A Palafrugell m'han cobrat 10 euros i no tenen camp de futbol, tenen un engendre d'estadi amb pista d'atletisme, però també fan pagar sabeu??? I gràcies a que ha sigut l'entrada més barata (12 euros a la majoria dels camps que he anat aquesta temporada).
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 06 de Maig de 2007, 22:51:29 pm »

Poquet futbol modest has mamat, eh...
Al camp de la Catalana de Sant Adrià, recordo que fa 7 anys, ja valia l'entrada 500 peles, a Primera regional.

5€ en un camp de primera regional, tampoc és tant.
« Darrera modificació: 06 de Maig de 2007, 23:21:51 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #17 el: 06 de Maig de 2007, 23:20:42 pm »
5 euros son 834 pessetes.
Jo el q dic es :
a/ no es pot anar a salvar la categoria, perq ara teóricament el Sabadell Noird està penjat en un fil apunt d baixar, possant entrades a 5 euros en un camp de barri.

b/ si un partit d 1ª regional del 14ª o 15ª classificat val 5 euros es totalment lógic q en un PLAY OFF d'ascens  a Segona B es puguin cobrar més d 10 o 12 euros.

Jo només dic això, q no podem demanar entrades a 3 euros com fan alguns si a camps d barri per veure futbol de barri et costa l'entrada 5 euros.....

Amb això no stic dient q estigui d'acord amb akests preus, simplement repeteixo q ara entenc perq avui per exemple en akell camp no hi havia més de 200 persones, dels quals 130 eren nens de les categories inferiors, 30 familiars i la resta tal com diu el meu company imaje gent q la dona els a fet fora d casa per a fregar el pis....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 06 de Maig de 2007, 23:25:03 pm »
i la resta tal com diu el meu company imaje gent q la dona els a fet fora d casa per a fregar el pis....

Això va per mi?
Quan et vegi t'estampo el motxo a la testa (és broma, que el necessito per fregar).

El futbol, està car i tot el que és de Segona 'A' cap a vall, desproporcionat economicament.
Però o els clubs petits ho fan així, o cada setmana sel's fica un grup de quinquis xibequeros a liarla entre el públic (com en algun camp de Sabadell). I a més, 5€ per 2 hores de prendre el sol, xerrar amb els coneguts i menjar unes pipes, no és la mort de ningú.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #19 el: 06 de Maig de 2007, 23:26:20 pm »
tu pagaràs el que et demani el teu club, ok...

PERÓ HI HA UN PROBLEMA...:

el sabadell jugarà a casa en un estadi de 16000 espectadors amb 4000 arlequinats a les grades i uns 300 de fora.

el mazarrón -per posar un equip- jugarà a casa, en un estadi per 3500 espectadors amb 4000 aficionats, uns 300 arlequinats.

CREEM UNA CLARA DESAVANTATGE PER AL NOSTRE CLUB !!

penseu-hi...

ALS PLAY-OFF...

ENTRADES  A 3 EUROS PER A TOTS !!

Estic totalment d'acord. No és qüestió de ser o no ser garrepes. I no m'importa el que cobrin a Regional. També puc dir que les últimes temporades que l'Eibar estava a Segona A valia sempre molt menys ser soci que no pas aquí a Sabadell estant a Segona B. Així que les comparacions són odioses.

És senzillament perquè necessitem que vingui gent, i la gent pagant molt no vindrà. De que ens serveix fer caixa si, com bé dieu, només anem 4000 a la Creu Alta? Segons la meva opinió, s'haurien de repartir entrades als col·legis, clubs de futbol, associacions d'esplai, grups juvenils, equips de bàsquet... que siguin de caire infantil i/o juvenil, amb la qual cosa tindràs nanos amb ganes de fer fressa i a més obligaràs a molts pares a acompanyar-los. I aquests pares per 3 euros aniran, per 10 s'ho pensaran.

I després fer propaganda amb les típiques furgonetes per la ciutat fent ènfasi en el tema dels 3 euros, i que es viurà la festa de l'ascens i bla bla bla. Torno a dir que NO necessitem que vinguin els del Sabadell, perquè ja sabem prou bé que els que som saballuts vindrem si o si, necessitem que l'aficionat que ve de tant en quant s'apropi el dia del play-off, i ser 10.000 persones com vam ser el dia del Gandia, l'any del play-off, per exemple.