Autor Tema: Como no a pagar!!  (Llegit 1641 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Como no a pagar!!
« Respondre #20 el: 06 de Maig de 2007, 23:33:43 pm »
Doncs que vols que et digui Adry...

Jo prefereixo els 4.000 que vinguin a ANIMAR, que no vinguin 10.000 dels quals el 60% s'estaran queixant de que si aquest té la pota de fusta, de que si aquesta penya crideu molt, de que si els nanos em molesten amb la bandera...

Per això crec que s'ha de fer selecció. No posar-ho gratis, però posar un preu raonable. 3€ socis i 5€ no-socis, per exemple.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #21 el: 06 de Maig de 2007, 23:35:54 pm »
jo digueu el que volgueu pero al play-off posaria les entrades de general a 10 euros i que vingui qui volgui........per el play-off 10 euros crec que es un preu raonable

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #22 el: 06 de Maig de 2007, 23:43:41 pm »
Jo vui una NCA plena! Tenim que fer valer la nostra millor arma que és l'afició, de totes maneres no sé a que esperen els de la directiva a dir quan posaran la jornada econòmica? 99% que serà el primer partit dels play off....

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #23 el: 07 de Maig de 2007, 00:21:29 am »
Doncs jo, ni jornades economikes, ni entrades a 1 o 3 €...

El soci entra gratis pq ja ho ha pagat a l'inici de la temporada, i les entrades, sempre al mateix preu... si son 12, doncs 12€, sigui el palafrugell o el reus el que vingui.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 07 de Maig de 2007, 00:39:30 am »
Doncs que vols que et digui Adry...

Jo prefereixo els 4.000 que vinguin a ANIMAR, que no vinguin 10.000 dels quals el 60% s'estaran queixant de que si aquest té la pota de fusta, de que si aquesta penya crideu molt, de que si els nanos em molesten amb la bandera...

Per això crec que s'ha de fer selecció. No posar-ho gratis, però posar un preu raonable. 3€ socis i 5€ no-socis, per exemple.

Però el 4000 aquests que venen a animar ja vindran igualment, l'únic que amb 6000 més, que vindran al que vinguin, però hi són, i quan et toqui el Tudelano, la Oyonesa o la Arandina, acostumats en jugar en camps on hi caben 1000 persones, i es trobin 12.000 persones a les graderies... Encara que siguin per criticar, jo crec que una mica "acongojados" (per no  dir una altra paraula que també comenza per a i acaba per "ados") si que estaran, si...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #25 el: 07 de Maig de 2007, 08:29:08 am »

donc que voleu que us digui jo...

prefereixo les 14000 personas que van omplir a vessar ara fa dos estius el narcís sala, davant el mazarrón, que una creu alta amb 3500 persones pagant 9 euros.

aixo nomes facilitara les coses al contrari.

es mes, no es el mateix que vingui gent en un partit de lliga normal que en un dia on un es jga l'ascens.

recordo que els partits que s han fet entrades barates i ens jugavem alguna cosa la gent ha respos, tant en afluencia com en les grades.

salut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 07 de Maig de 2007, 13:35:36 pm »
prefereixo les 14000 personas que van omplir a vessar ara fa dos estius el narcís sala, davant el mazarrón, que una creu alta amb 3500 persones pagant 9 euros.

Sí, però recorda que en aquell partit també hi havien motius extraesportius.

Però el 4000 aquests que venen a animar ja vindran igualment, l'únic que amb 6000 més, que vindran al que vinguin, però hi són, i quan et toqui el Tudelano, la Oyonesa o la Arandina, acostumats en jugar en camps on hi caben 1000 persones, i es trobin 12.000 persones a les graderies... Encara que siguin per criticar, jo crec que una mica "acongojados" (per no dir una altra paraula que també comenza per a i acaba per "ados") si que estaran, si...

I potser al veure 12.000 persones també et surten AnimADOS i els surt el partit de la seva vida.
Que està molt bé si hi han 12.000, però poden ser molts i no animar res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #27 el: 07 de Maig de 2007, 17:14:51 pm »
Jo crec que el problema no es el fet de pagar molt o poc, es saber vendre el que es paga. Si a qualsevol que no sigui asidu a un equip li diuen de pagar 10 euros (per exemple) per veure un play-off de tercera divisio es molt normal que s'ho repensi si anar o no, pero si saps fer una bona estrategia de marketing, fent una bona crida i oferir algo mes que futbol (per exemple, algo per fer soroll al camp o algun tipu de samarreta per fer que tot l'estadi tingues un mateix color) amb el preu de l'entrada, guanyariem en public i en animació. I a molta gent li dius que per 10 euros et donen una samarreta o algo aixi per animar a un camp i potser enganxes a mes gent. No sera la forma mes adient de recaptar diners, pero tampoc crec que un play-off sigui prioritari per fer caixa...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!