Autor Tema: Impressions del I Torneig Inter Penyes  (Llegit 3832 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Impressions del I Torneig Inter Penyes
« el: 03 de Juliol de 2005, 12:58:30 pm »
M'expresso en la meva condició de NO integrant de cap penya, però sí seguidor del CE SABADELL i de totes les activitats interessants que es van montant.

Vaig anar a veure bastants partits del torneig, i com antic jugador de futbol i de futbito, al Sabadell i al Club, tant de lligues regulars, com de 24 i 12 hores, m'esperava una altra cosa del torneig, i m'explicaré:

a) En alguns equips hi havia un nivell molt professional, com si s'haguessin "fitxat" expressament jugadors per a aquest torneig

b) En 1 equip concret vaig veure un excès de marrulleria i mal comportament, sense cap respecte a la resta de jugadors, fossin de l'ekip que fossin.

El que volia comentar era que un torneig d'aquestes característiques, es a dir, un torneig social que es celebra una vegada l'any, ha de ser un torneig simpàtic, un torneig sense mals rollos, un torneig entre colegues, vaja, colegues de diferents penyes que es coneixen pràcticament tots de veure's els diumenges al camp, i que traslladen aquesta camaraderia i sana competitivitat a un torneig social.

Jo crec que molts dels jugadors, sobre tot dels dos equips que van jugar la final, NO EREN SOCIS DE LES PENYES, m'hi jugo un huevecillo, i això per mi adultera l'esperit del torneig. Exposo tot aixó perque crec que jugadors aliens a les penyes, venen, juguen, marxen i els importa tres pitos el que passi després, es a dir, es poden permetre muntar follons, baralles, etc, que després fins d'aki un any no passarà res.

Per a mi s'haurien de dictar unes normes molt clares pel torneig, obligar a les penyes a fer carnets d'afiliats on consti la data d'afiliació i numero de soci perque no es donin casos de fitxatges de darrera hora  ;) i sobretot dictar unes normes duríssimes perque durant el torneig no es produexin situacions d'agressions, baralles, intimidacions i coses així, que un equip pugui ser expulsat per mal comportament.

No sé si m'he explicat bé o si algú es prendrà aixó com a crítica, però és la meva opinió com a "espectador" i la meva impressió de coses que vaig veure ahir i no em van agradar.

:beer :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Impressions del I Torneig Inter Penyes
« Respondre #1 el: 03 de Juliol de 2005, 13:03:43 pm »
Tingues en compte que era la primera edició, i amb el temps es puleixen tots els errors.

Jo vaig estar a la semifinal i a la final, potser quan hi havia més competitivitat, per això es va veure més situacions de risc, però és normal, quan et jugues un trofeig.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #2 el: 03 de Juliol de 2005, 13:10:38 pm »
amic birrero que ja ho sé que era la primera edició, però els errors que es vegin s'han de dir per corregir-los ràpidament, que sino amb el temps queden diluits i ningu s'enrecorda fins l'any que ve i torna a passar el mateix   ;)

jo vaig veure més partits i va haver-hi moltes marrulleries, inclus enfrentaments amb el public, sobre tot en el partit del matí que enfrontava als dos ekips que finalment van jugar la final.

ja et dic que la meva crítica no es de mal rollo, però si que la crec necessaria.

és d'agrair la organitzacio d'un event així, i jo us felicito, però crec que hi han coses a corregit pel propi be futur del torneig.

Ah també vaig trobar a faltar algun representant del Sabadell per a la entrega de trofeus, per altres anys es podria fer en altres dates, abans que s'acabi la lliga regular o quan ja estigui la plantilla en funcionament, així podrien entregar els premis els propis jugadors de la primera plantilla  ;D

OSCAR JX RECUPERAT RAPID, el vaig veure com a un tio molt tranquil i esportiu
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 03 de Juliol de 2005, 13:33:19 pm »
Ah també vaig trobar a faltar algun representant del Sabadell per a la entrega de trofeus, per altres anys es podria fer en altres dates, abans que s'acabi la lliga regular o quan ja estigui la plantilla en funcionament, així podrien entregar els premis els propis jugadors de la primera plantilla  ;D

I l'Albert? Allà estava, el representant de l'oficina ;D Va posar l'himne del Sabadell i tot!
I l'Adry? El super-speaker del club, donant el callo a l'entrega de trofeijos ;D .

Tens bastanta raó, però els organitzadors ja sabran l'any que bé que s'han de canviar algunes cosetes i jo confio en ells (els conec a més). A més també espero que l'any que bé, es facin una mica abans, a veure si s'anima algun jugador del :scut o del  :scut femení a donar-se una volta allà i ens fa una entrega de trofeigs.
Ah! M'oblido de dir que també desitjo que l'any que bé hi pugui ser present l'equip Secció Birra per demostrar la classe que tenim (jo no jugaré, que si no...).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 03 de Juliol de 2005, 15:56:47 pm »
M'expresso en la meva condició de NO integrant de cap penya, però sí seguidor del CE SABADELL i de totes les activitats interessants que es van montant.

Vaig anar a veure bastants partits del torneig, i com antic jugador de futbol i de futbito, al Sabadell i al Club, tant de lligues regulars, com de 24 i 12 hores, m'esperava una altra cosa del torneig, i m'explicaré:

a) En alguns equips hi havia un nivell molt professional, com si s'haguessin "fitxat" expressament jugadors per a aquest torneig

b) En 1 equip concret vaig veure un excès de marrulleria i mal comportament, sense cap respecte a la resta de jugadors, fossin de l'ekip que fossin.

El que volia comentar era que un torneig d'aquestes característiques, es a dir, un torneig social que es celebra una vegada l'any, ha de ser un torneig simpàtic, un torneig sense mals rollos, un torneig entre colegues, vaja, colegues de diferents penyes que es coneixen pràcticament tots de veure's els diumenges al camp, i que traslladen aquesta camaraderia i sana competitivitat a un torneig social.

Jo crec que molts dels jugadors, sobre tot dels dos equips que van jugar la final, NO EREN SOCIS DE LES PENYES, m'hi jugo un huevecillo, i això per mi adultera l'esperit del torneig. Exposo tot aixó perque crec que jugadors aliens a les penyes, venen, juguen, marxen i els importa tres pitos el que passi després, es a dir, es poden permetre muntar follons, baralles, etc, que després fins d'aki un any no passarà res.

Per a mi s'haurien de dictar unes normes molt clares pel torneig, obligar a les penyes a fer carnets d'afiliats on consti la data d'afiliació i numero de soci perque no es donin casos de fitxatges de darrera hora  ;) i sobretot dictar unes normes duríssimes perque durant el torneig no es produexin situacions d'agressions, baralles, intimidacions i coses així, que un equip pugui ser expulsat per mal comportament.

No sé si m'he explicat bé o si algú es prendrà aixó com a crítica, però és la meva opinió com a "espectador" i la meva impressió de coses que vaig veure ahir i no em van agradar.

:beer :beer :beer :beer

Ja es va comentar sobretot de l'equip penya Sabadell, gent jove i a sobre del juvenil del sabadell. Quants d'akests eren soci de la penya? O encara millor, quants d'akests eran soci akesta temporada passada del C.E.Sabadell? Son questions k molts dels k vam erstar alla ens vam fer. Pero bueno, com be dius Guti, dels errors s'apren i el proxim k es faci pos ja serà amb una certa experiencia i esta clar k algunes coses milloraran :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 03 de Juliol de 2005, 19:46:58 pm »

es facin una mica abans, a veure si s'anima algun jugador del :scut o del  :scut femení a donar-se una volta allà i ens fa una entrega de trofeigs.

Com es nota que vas venir tard mariquilla :laugh: a l'equip 4 gats hi havia el flaman nou mister del feme (Pirri), als @rlekinats.com hi havia en Raul (cap de premsa del feme), i per les grades vaig veure al Llorençs Vilagrasa (Delegat del feme) i a l'ex arlekinada Adriana Martin... d'acord que cap d'aquest va entregar els trofeus pero de ser i eren ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #6 el: 03 de Juliol de 2005, 20:32:00 pm »
Jo com a integrant d'un ekip, @rlekinats.com k vem arribar a semifinals, doncs la veritat esk els nostres rivals es notaven k entrenaven durant tot l'any i que dubto k siguin socis del C.E. Sabadell i intregrants de la penya que representaven i si ho son, es gracies a un paper k dura 24 hores les k durava el torneig i despres no m'en recordo de tu, aixo ja es va comentar durant el torneig per part de molta gent i mes d'un ekip ho va fer aixi k esperem k la proxima vegada sigui un torneig per la gent de les penyes del sabadell i k sigui un dia divertit per a tots pk ahir la veritat esk a alguns elements ho van impedir.
salu2. ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 03 de Juliol de 2005, 20:41:36 pm »
Com es nota que vas venir tard mariquilla :laugh: a l'equip 4 gats hi havia el flaman nou mister del feme (Pirri), als @rlekinats.com hi havia en Raul (cap de premsa del feme), i per les grades vaig veure al Llorençs Vilagrasa (Delegat del feme) i a l'ex arlekinada Adriana Martin... d'acord que cap d'aquest va entregar els trofeus pero de ser i eren ;)

Així, millor estic :-X, ja que vas veure que vaig venir tard (a la hora del sorteig del pernil ;D).
Igualment, estavem els :bandera de cor i alguns més (ara s'emprenyaran els que no van poder venir >:D)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 03 de Juliol de 2005, 21:38:29 pm »
El que diu en SG_FAK es cert, deixan de banda el tema de si eren socis de la penya o no (yo aqui no vull aixecar massa polsaguera per si de cas ho fosin de veritat) aquet torneig era per pasar-ho ve entre  :bandera i una cosa es vacilar per tenir mes clase, toc, joc, etc pero nomes es dediquen a jugar, i una cosa molt diferent es vacilar de clase, joc, etc I buscar brega en tots moments, anar a la pilota com si li anesin la vida, etc... tot aixo va acabar per desquiciar a molta gent que es va emprenyar i amb raó :disappointed:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 03 de Juliol de 2005, 21:39:21 pm »
Això ho dius per mi? :laugh:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 03 de Juliol de 2005, 21:41:04 pm »
Això ho dius per mi? :laugh:

Entre altres ;)

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #11 el: 04 de Juliol de 2005, 02:10:11 am »
Està clar que s'han de millorar coses.

Si es tornar a organitzar tindrem en compte (encara mes) totes les idees i sugerimetns aportats.
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #12 el: 04 de Juliol de 2005, 09:02:55 am »
... una cosa es vacilar per tenir mes clase, toc, joc, etc pero nomes es dediquen a jugar, i una cosa molt diferent es vacilar de clase, joc, etc I buscar brega en tots moments, anar a la pilota com si li anesin la vida, etc... tot aixo va acabar per desquiciar a molta gent que es va emprenyar i amb raó :disappointed:

Jo vaig ser un dels que es va enfadar per la manera d'entrar d'algun d'aquests jugadors que semblava que els hi anés la vida. Jo entenc que siguin més bons que jo, més joves, estiguin en millor forma i guanyin. El que no puc entendre és el comportament d'algun jugador que cada cop que anava a robar la pilota et deixava un "petit encarrec" en forma de patada. Fins i tot quan el porter era a terra amb la pilota controlada, oi cudi? I a sobre l'arbit de torn sancionava més el parlar i demanar que vigilés aixo que les entrades...   :bigcry: com es nota que ells no reben aquestes carícies !!!!

Per cert, he llegit en algun post que l'Oscar es va trencar el canell, des d'aquí li vull donar ànims i que es recuperi d'hora !!!
 :yes:
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #13 el: 04 de Juliol de 2005, 09:47:40 am »
raul, la meva "queixa" no anava precissament contra aquest equip, sí en el sentit de la professionalitat, etc, però no en el tema de marrulleria, que venia per un altre ekip, que va buscar follon en tots els partits que va d i s **** r.

Bé, no vull insistir més, sembla que només jo vaig veure "fantasmes" potser vaig tenir la "sort" de poder assistir en directe als diversos incidents

en fi, ja anirem comentant  ;)
Forero Més Catxondo

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #14 el: 04 de Juliol de 2005, 10:02:22 am »
Primer de tot i com a organitzador "en cap" del torneig, vull donar les gràcies a tots els participants i al públic.

Prenem nota de totes les crítiques, que considero molt constructives i us en dono les gràcies també per aportar-les :yes:. Tanmateix, lògicament, gràcies per les floretes ;). Com molt be s'ha dit en algun altre post, aquesta és la primera vegada que la penya @rlekinats.com organitzem un torneig d'aquestes característiques i per tant, ens ho hem agafat amb moltíssima il·lusió i ganes però sense gaires coneixements previs.

Tret d'una picabaralla que penso que podríem titllar d'anecdòtica, crec que tot plegat va anar força be, tot i que com acabo d'expresar, treurem també les nostres pròpies conclusions, que convinades amb les què se'ns han fet arribar, obtindrem un resultat que esperem poder aplicar, a fi de be, per la propera edició que esperem que podem repetir... sempre i quan els patrocinadors ens segueixin donant suport evidentment, ja que sense aquest suport econòmic no hagués estat possible ni de bon tros ;D.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #15 el: 04 de Juliol de 2005, 15:14:06 pm »
A part de l'anekdota crek la majoria de gent k va participar es va portar de manera exemplar i es mereixen un 10, pero com pasa amb tot, el k se li dona mes importancia o es fa notar mes es akesta gent amb una actitud una mica inadecuada.
Pero jo em kedo amb k tothom s'ho va pasar be i k ens vem coneixer una mica millor tots els k estem a la grada cada partit animant el nostre partit.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 05 de Juliol de 2005, 12:49:39 pm »
Noticia sobre el Torneig a la web de Ràdio Sabadell:

Sergi Garcés / La Penya Sabadell ha estat la gran vencedora a la 1ª edició del torneig de futbol sala de les penyes del Centre d'Esports Sabadell. La seva victòria per 4 a 1 a la gran final els ha convertit en els brillants guanyadors d'una competició què ha reunit a vuit equips al Pavelló de Can Balsach, a la Creu Alta. Un escenari idoni per una competició en el qual la germanor i la bona harmonia ha acompanyat al llarg de tota la jornada. Al final, triomf per la Sabadell què va superar en el decisiu partit al conjunt dels Arlequinats Anònims.

En semifinals els dos conjunts han deixat fora dos equips dels que millor joc han fet al llarg de tota la competició. Els campions s'han desfet sense massa dificultat dels amfitrions, els membres dels @rlekinats.com, mentre que els finalistes han eliminat als Walltrapers. De tota manera, i en resposta a les raons de ser d'aquests torneig, la nota més positiva ha estat la manca d'incidents i la gran participació, tant d'equips i jugadors, com del públic que s'ha passat per la instal·lació creualtenca a animar als participants.

Polèmiques presències
De tota manera, la única nota negativa, a més a més de la lesió de l'Òscar dels @rlekinats.com, s'ha donat amb la presència d'alguns jugadors 'professionals'. Això s'ha notat en els dos equips finalistes. A la Penya Sabadell bona part dels integrants de l'equip eren membres de l'equip juvenil del Centre d'Esports, mentre que als Arlequinats Anònims hi havia jugadors del Lliçà de futbol sala. Aquest serà un dels aspectes a millorar a la segona edició del torneig, la qual es farà amb tota seguretat després del bon regust que ha deixat als presents aquesta primera.
VISCA CATALUNYA!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #17 el: 05 de Juliol de 2005, 12:54:47 pm »
La noticia destaca el k em comentat tots la lesio de l'oscar (recuperat aviat ;) ) y la aparicio de jugadors "profesionals", la final hauria de ser waltrapers i @rlekinats.com  :tongue3:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #18 el: 05 de Juliol de 2005, 13:04:26 pm »
Per cert, i abans no "tanquem" aquest post, en referència a que no va venir cap representant del club a fer la entrega de Trofeus, vull recordar que el Torneig en si el va organitzar una penya (@rlekinats.com) i anava dirigit a totes les penyes del C.E. Sabadell :scut. Lògicament ens hagués fet gràcia que algun membre de la directiva, o (perquè no) algun jugador, hagués fet l'entrega, però no va ser possible degut en part a la coincidència horària amb a la final del torneig de clubs de futbol de Sabadell a l'estadi de la Nova Creu Alta. Tot i així, vull recordar també que pel matí vam tenir com a espectador a en Francesc Espinar, membre de la directiva arlequinada, que va seguir amb molt d'entussiasme els partits que va poder veure.

Tanmateix vull afegir als "personatges" que heu fet menció anteriorment (Pirri, Adriana Martín...), que altres com el mateix Albert i David, de secretaria; en Dinarès, l'utiller; Adry l'speaker o el radiofònic Ivan Martín es van atrevir a vestir-se "de curt".
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #19 el: 07 de Juliol de 2005, 17:03:36 pm »
Tots els resultats, classificacions i fotos d'aquest torneig, a www.sabadelldeporti va.tk ;)

(Per cert Manel, gracies x enrecordar-te de mi  :-[ jajajaj. Ara seré famós i tot  :Hecho_polvo: )