M'expresso en la meva condició de NO integrant de cap penya, però sí seguidor del CE SABADELL i de totes les activitats interessants que es van montant.
Vaig anar a veure bastants partits del torneig, i com antic jugador de futbol i de futbito, al Sabadell i al Club, tant de lligues regulars, com de 24 i 12 hores, m'esperava una altra cosa del torneig, i m'explicaré:
a) En alguns equips hi havia un nivell molt professional, com si s'haguessin "fitxat" expressament jugadors per a aquest torneig
b) En 1 equip concret vaig veure un excès de marrulleria i mal comportament, sense cap respecte a la resta de jugadors, fossin de l'ekip que fossin.
El que volia comentar era que un torneig d'aquestes característiques, es a dir, un torneig social que es celebra una vegada l'any, ha de ser un torneig simpàtic, un torneig sense mals rollos, un torneig entre colegues, vaja, colegues de diferents penyes que es coneixen pràcticament tots de veure's els diumenges al camp, i que traslladen aquesta camaraderia i sana competitivitat a un torneig social.
Jo crec que molts dels jugadors, sobre tot dels dos equips que van jugar la final, NO EREN SOCIS DE LES PENYES, m'hi jugo un huevecillo, i això per mi adultera l'esperit del torneig. Exposo tot aixó perque crec que jugadors aliens a les penyes, venen, juguen, marxen i els importa tres pitos el que passi després, es a dir, es poden permetre muntar follons, baralles, etc, que després fins d'aki un any no passarà res.
Per a mi s'haurien de dictar unes normes molt clares pel torneig, obligar a les penyes a fer carnets d'afiliats on consti la data d'afiliació i numero de soci perque no es donin casos de fitxatges de darrera hora
i sobretot dictar unes normes duríssimes perque durant el torneig no es produexin situacions d'agressions, baralles, intimidacions i coses així, que un equip pugui ser expulsat per mal comportament.
No sé si m'he explicat bé o si algú es prendrà aixó com a crítica, però és la meva opinió com a "espectador" i la meva impressió de coses que vaig veure ahir i no em van agradar.