Autor Tema: Objectiu: Vilanova  (Llegit 669 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Objectiu: Vilanova
« el: 06 de Maig de 2007, 22:31:57 pm »
Bona nit! Acabo de mirar en el calendari de lliga els 3 partits que resten per acabar la temporada i també la classificació actual, i ja veig que, a part de que necessitem guanyar com a mínim 2 partits per assegurar el play-off (quedant o no líders, tan de bo que si...), també cal estar atent al Vilanova perquè, encara que estigui ara a 6 punts del play-off, en tres partits la truita es pot girar i aquest equip pot substituir tranquil·lament qualsevol dels 4 candidats directes a l'ascens, on per sort ens hi trobem nosaltres. No val a a badar i cal guanyar-los d'aquí 15 quinze dies al seu camp i a més a més aconseguirem avançar-nos-hi en goal-average, cosa que malauradament no tenim a favor ni contra el Reus, ni el Girona ni tampoc amb el Gavà tot i quedar en taules amb nosaltres. Espero que la golejada contra el Palafrugell doni una mica més d'ànims a l'equip de cara a final de temporada, i un cop més l'afició torni a gaudir de nou les dues victòries a casa després de les últimes ensopegades (home, si guanyem a Blanes també, no et fot? :botador). Vinga doncs, a veure si acabem la lliga com a campions i el play-off ens és generós i poguem ascendir altra vegada!!! :xin-xin VISCA EL SABADELL ETERNAMENT :visca!!!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
Re: Objectiu: Vilanova
« Respondre #1 el: 06 de Maig de 2007, 22:32:59 pm »
si el sabadell guanya la setmana que be el vilanova ya pot fer el que vulgui que no ens pasara

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #2 el: 06 de Maig de 2007, 22:37:47 pm »
Tens raó, pero no val a badar. De totes maneres, el Vilanova també pot fotre daltabaix el Gavà, per la mateixa regla de tres...Merci per respondre, company!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #3 el: 06 de Maig de 2007, 22:41:32 pm »
El Vilanova ja el podeu tatxar del play of, avui tenia la seva opcio i ja la ha deixat escapar. El que no te asegurat el sabadell es el primer lloc, ni el segon...
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #4 el: 06 de Maig de 2007, 23:08:31 pm »
Bona nit! Acabo de mirar en el calendari de lliga els 3 partits que resten per acabar la temporada i també la classificació actual, i ja veig que, a part de que necessitem guanyar com a mínim 2 partits per assegurar el play-off (quedant o no líders, tan de bo que si...), també cal estar atent al Vilanova perquè, encara que estigui ara a 6 punts del play-off, en tres partits la truita es pot girar i aquest equip pot substituir tranquil·lament qualsevol dels 4 candidats directes a l'ascens, on per sort ens hi trobem nosaltres. No val a a badar i cal guanyar-los d'aquí 15 quinze dies al seu camp i a més a més aconseguirem avançar-nos-hi en goal-average, cosa que malauradament no tenim a favor ni contra el Reus, ni el Girona ni tampoc amb el Gavà tot i quedar en taules amb nosaltres. Espero que la golejada contra el Palafrugell doni una mica més d'ànims a l'equip de cara a final de temporada, i un cop més l'afició torni a gaudir de nou les dues victòries a casa després de les últimes ensopegades (home, si guanyem a Blanes també, no et fot? :botador). Vinga doncs, a veure si acabem la lliga com a campions i el play-off ens és generós i poguem ascendir altra vegada!!! :xin-xin VISCA EL SABADELL ETERNAMENT :visca!!!

Me parece que te equivocas le sacamos 8 puntos al vilanova que es 5º , por lo que si ganamos el proximo partido estaremos matematicamente  clasificados para los play-offs

1 REUS 73
2 GIRONA 71
3 SABADELL 71
4 GAVÀ 69
5  VILANOVA 63 
la meva sang és arlequinada

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #5 el: 06 de Maig de 2007, 23:20:15 pm »
Potser si que el tenim lluny el Vilanova, perquè 8 punts son bastants...pero be, mentre no fem el b***o els propers partits...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 06 de Maig de 2007, 23:44:47 pm »
pero que esteu dient xD el Vilanova es impossible ja que ens passi, com a maxim podria atrapar al Gavà pero res, els 4 equips que faran el play off han quedat decidits aquesta tarda, em sap greu pel Xavier pero aquesta derrota ha estat mortal per ells  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #7 el: 07 de Maig de 2007, 14:25:42 pm »
pues yo no em conformo amb se 3 d grup... tindrem k ser 2 minim per aspirar amb moltes opcions al play-off, pk sino jugar l'ultim partit a fora..sense les coses clares pos no em sembla llens rentable. aixi k a sumar el 9 punts k resten i avere si punxa el girona