Autor Tema: 1ª regional: SABADELL NORD-BERGA  (Llegit 8036 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
1ª regional: SABADELL NORD-BERGA
« el: 01 de Maig de 2007, 12:06:35 pm »
Aquest proper diumenge, 06/05/2007, a les 11:30, al municipal de Ca n'Oriac, es juga un Sabadell Nord - Berga, decissiu per a la permanència dels arlequinats a Primera Territorial.

Juguen contra el Berga, líder de la lliga, i l'entrenador del Sabadell Nord, el Senyor Pinyol, és l'ex-entrenador del CE Llorençà i habitual del CE Sabadell.

Demano a tots els arlequinats que ajudem a l'equip de la nostra ciutat.
Demano a tots els del Can Rull, que ajudeu a l'altre equip de la ciutat que està a Primera Territorial a aconseguir la permanència.

En fí, que demano la vostra presència, els vostres ànims i que ajudem a un dels equips de Sabadell, que està passant patiments a aconseguir la permanència.

Fem un assaig del play-off?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Sabadell Nord - Berga, diumenge, 06/05/2007, a les 11:30!
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2007, 12:29:24 pm »
company intentare ser "politicament correcte" en el meu comentari.......... ....com sabadellenc com arlequinat i del barri de can rull,jo entenc que els que teniu coneguts i amics al club o la gent del barri de Ca n'Oriac donin suport al sabadell nord...........pero jo com arlequinat i de can rull sento dir que molts cops m'he sentit insultat per aquest club i abans de la fussio encara mes,recordo els insults gravissims sempre que l'amateur jugaba amb el Ca n'Oriac o el san julian,inclus aqui a casa.....per aixo no desitgo res dolent al club pero si baixa em sera totalment indiferent

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2007, 13:04:38 pm »
Lamentablement, dagar, normalment els dirigents del  :scut del passat sempre havien pecat de supèrbia amb els altres equips de la comarca. Per això no tenim bon cartell ni amb alguns equips de la ciutat.

Però hem de començar a canviar-ho, i fer que els altres equips de Sabadell, vegin que també els donem suport, i aconseguir després que ells ens donin suport també.

Per això, crec que hauriem d'animar-los i donar suport.

(no dic res del Can Rull, perquè ja està sense opcions de pujar a Preferent, eh!)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2007, 14:08:49 pm »
Sense que serveixi de precedent la Força Arlekinada anirà a animar al Sabadell Nord ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2007, 14:56:22 pm »
company intentare ser "politicament correcte" en el meu comentari.......... ....com sabadellenc com arlequinat i del barri de can rull,jo entenc que els que teniu coneguts i amics al club o la gent del barri de Ca n'Oriac donin suport al sabadell nord...........pero jo com arlequinat i de can rull sento dir que molts cops m'he sentit insultat per aquest club i abans de la fussio encara mes,recordo els insults gravissims sempre que l'amateur jugaba amb el Ca n'Oriac o el san julian,inclus aqui a casa.....per aixo no desitgo res dolent al club pero si baixa em sera totalment indiferent

a Can Rull tampoc sou uns santets...sinó pregunta per el juvenil que teniu a preferent...a 2 o 3 expulsats per partit...i bueno jo també e viscut derbis, i sé com les gastaven allà també...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2007, 20:56:05 pm »

a Can Rull tampoc sou uns santets...sinó pregunta per el juvenil que teniu a preferent...a 2 o 3 expulsats per partit...i bueno jo també e viscut derbis, i sé com les gastaven allà també...

amic resistencia no em parlis del futbol base del can rull ;D que no en tinc ni idea,algun dia vaig a veure el primer equip pero no molt la veritat

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #6 el: 01 de Maig de 2007, 20:58:02 pm »
Sense que serveixi de precedent la Força Arlekinada anirà a animar al Sabadell Nord ;)

penseu anar amb banderes del sabadell? si es aixi aneu amb compte

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 01 de Maig de 2007, 21:10:32 pm »

amic resistencia no em parlis del futbol base del can rull ;D que no en tinc ni idea,algun dia vaig a veure el primer equip pero no molt la veritat

jajaajajaja, doncs pregunta per el juvenil de preferent (que pedrà la categoria, sinó vaig errat  :-\ ), jo tinc un company al insti que m'explica el partit que han fet cada setmana, i riure si que rius, pero la veritat que és força lamentable, pero això al can rull i a molts altres llocs eh!, en fin patètic...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 01 de Maig de 2007, 21:16:19 pm »
home anirem amb la pancarta i això...pensa que ha sigut el propi entrenador del Sabadell Nord que ens ha demanat perquè anessim a animar :pilotasso
« Darrera modificació: 01 de Maig de 2007, 23:36:17 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 03 de Maig de 2007, 13:04:01 pm »
Las instituciones están por encima de las personas que la forman, por tanto pienso que es libre elección si quieres ir o no a dar apoyo a un conjunto que no es el de uno propio, desconozco que relación mantienen en la actualidad los dos Clubes, pero el grande siempre debería estar en colaboración con el que no lo es y más si es de la misma Ciudad. Este ha sido el gran problema que se ha tenido siempre con el resto de los Clubes de Sabadell.
                                                    :beer2.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #10 el: 05 de Maig de 2007, 16:15:21 pm »
Espero que guanyi el Sabadell nord!!! El Berga és acutalment segon classificat, el Palau és el lider i jo, com a Palauenc que he sigut durant 22 anys no desitjaria més en el món que el Palau pugués jugar a preferent..x tant..a x la victoria contra el Berga!!

PD: perdoneu la ignorancia pero...on juga el sabadell nord? costa algu la entrada? GRACIES!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 05 de Maig de 2007, 16:23:58 pm »
Espero que guanyi el Sabadell nord!!! El Berga és acutalment segon classificat, el Palau és el lider i jo, com a Palauenc que he sigut durant 22 anys no desitjaria més en el món que el Palau pugués jugar a preferent..x tant..a x la victoria contra el Berga!!

PD: perdoneu la ignorancia pero...on juga el sabadell nord? costa algu la entrada? GRACIES!

juga al camp municiapal de Can'Oriach!  a la Ronda de Collsallarca...entr ada?nidea...fa molt que no mi paso... :plora :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
« Respondre #12 el: 05 de Maig de 2007, 16:26:04 pm »

juga al camp municiapal de Can'Oriach!  a la Ronda de Collsallarca...entr ada?nidea...fa molt que no mi paso... :plora :paret

merci resistencia!!! :)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #13 el: 05 de Maig de 2007, 19:05:15 pm »
tinc entés que algo costa, pero no sé si costarà mes de dos euros o nose nose  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
1ª regional: SABADELL NORD-BERGA
« Respondre #14 el: 06 de Maig de 2007, 15:24:33 pm »
Aquesta matinal  el company imaje_culé i jo em presenciat el partit de lliga a Ca n'Oriac entre Sabadell Nord i Berga.
Uns lluiten per sortir de la part baixa de la taula i el Berga era segon just per darrere  a 1 punt si no vaig errat del Palau q és el líder.
El resultat final a sigut un 0-2 pel Berga, i el partit a estar força entretengut, la primera part dominada pel Sabadell Nord i la segona pel Berga q ademostrat tenir molta més qualitat q els sabadellencs.
Ara ve, la gran sorpresa a sigut quan al entrar al camp ens han cobrat 5 EUROS !! per a veure un partit d 1ª Regional al camp d'un ekip q lluita per no baixar... no se m'ha semblat força sorprenent, esperava 2-3 euros pel rotllo del sorteig i tal pero q 5 euros per veure un partit d barri?
Ara cada cop entenc més perq a la NCA les entrades costen el q costen i tmb entent q en un PLAY OFF no possem entrades a 3 euros, doncs si un Sabadell Nord- Berga costa 5 euros un CE SABADELL- GUADALAJARA pot costar hasta 15 euros tranquilament.
També s'ha d reconeixer q l'ambient q hi ha als camps d futbol actualment als barris no és pas l'ambient q hi havia fa molts anys quan els meus tiets jugaven a la Marina... ara entenc perq estan tan morts tots els camps d futbol i són 200 aficionats (100 nens de categories inferiors, 50 familiars i amics, 20 aficionats visitants i 30 espontanis del barri).

Per cert pel camp tmb he vist animant a la "penya can fanga" jejeje he sentit crits de PIXAPINSSSSSSSSSSSS SS  :laugh: :laugh:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: 1ª regional: SABADELL NORD-BERGA
« Respondre #15 el: 06 de Maig de 2007, 15:37:51 pm »
Y porque no habeis ido a ver al B (a NUESTRO Sabadell) ???   Que se os ha perdido con el Sabadell Nord ese...??   Cada vez hay cosas que entiendo menos    :no:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 06 de Maig de 2007, 15:57:05 pm »
Y porque no habeis ido a ver al B (a NUESTRO Sabadell) ???   Que se os ha perdido con el Sabadell Nord ese...??   Cada vez hay cosas que entiendo menos    :no:

el motivo es que mi amigo Culé Imaje es de Palau de Plegamans y como su Palau está líder tan solo 1 punto por encima del Berga pues le ha hecho gracia ir a ver si pinchaba el Berga en campo del Sabadell Nord, eso sumado a q el Sabadell Nord se juega el no bajar pues le he acompañado a  ver si  con un poco d suerte ganaban.
Aparte d eso yo este año aún no habia visto ningun partido d 1ª Regional y tmb me ha hecho gracia ir a ver uno en el día d hoy.
La verdad q se nota bastante la diferencia d calidad entre los ekipos d 1ª Regional y los de 2ª eh, especialmente cuando hablamos d un Berga apunto d subir d categoria, no tiene punto d comparación con la Romanica, Llano, Andalucia, Sabadell B,,,,
Por cierto q a exo el filial?

Connectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #17 el: 06 de Maig de 2007, 16:28:34 pm »
Por cierto q a exo el filial?
Ho tens 2 posts més avall, ha perdut 2-0.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
« Respondre #18 el: 06 de Maig de 2007, 16:33:05 pm »
No està mai de més anar a mirar un partit de 1ª regional un diumenge assolejat d'un més de Maig..si més no sempre es veurà millor futbol que en un partit de 2ª, pero molt Sabadell B que jugui..total hem anat a veure el Sabadell Nord, ekip de la nostra ciutat també..i per desgràcia ha perdut.
Cal dir, com deia el amic Ferni, que el ambient era bastant sosso..un equip que s'està jugant la categoria em semblava que tindria més "respaldo" de l'afició. I si..la majoria eren nens de les categories inferior y 4 veïns de Ca n'Oriac que segur que han nat al camp perquè la dona tenia que fregar el terra..
El tema de l'entreda és bastant escandalós, 5€ x veure un partit de 1ª regional..en fi, els tontos hem sigut natros per pagar-los.
Destacar la afició femenina del Berga, alguna estaba bastant bé jejeje
bé..ara esperar que el Palau hagi guanyat i així seguixi líder pq la primera regional, grup 4, esta mes interessant que la mateixa primera divisio!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #19 el: 06 de Maig de 2007, 16:34:37 pm »

Destacar la afició femenina del Berga, alguna estaba bastant bé jejeje
Com es nota k has estat amb el ferni!!! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada