Enquesta

Sería el fitxatge d'un gran professional del futbol base el millor de la temporada?

Si, sense dubte
12 (46.2%)
Podría ser
5 (19.2%)
No crec que sigui necessari
9 (34.6%)
Ni parlar-ne, el que hi ha se'n pot sortir
0 (0%)

Total de vots: 23

Autor Tema: GRAN CAP FUTBOL BASE  (Llegit 1990 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

aix

• Visitant
GRAN CAP FUTBOL BASE
« el: 29 de Juny de 2005, 09:01:27 am »
Creus que és necessari buscar un professional destacat per resucitar el futbol base del Centre d'Esports?

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: GRAN CAP FUTBOL BASE
« Respondre #1 el: 29 de Juny de 2005, 09:07:16 am »
Jo no crec que sigui necessari

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 29 de Juny de 2005, 10:38:09 am »
Jo tp crec que faci falta...

friend

• Visitant
« Respondre #3 el: 29 de Juny de 2005, 12:32:36 pm »
si no fa falta un responsable amb cara i ulls per poder despertar aixo qui ho fara?? si akest tio q fitxem te una certa basde de coneixements en el mon del futbol formatiu, es donara compte q a les primeres de canvi, necesita el club una neteja de entrenadors, perq crec q nomes hi ha un o dos q son bon entrenadors i reballen als jugadors encara q no siguin uns cracks, i fan un molt bon ekip i pinya.
una cosa q hauria de fer el sabadell es anar agafan els millors entrenadors d'aki de la ciutat q per ells seria un honor entrenar un ekip del ce sabadell i no q ho faci un pare d'un jugador. akests entrenadors q jo m'estic referint sobretot es a gent jove q te ganes de fer coses ilusio en akest camp, en canvi si posem un pare d'un jugador... amb aixo  no rutlla el futbol base, i per aixo esta com esta!! aixo q estic esmentat el mercantil ja ho ha començat a fer, ha fitxat a joves entrenadors del can rull, sabadellenca, sabadell nord... q akesta temporada han estat entrenant un infantil o alevi i q han fet una tasca notable!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 29 de Juny de 2005, 21:52:56 pm »
Per molta idea que es tingui, la situació actual es molt dificil i amb les instal·lacions actuals (jo m'enrecordo de haver vist 3 o 4 equips entrenant en un camp) es molt i molt dificil remontar-ho.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!