Obro un apartat per veure com li va a vells coneguts... però no em refereixo a exjugadors arlequinats, sinó a equips que han estat rivals del Sabadell en aquestes últimes èpoques... o simplement equips que us fan gràcia.
NOVELDA C.F.
Personalment, el segueixo des del desplaçament a Novelda l'any del play-off. Són una gent molt modesta i molt simpàtica, conec a gent d'allà i inclús participo a la lliga de porres d'allà. Aquest any van començar a la part alta, es va despenjar a meitat de lliga i amb una impressionant ratxa d'11 partits guanyats dels 12 últims (8 d'ells seguits), avui han aconseguit ficar-se, de nou, a la zona d'ascens, traient d'ella al Torrevieja de Polanco, i quan només resten 3 partits per disputar-se. La pega és que l'últim partit el juguen contra l'intractable Denia, líder indiscutible. Els altres dos equips que a dia d'avui farien play-off a part de Novelda i Denia són el Vilarreal B i l'Ontinyent, que està empatat amb el Novelda. Un punt per sota està el Torrevieja.
C.M. PERALTA
Un altre equip que em cau bé, i que fins l'any passat estava a Segona B. Avui m'ha donat per mirar-lo, i m'he adonat que fins aquesta setmana estava.. EN LLOCS DE DESCENS A LA TERCERA NAVARRESA!!!!! Aquesta setmana, per això, li ha guanyat al Murchante i ha sortit de la zona vermella de la classificació, però patirà per salvar-se. Ànims des d'aquí.
PEÑA SPORT
Un altre equip del grup 15è, però a qui li va una mica millor que al Peralta. Aquesta setmana ha perdut el liderat, però ja s'ha classificat matemàticament per la promoció d'ascens. Així doncs, un altre possible rival per les eliminatòries d'ascens, com ja ho va ser fa 3 temporades, en aquell cas, però, lluitant per no baixar. Si ens toca, no deixeu de tastar les "Alpargatas de Tafalla", uns dolços d'hojaldre amb crema desfeta per dins molt bons.
EIVISSA
Allà està l'exarlequinat Manel Martínez, que ja és el cinquè màxim golejador del grup amb 14 dianes, malgrat arribar al mercat d'hivern. Avui han empatat amb el segon classificat a casa, el Mallorca B, en el que era el segon partit a casa que no guanyaven els d'Eivissa. Van líders destacats del grup onzè.
I vosaltres, seguiu a algun altre equip?