Autor Tema: VELLS CONEGUTS  (Llegit 2684 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
VELLS CONEGUTS
« el: 06 de Maig de 2007, 23:51:03 pm »
Obro un apartat per veure com li va a vells coneguts... però no em refereixo a exjugadors arlequinats, sinó a equips que han estat rivals del Sabadell en aquestes últimes èpoques... o simplement equips que us fan gràcia.

NOVELDA C.F.

Personalment, el segueixo des del desplaçament a Novelda l'any del play-off. Són una gent molt modesta i molt simpàtica, conec a gent d'allà i inclús participo a la lliga de porres d'allà. Aquest any van començar a la part alta, es va despenjar a meitat de lliga i amb una impressionant ratxa d'11 partits guanyats dels 12 últims (8 d'ells seguits), avui han aconseguit ficar-se, de nou, a la zona d'ascens, traient d'ella al Torrevieja de Polanco, i quan només resten 3 partits per disputar-se. La pega és que l'últim partit el juguen contra l'intractable Denia, líder indiscutible. Els altres dos equips que a dia d'avui farien play-off a part de Novelda i Denia són el Vilarreal B i l'Ontinyent, que està empatat amb el Novelda. Un punt per sota està el Torrevieja.

C.M. PERALTA

Un altre equip que em cau bé, i que fins l'any passat estava a Segona B. Avui m'ha donat per mirar-lo, i m'he adonat que fins aquesta setmana estava.. EN LLOCS DE DESCENS A LA TERCERA NAVARRESA!!!!! Aquesta setmana, per això, li ha guanyat al Murchante i ha sortit de la zona vermella de la classificació, però patirà per salvar-se. Ànims des d'aquí.

PEÑA SPORT

Un altre equip del grup 15è, però a qui li va una mica millor que al Peralta. Aquesta setmana ha perdut el liderat, però ja s'ha classificat matemàticament per la promoció d'ascens. Així doncs, un altre possible rival per les eliminatòries d'ascens, com ja ho va ser fa 3 temporades, en aquell cas, però, lluitant per no baixar. Si ens toca, no deixeu de tastar les "Alpargatas de Tafalla", uns dolços d'hojaldre amb crema desfeta per dins molt bons.

EIVISSA

Allà està l'exarlequinat Manel Martínez, que ja és el cinquè màxim golejador del grup amb 14 dianes, malgrat arribar al mercat d'hivern. Avui han empatat amb el segon classificat a casa, el Mallorca B, en el que era el segon partit a casa que no guanyaven els d'Eivissa. Van líders destacats del grup onzè.

I vosaltres, seguiu a algun altre equip?

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re: VELLS CONEGUTS
« Respondre #1 el: 07 de Maig de 2007, 16:52:01 pm »

EIVISSA

Allà està l'exarlequinat Manel Martínez, que ja és el cinquè màxim golejador del grup amb 14 dianes, malgrat arribar al mercat d'hivern. Avui han empatat amb el segon classificat a casa, el Mallorca B, en el que era el segon partit a casa que no guanyaven els d'Eivissa. Van líders destacats del grup onzè.

Des de que resideixo a les Balears, m'agrada seguir la tercera d'allà, en la que excepte 5 o 6 equips, la resta són bastant fluixos respecte el nivell del grup V. Dir que Manel Martínez ja porta 15 gols, doncs va marcar el gol de l'empat, en el partit Eivissa - Mallorca "B", que va acabar amb empat a 1, a la ultima jornada. Compte amb el Mallorca "B", que està imbatut des d'inicis de desembre, quan va perdre amb el Binissalem, i probablement sigui de llarg l'equip amb més qualitat técnica e individual de tota la 3ª Balear.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 07 de Maig de 2007, 18:58:51 pm »
Doncs jo segueixo al Burriana perquè tinc familia allà i perque als inicis d'aquesta dècada era un dels equips forts de València que fins i tot el Roig volia que fos filial seu.
Apart també segueixo al Logroñes en certa manera perquè és un equip històric com nosaltres i que no es troba tampòc en el seu millor moment
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 07 de Maig de 2007, 19:03:13 pm »
Doncs jo segueixo al Burriana perquè tinc familia allà i perque als inicis d'aquesta dècada era un dels equips forts de València que fins i tot el Roig volia que fos filial seu.
Apart també segueixo al Logroñes en certa manera perquè és un equip històric com nosaltres i que no es troba tampòc en el seu millor moment

I l'Oviedo, que encara es troba pitjor  :disappointed:

Per no parlar del Compos, a regional...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #4 el: 07 de Maig de 2007, 19:05:46 pm »
Jo segueixo el Lleida i Cadis. El Lleida perque part de la meva familia es d'allà i es el meu segon equip, la llastima que pel play-off d'ascens ja no hi són a temps i esperu l'any que be veure un Lleida-Sabadell a Segona Divisió B.
Per part del Cadis perque per a mi es l'equip que millor afició té. Estan al camp de Carranza normalment unes 15.000 persones i d'aquestes 10.000 estan cantant, saltan, rien amb les cerveses el diumenges a la tarda i guanyin 5-0 com si perden 0-5 sempre fan el mateix, estar al costat de l'equip. Una afició impresionant!!
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 07 de Maig de 2007, 20:05:40 pm »
doncs jo segueixo al Moralo del grup extremeny de Tercera ja que es l'equip del poble on va nèixer el meu pare.
Apart tmb vaig estar fa 3 anys a dins el camp de futbol d'allà de Navalmoral de la Mata i em va fer gracia nose....

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #6 el: 07 de Maig de 2007, 23:48:51 pm »
Jo l'equip que segueixo es el Múrcia per que hi tinc molts familiars. Per cert l'hi falta només un puntet per aconseguir l'ascens a primera :balla :balla
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 08 de Maig de 2007, 01:23:19 am »
Jo segueixo al Real Oviedo per un amic que tinc d'Oviedo i també per que es un equip que sempre m'ha caigut be i també segueixo al equip granadi del Baza, ja que el meu avi es d'allà i ell també el segueix, esta a segona B i gairebé a salvat la categoria. i bueno en aquests moments també m'intereso per l'Eivissa de Manel i pel Jaen de Cañadas. un altre equip que em cau molt bé i segueixo habitualment es el Cadiz fins i tot vaig estar a l'Olimpic de Terrassa fa 2 anys animant-los amb la parroquia cadista  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 08 de Maig de 2007, 11:12:13 am »
Jo segueixo al Real Oviedo per un amic que tinc d'Oviedo i també per que es un equip que sempre m'ha caigut be i també segueixo al equip granadi del Baza, ja que el meu avi es d'allà i ell també el segueix, esta a segona B i gairebé a salvat la categoria. i bueno en aquests moments també m'intereso per l'Eivissa de Manel i pel Jaen de Cañadas. un altre equip que em cau molt bé i segueixo habitualment es el Cadiz fins i tot vaig estar a l'Olimpic de Terrassa fa 2 anys animant-los amb la parroquia cadista  :xin-xin

Ara que dius això... la meva família és de Córdoba, i fa un parell d'anys o 3 també vam anar a l'Olímpic a veure un Terrassa-Córdoba, l'any que va baixar el Córdoba. Anàvem amb una bandera del Córdoba, i els egarencs que hi havien pels costats començaven a fotre's de nosaltres, tratant-nos de paletos andaluces... i jo pensant: "Si sabèssiu d'on venim i de quin equip som..."  :icon_mrgreen:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 08 de Maig de 2007, 13:18:46 pm »
doncs jo segueixo al Moralo del grup extremeny de Tercera ja que es l'equip del poble on va nèixer el meu pare.
Apart tmb vaig estar fa 3 anys a dins el camp de futbol d'allà de Navalmoral de la Mata i em va fer gracia nose....
El Moralo no serà l'equip de Navalmoral de la Mata no?  :boig
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 08 de Maig de 2007, 21:10:25 pm »

si que l'és sí  :-[ perq?

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #11 el: 08 de Maig de 2007, 21:33:02 pm »
Jo l'equip que segueixo es el Múrcia per que hi tinc molts familiars. Per cert l'hi falta només un puntet per aconseguir l'ascens a primera :balla :balla

M'oblidava dir que el Múrcia també el company Adry ho sap de bona mà del meu avi :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 08 de Maig de 2007, 21:42:04 pm »

M'oblidava dir que el Múrcia també el company Adry ho sap de bona mà del meu avi :tongue3:

Ja el podies haver sgeuit l'any passat el Murcia... xD

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #13 el: 09 de Maig de 2007, 01:54:30 am »

Ara que dius això... la meva família és de Córdoba, i fa un parell d'anys o 3 també vam anar a l'Olímpic a veure un Terrassa-Córdoba, l'any que va baixar el Córdoba. Anàvem amb una bandera del Córdoba, i els egarencs que hi havien pels costats començaven a fotre's de nosaltres, tratant-nos de paletos andaluces... i jo pensant: "Si sabèssiu d'on venim i de quin equip som..."  :icon_mrgreen:

tenies que haver tret la bandera del sabadell després de que us diguessin paletos jejeje! jo per sort quan hi vaig nar era practicament com quan hi anem amb el Sabadell, el 75 % del Gol era Gadità  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #14 el: 09 de Maig de 2007, 23:10:16 pm »

si que l'és sí  :-[ perq?

Perque el meu pare es d'un poble molt proper :clap2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 09 de Maig de 2007, 23:45:06 pm »

tenies que haver tret la bandera del sabadell després de que us diguessin paletos jejeje! jo per sort quan hi vaig nar era practicament com quan hi anem amb el Sabadell, el 75 % del Gol era Gadità  :xin-xin

Gadità o Cadista? :p (pregunto, eh?)

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #16 el: 10 de Maig de 2007, 01:30:26 am »
Pos no se fum,fum,fum xDD l'equip es gadità, l'aficio apart de ser gaditana deu ser cadista també jaja en fi que ja m'heu entès  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #17 el: 10 de Maig de 2007, 22:44:50 pm »
Cadis en l'època romana es deia Gades. D'aquí ve el gentilici "gadità", igual que els veins són els "egarencs", perquè era Egara. Ara bé, a l'afició també se li diu cadista. Així que tots dos són vàlids per anomenar als del Cadis.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 10 de Maig de 2007, 22:47:10 pm »
No home no... no m'heu entès... ja ho se la historia de Gades (Càdis)... gaditans són els naturals de Càdis, i Cadistes són els aficionats al Cadiz CF. Per aixo preguntava, si tants aficionats venien de Càdis o eren cadistes residents per les rodalies. Es a dir, si hi va haver desplaçament massiu des de Càdis... per allò de la marea amarilla... la gran fama que te l'aficio del Càdis... era curiositat.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 11 de Maig de 2007, 00:46:41 am »
jajajajaja, ok ok  :-[ :-X :icon_mrgreen: