Autor Tema: Empipem a Jordi Sunyer, V.2  (Llegit 3885 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Empipem a Jordi Sunyer, V.2
« el: 07 de Maig de 2007, 01:28:56 am »
obrim aquest post perque els foreros poguin xerrar de coses relacionades amb el Futbol amb el comentarista de TV3 de la segona divisio,segona divisio B, tercera etc Jordi Sunyer, esperem que es mulli una mica mes que en la meva primera pregunta de quin equip ets jaja

pd doncs ja esta adry aixi es titularà xD no sabia com cambiarlo i he esborrat el anterior  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Empipem a Jordi Sunyer, V.2
« Respondre #1 el: 07 de Maig de 2007, 01:59:10 am »
Jajajaja, ho deia de broma, home!!  ;D ;D

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #2 el: 07 de Maig de 2007, 14:21:29 pm »
Ep!  :**** Que jo no he mentit, és més, he dit tota la veritat! :Paletas:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 07 de Maig de 2007, 14:28:43 pm »
Que vils que sou.

Tenim un munt de periodistes per el fòrum, a qual millor. Jo aplaudeixo a en Jordi per la seva feina!  :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 08 de Maig de 2007, 15:40:06 pm »
haviam si un dia va a l'arlekinat xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #5 el: 08 de Maig de 2007, 16:24:53 pm »
Això ja ho ha pensat algú abans que tu, Randel  :yes: Però el problema que tenim és que el FutbolCat sempre és en directe i és materialment impossible sortir a les 22h de la tele per després arribar a l'Arlequinat... potser pels 5 últims minuts! Però és una cosa que queda pendent.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 08 de Maig de 2007, 17:34:12 pm »
Ep!  :**** Que jo no he mentit, és més, he dit tota la veritat! :Paletas:
Weno doncs si entres amb regularitat... potser el webteam t'hauria de donar una secció i no un simple post... això si, de gratix eeeeeeeeeh, que no hi ha pressupost xD   :ejem  Ja que no tenim un LA DIRECTIVA ET RESPON doncs ho podriem suplir amb un EN JORDI SUNYER ET RESPON o com entren altres periodistes doncs us fikem a tots en un sac i que es faci la secció ELS PERIODISTES ET RESPONEN xD

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #7 el: 08 de Maig de 2007, 18:48:55 pm »
Que vils que sou.
Quina mania am el k vils!!! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #8 el: 14 de Maig de 2007, 01:51:50 am »
Jordi la semana passada li volies pendre el hattrick a Ollés doncs t'ha contestat amb un altre hattrick jejeje es broma, a mes avui tampoc han estat seguits  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #9 el: 14 de Maig de 2007, 17:55:39 pm »
A veure què us sembla la solució que hem utilitzat al programa per a aquestes situacions  :llegir

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 14 de Maig de 2007, 17:55:49 pm »
Jordi per quant les ulleres de sol de l'òptica Alos per tot els socis del Sabadell ;D?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #11 el: 14 de Maig de 2007, 18:13:50 pm »
 :blink Et podria dir per quan tots els socis del Sabadell enviïn una petició a futbolcat@tv3.cat, però em penso que ni el senyor Alos ni els seus proveïdors tindrien estoc suficient! Si els del Caiga Quien Caiga ja només les donen a la gent "VIP", imagina't nosaltres!  :Paletas:

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #12 el: 14 de Juny de 2007, 13:56:27 pm »
Jordi no podrieu donar el partit de tornada a TV3 el Caudal - Sabadell el diumenge 24 a les 18:30 ? que algu presioni a TV3 aixi lo de la pantalla gegant seria molt mes factible !!!
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #13 el: 17 de Juny de 2007, 14:21:32 pm »
Hola nois,

Perdó pel retard, en veure que la freqüència de les "empipades" anava disminuint m'he connectat menys regularment!

Respecte al que diu Pipo: no us puc dir res en ferm però sí que us puc dir que la possibilitat que dius, ara mateix, és factible. "Estamos trabajando en ello". Espero demà dilluns, aquí al Fòrum o al FutbolCat, poder-ho anunciar de forma definitiva.

Permanezcan atentos a sus pantallas!

PD: Deixeu-me curar-me en salut i dir-vos que també es va preguntar per poder televisar el partit d'anada a la Nova Creu Alta, però ni el Sabadell ni cap dels altres equips catalans van acceptar la proposta de TVC de jugar el dissabte a les 18h30 per no coincidir amb la Fórmula 1. En canvi, diumenge 24 no coincidim amb res i hi hauria una franja disponible.

J.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 17 de Juny de 2007, 14:24:38 pm »
Si finalment es pogués fer seria una gran notícia la veritat  :xin-xin

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #15 el: 17 de Juny de 2007, 14:54:40 pm »
Si seria una bona noticia, sobretot per els que no puguin anar a Mieres, i vist que ni el club ni l'ajuntament tenen pensat organitzar cap pantalla gegant, almenys aquests aficionats es podrien trobar en un bar per veure-ho tots junts...Esperem que TVC acabi retransmetent el partit.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #16 el: 17 de Juny de 2007, 17:16:28 pm »
i posariam la pantalla gegantt!!

no costa tanttt homeee

ens a kostat molt arribar fins aki,

:**** :**** :****
Visca el Sabadell!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 25 de Agost de 2007, 19:32:53 pm »
Bé, reobro de nou akest post pq m'agradaria fer-li una pregunta/comentari al jordi sunyer: Akesta tarda he estat veient el partit de l'hercules contra el xerez i hi ha hagut una jugada a la primera part en la q farinós feia una entrada sense pilota que era una tarja groga clara. Tu i el sergi albert heu dit que era molt clara i el senyor jordi gonzalvo deia que no era per tant i que el jugador ha arribat tard a la jugada pq a principis de temporada l'estat fisic dels jugadors no dona per gaire més (quan era clar que anava a tallar la jugada anant directe al jugador)... Acte seguit hi ha hagut un silenci d'akells sepulcral en el que ningú deia res i m'ha donat la sensació de que us heu kedat una mica parats de que digués allò amb lo clara que era la jugada... què pensaves en akell moment? xD Li poseu una tele més petita al jordi gonzalvo pq no pugui veure bé les repeticions de les jugades i faci akests comentaris que donen tant joc o que? És que de veritat, no sé què li veieu a akest home com per mantenir-lo un altre any més a les retransmissions de segona i segona b... Per 4 duros segur que trobarieu algú força més interessant que akest home...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #18 el: 25 de Agost de 2007, 19:37:51 pm »
El partit aquest que comentes entre els que juguen amb l'Hèrcules i el Xerex hi ha més de mig ekip de l'Alacant que va jugar a la NCA la temporada del descens
per cert 2-1  acava d'escurçar distàncies YORDI

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
« Respondre #19 el: 28 de Agost de 2007, 11:43:29 am »

Hola Birri,

Quan em plantejo les retransmissions d'un partit de futbol, m'agrada que siguin com si ens trobéssim tres persones al saló de casa veient un partit, tal i com podeu veure'l vosaltres. Amb algunes salvetats; que diem quin és el jugador que porta la pilota en cada moment, lògicament, i que ens hem d'estalviar els renecs...  :**** i que no podem animar...  :anims

Aleshores, és normal que existeixin diferències de criteri. L'endemà, a la retransmissió del Lleida- Gramenet, en el primer penal que xiula l'àrbitre, Sergi Albert diu que és penal sobre Xavi Muñoz (un altre ex arlequinat), Jordi Gonzalvo diu que no perquè el defensa toca primer la pilota que la cama del jugador, i jo dic que en directe m'ha semblat penal però que veient la repetició prefereixo no decantar-me. En el cas que comentes, jo crec que el Jordi tampoc diu que no sigui groga però que és normal que passin aquestes coses a principi de temporada, diria que tots estàvem d'acord en què era targeta groga (parèntesi lingüístic: TARJA és incorrecte, una tarja és una placa metàl·lica, una matrícula de cotxe per exemple pot ser una tarja) però que el Jordi ha fet aquesta puntualització.

Tornem al tema del partit contra el Palafrugell de la temporada passada, puc entendre que tingueu un cert recel cap al Jordi pel seu passat com a entrenador del Terrassa però poso la mà al foc que difícilment en trobaríem cap com ell. Un estudiós del futbol, una persona que controla una base de dades (WinBol) amb més de 25.000 fitxes de jugadors catalans i estrangers, jugador i entrenador sempre en equips de les categories de les quals parla (com a jugador, Barça amateur, Sant Andreu, Blanes, etc.; com a entrenador, Figueres, Terrassa, Lleida, Sant Andreu, Llevant, Castelló, Cadis...)... Jo crec sincerament que és la persona ideal. A més, és a la tele, si no m'equivoco, des del 2001, un "rècord" que cap altre comentarista ha igualat.

I a més, com a bon aficionat del futbol, ja saps que molt sovint els punts de vista dels entrenadors i dels àrbitres sobre el que passa al camp coincideixen ben poques vegades! (I no malinterpreteu, eh!).

J.