Autor Tema: Empipem a Jordi Sunyer, V.2  (Llegit 3887 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Empipem a Jordi Sunyer, V.2
« Respondre #20 el: 28 de Agost de 2007, 11:48:05 am »
Gràcies per contestar. Es que em va indignar una mica el veure que en akest mateix partit a la segona part va haver-hi una jugada EXACTAMENT IGUAL però al revés, i en canvi si que va dir que era targeta (a partir d'ara ja no ho diré malament, al igual que lo del hat trick que vau dir a l'altra retransmissió xD) groga claríssima! xD

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #21 el: 28 de Agost de 2007, 19:39:17 pm »
Hola Jordi !!! queria comentarte si ya no dais el Futbol Cat pk ayer estuve esperando y no lo dieron!!!.Gracias.
Millor Seguidor

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 28 de Agost de 2007, 20:17:25 pm »
Hola Jordi, me gustaría saber  ¿por qué no retransmiten  por el canal satélite o internancional los partidos que ofrecen por el canal 33 de la 2ª división "B"? otros canales autonómicos como la valenciana suelen darlo el domingo por la tarde y la andaluza creo que también.
                                                           :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 28 de Agost de 2007, 22:05:36 pm »
Hola Jordi !!! queria comentarte si ya no dais el Futbol Cat pk ayer estuve esperando y no lo dieron!!!.Gracias.

Si no vaig errat, el FutbolCat començarà el proper dilluns 3 de setembre  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #24 el: 29 de Agost de 2007, 10:20:05 am »
Bon dia a tothom!

El FutbolCat començarà el dilluns 17 de setembre igual que la resta de programes esportius habituals de la casa (Futbolint edició dimarts, etc.). Es comença aquest dia perquè és quan arrenca tota la nova programació tant de TV3 com del 33. Fins aleshores, us recordo que podeu veure els gols de la jornada el mateix diumenge a mitjanit a la "roda" d'esports del 3/24 o bé el dilluns al migdia al TN Comarques (TV3, 14:00).

Respecte a per què no fem partits per TVC Internacional, és una pregunta que jo també fa temps que em faig però que no té la resposta al departament d'esports de la tele. TVC Internacional funciona com si fos un canal a part i ells són els que decideixen el que més els interessa posar a la programació, i en aquest cas, s'entén que la 2a B no està entre els "escollits". Podeu provar d'enviar un correu al 5430 (servei d'atenció a l'espectador i a l'oient), deixant ben clar que us adreceu a TVC Internacional (si no me'l rebotaran a mi i com us dic, jo no tinc resposta) i a veure què us diuen.

J.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #25 el: 29 de Agost de 2007, 11:02:32 am »

ATENCIÓ!!!

Canvi de plans! Em comuniquen que sembla que finalment arrencarem el FutbolCat 2007-08 el 10 de setembre en lloc del 17. (24è aniversari de la fundació de TV3, per cert).

Ens veiem!