Enquesta

L'afició del Sabadell està preparada per un possible NO ascens?

SI
10 (21.7%)
NO
36 (78.3%)

Total de vots: 43

Autor Tema: L'aficio del Sabadell està preparada per un possible NO ascens?  (Llegit 1528 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
L'aficio del Sabadell està preparada per un possible NO ascens?
« el: 09 de Maig de 2007, 20:50:40 pm »
No vull ser ni molt menys un "cenizo" ni cap "aguafiestas", però crec que molt bona part de l'afició del Sabadell, ni tan sols es planteja la possibilitat de no pujar de categoria. Crec que hi ha una part força important de la massa social del Sabadell que ho dona per fet, malgrat admetre dificultats...
Home, jo si que contemplo aquesta possibilitat, doncs un play-off és una autèntica loteria, un mal dia, un mal aribitratge, una encerrona en camp contrari, lesions, sancions, etc. Hi ha un munt de circumstàncies que se'ns escapen, que no depenen de nosaltres i que a més del propi rival, ens poden complicar molt les coses.
Per això faig aquesta pregunta. Considereu que estem tots plegats preparats per tornar a afrontar una nova temporada a tercera? Jo, no cal dir-ho, espero de tot cor pujar de categoria... Però, i si no ho aconeguim???
Jo crec, pel que veig i malgrat tot el que ja hem passat als darrers anys, que NO estem preparats per un possible no ascens. Apa, a votar s'ha dit! :trebol
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
Re: L'aficio del Sabadell està preparada per un possible NO ascens?
« Respondre #1 el: 09 de Maig de 2007, 21:57:32 pm »
jo crec k si k stic preparat. amb tot el k vaig viure l'any pasat... i mira jo prefereixo kedarme a 3 i anar guanyant k no a 2B i perden tots els partits. aixi k si pr casualitat no pujem animare al sbd fins a la mort.

:banderaanim sabadell :bandera

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 09 de Maig de 2007, 22:08:46 pm »
No. L'objectiu d'aquest any és pujar o pujar, i tot el que no sigui això és no complir l'objectiu. És una fita molt ambiciosa, i de moment s'està responent a les espectatives creades (cosa que no era fàcil tampoc), però crec que qui més qui menys ja pensa en l'ascens, i tots ho tenim al cap. Així que el NO ascens pot ser un pal encara més gran que el del descens de l'any passat. Perquè un cop descendit, hi ha hagut molta gent que ha continuat fidel a l'equip, i molta altra que s'ha pujat al carro precissament per les victòries que apuntava el company davilin. Ara bé, si no es puja...

Diguem-ne que la nostra idea de la tercera és un any de purgatori a l'infern per tornar a pujar, però allargar aquesta estància pot ser perillosa i no crec que estem preparats. Però vaja, que no hem de pensar en això ara  :tongue3:

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #3 el: 09 de Maig de 2007, 22:41:04 pm »
Jocrec que pujarem,peró com diu el company Adry el play-off és una loteria i depén de molts factors,entre ells la sort.Si malauradament no es puja aquesta temporada, s´ha de donar continuitat al projecte que a mig termini no ha de ser un altre que tornar al Sabadell a la Segona Divisió A. :scut
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 09 de Maig de 2007, 22:59:58 pm »

Coincideixo amb Encigalat.  El que hagués estat catastròfic hagués sigut no entrar a la lligueta d´ascens.  Al "play-off" pot passar de tot (encara que tinc l´intuició de que pujarem).  Equips com p.e. L´Hospitalet, Real Oviedo i ja veurem si Girona, han pujar al 2on. any, després de "fiascos" al "play-off".

L´equip que tenim, a mi em dóna forces garanties, el vestuari és una "pinya" i la direcció tècnica és experimentada i amb criteri.  Crec que ho tenim tot per pujar. Si malgrat tot, existeix alguna circunstància de "força major" que ho impedís, doncs continuitat al projecte i un dia o altre, arribarem a la Segona A, el nostre lloc natural.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 10 de Maig de 2007, 01:35:38 am »
Jo personalment NO  estic preparat per tornar a estar un altre any a Tercera, si ens surt un mal Play Off sera un cop molt dur i complicat d'aixecar-se, ja se que serà complicat pujar pero una altra temporada a Tercera per mi seria un drama  :plora
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 10 de Maig de 2007, 10:32:16 am »
rotundament NO,vaja personalment estem acabant la temporada i encara no m'ho crec que estem a tercera,no pujar seria EL FRACAS MES GRAN DE LA HISTORIA DEL CLUB,mes que el descens de l'any passat

joseph

• Visitant
« Respondre #7 el: 10 de Maig de 2007, 19:28:52 pm »
Jo crec que no pujar, sería un desastre ó fracás, com es vulgui dir.
Tal com a anat la temporada, i amb una afició fora de lo noramal, per la categoría que juguem, no pujar fería molt mal.

Toquem fusta i no pensem lo pitjor.

:ok

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #8 el: 10 de Maig de 2007, 21:25:15 pm »
Doncs jo m'estic mentalitzant, aquest any hem jugat amb un equip totalment nou i podria ser que passés de tot, esperem de fet pujar aquest any i no el que vé.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

oriolh

• Visitant
« Respondre #9 el: 12 de Maig de 2007, 22:45:02 pm »
Si jo crec que si.  :beer3

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #10 el: 14 de Maig de 2007, 17:54:48 pm »
Jo tinc confiança amb el Sabadell i crec que pujerem de categoria no m' u imagino unaltre any a la tercera divisio