Kitanovsky i...continues.
T'estàs quedant sol...i definitivament ets de l'entorn.
Informa't una mica:
Els que vam donar les accions del Sabadell, estem mooooolt contents, ja que així no vindran desamprensius com tu o com els que tu defens a ficar el nas.
Sabies que la Fundació de l'Esport Sabadellenc
ha donat (ho acabo de mirar) 300.000 euros a les entitats de la ciutat, capital que ha vingut de empreses de molt prestigi de la ciutat, i als que tu insultes.
El vicepresident no és el tiet, com tu dius sinó el Sr. Josep Ayuso i tots els membres de la directiva són empresaris molt respectats de la ciutat i és una Fundació oberta a tothom.
I si això no ho saps, que està publicat a tot arreu, la resta de dades que dones no em serveixen, potser tampoc són veritat.
A sobre dius que ets de Ripollet i vius a Manresa perquè aquí no pots pagar un pis pels elevats preus, saps que quan la ciutat te més qualitat de vida, la vivenda és més cara, que és més car un pis a Zamora o a Barcelona?.
I no et facis el *****, que saps perfectament que Juan Martínez és d'Urbasa i aquest va ser un dels responsables o el principal de baixar l'equip a tercera. Espero que responguin amb el que t'han ofert perquè sinó no s'enten que et trenquis les vestidures així.
I efectivament deus ser un burgès ja que deus tenir molts calés quan amenaces amb treure'ls de la Caixa de Sabadell, si tinguessis 100 euros vaja amenaça seria, no?
Sabies que Radio Sabadell havia tancat fins que l'actual ajuntament la va tornar a reflotar? Clar potser per fer-la servir de mitjà polític...je,je no te l'escoltes gaire, oi?
A Genís ni el toquis, tot un senyor al que els teus amics van fer fora com un g*s i ell sempre s'ha comportat com un senyor, i sí, és soci de general amb la resta de la seva familia i des de que van nèixer. És que la Nova Creu Alta és com el Titànic? que hi han socis de primera i de segona?, i tot el temps i hores que dedica no valen calés (valora).
Si l'ajuntament controlès l'esport de la ciutat, alguns ja no hi serien.
I per cert aqui no hi han pantanus, però si un llac que ...no va inaugurar aquest ajuntament.
I els parcs que han fet nous, són una passada i tots els caps de setmana són plens de gent, als meus nanos els hi encanten, nen, que no és tot futbol, o em deixaràs venir a berenar amb els nens al vostre super estadi que us faran aquests a Manresa, en mig de la gespa, je, je,
Estic pensant amb els propers que ens compararàs, primer ciutat de m****, desprès porqueria de ciutat, amb Marbella, i ara amb els americans.
Calla ja...c*** ¡¡¡¡¡¡