Autor Tema: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. canviat  (Llegit 13746 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. can
« Respondre #40 el: 12 de Maig de 2007, 02:03:06 am »
pirri...

el losantos lo pareces mas tu, leches.  por cierto, no he votado al CIU ese en mi vida. y asi seguiré. la mayoria de veces que he ido a votar lo he hecho en blanco. que le tomen el pelo a otro.

peajes, gasolina...?  bajar a sabadell me cuesta unos 15 euros de media (ida, vuelta, gas-oil, mantenimiento coche y peaje incluido). bajo entre 1 y 4 veces al mes, por lo que gasto de media 40 euros al mes.

pago de hipoteca unos 400 euros al mes, cuando por un piso similar en sabadell comprado en el mismo momento y mismas condiciones hoy pagaría unos 1100. supongo que esos 700 de diferencia son la calidad de vida que tengo.

ademas, pagamos unos impuestos mas bajos ya que nuestro ayuntamiento nos sangra menos. aunque nos sangra. 30 euros anuales de basuras, 100 de ibi y asi con mas cosas. hace tres años que no hago caravana saliendo del pueblo donde vivo y la ultima vez fue por un accidente mortal que hubo en la autovía. aparco el coche en la calle donde quiero y sin perder tiempo para aparcar. pero bueno, hay que respetar que algunos prefieran la vida de urbanita.

pero no quiero dar lecciones a nadie, cosa que dudo mucho de otras personas por el tono con el que se escribe. yo pongo un punto de vista y cada uno lo mira como quiere. si despues del comentario de hoy me sales con lo de "m*****"...  es que solo sabes leer esa palabra. el resto, un carajo.

sobre la libertad y la democracia os he dicho que por mucho que digan que hay democracia, realmente esa no existe. te he puesto dos casos (u.s.a. y marbella) para demostrarte que son lugares democraticos pero que, a la vista esta, no lo son. pero hay gente que se va por los cerros de úbeda (jaén) y no ve mas que eso...

Culpa del Bustos, supongo también...  :ostres

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. canviat
« Respondre #41 el: 12 de Maig de 2007, 09:34:42 am »
adry tio...

no me seas c***o que no lo eres. sabes que lo que acabas de decir es pura demagogia.

cada uno que aguante con su culpa. lo que me cuesta ir a sabadell es culpa de lo mismo que a ti te cuesta ir a mataró. del bustos? decir eso dice mucho de la persona que lo dice.
« Darrera modificació: 12 de Maig de 2007, 10:56:04 am per X-Men Aigua »

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
Re: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. can
« Respondre #42 el: 12 de Maig de 2007, 10:40:24 am »
adry tio...

no me seas corto que no lo eres. sabes que lo que acabas de decir es pura demagogia.

cada uno que aguante con su culpa. lo que me cuesta ir a sabadell es culpa de lo mismo que a ti te cuesta ir a mataró. del bustos? decir eso dice mucho de la persona que lo dice.

Era irónico...  :ejem

Desconnectat kitanovsky

• President
Re: URBASA... CAIXA SABADELL... promocionant el manresa...?? llegiu 1er mis. canviat
« Respondre #43 el: 12 de Maig de 2007, 10:42:22 am »
era irónicamente demagógico.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 12 de Maig de 2007, 10:47:49 am »
Doncs jo, a pesar d'haver de fer més quilòmetres per baixar a Sabadell, no saps la tranquilitat que tinc.

Sense embusos. Tinc el cotxe davant la porta (i el de la dona també) (que per cert, els estic veient i s'hi ha cagat al vidre un ocellot), sento els ocells als arbres enlloc de cotxes, i el bloc de davant no em tapa el sol de la finestra. Qualitat de vida.

Per cert, ahir vaig baixar a Sabadell... 8 minuts de rellotge. Una altre cosa és quan hi entro... comencen els problemes!

Ah! Post-data. Si pugeu a Castellar, desprès de la rotonda i abans del pont del Ripoll, ANEU a 50!!!! Ahir a les 23.00 hi havia un cotxe de munillos fent fotos amb el radar!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #45 el: 12 de Maig de 2007, 10:51:18 am »
Si lo mío era demagogia, en este mismo post han habido mensajes muchísimoo más demagogos que esto.

joseph

• Visitant
Re: ENTITATS SABADELL QUE FINANCEN FORA I NO SABADELL
« Respondre #46 el: 12 de Maig de 2007, 10:53:50 am »
Tens molta raó amb tot lo que expreses, tot i que m'enprenye dir-ho , van fer més els del antica régim tant a nivell local, com industrial.
Jo la veritat tinc moltes ganes de perdre de vista aquest actual Ajuntament, que creuen que son el MESIAS, tenim que intentar entre tots que vagin ja a pastar fang.

:****

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #47 el: 12 de Maig de 2007, 13:59:13 pm »
Bueno , la majoria de coses ke ha dit el Kitanosvky son veritat , s'ha d'admetre , po una ciutat es valora per molts factors. No es pot ser tant fatalista i dir ke sta feta una m**** pk tampoc es això home... Mira , conec molt bé Manresa pk i vaig sovint al tenir-hi familia , i alla també tenen problemes greus eh , per exemple , el seu casc antic , ke ben macu ke era , doncs ara sta practicament fet una m**** , absolutament ple de moros , sudamericans , negres etc voltant per alla intimidant a la gent , ja no era el ke era i això molta gent d'alla sta preocupada i farta. Em direu ke això passa a tot arreu , doncs si , po alla es exagerat i el Kitanovsky deu saber a ke em refereixo , us podria explikar mil històries de manresans ke han tingut problemes increibles amb els immigrants ke s'han apoderat dels voltants de l'ajuntament i la Seu. Això per exemple , a Sabadell no passa , es lo ke té , cada ciutat té els seus problemes .

Kitanovsky , tb veig ke fikes molt interés en el tema econòmic   , donant per fet ke amb diners s'arriba a tot arreu en futbol , i això no es aixi i després de l'any passat hauriem d'haver après alguna cosa. El Manresa de futbol , per molts diners ke i fikin sempre els hi faltarà alguna cosa , AFICIÓ. Alla la gent es de basket i lluny keden els temps akells en el camp del Manresa era una caldera on el meu avi i companys seus tiraban els arbitres al riu. Allò si ke era futbol.....jejeje

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #48 el: 12 de Maig de 2007, 14:02:19 pm »
Això si , ja the dit ke tens raó amb tot el ke dius eh , i realment es penós ke empreses sabadellenques apostin per ekips de fora de Sabadell més ke per nosaltres , po en fi...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
Re: URBASA... promocionant el manresa ...??
« Respondre #49 el: 12 de Maig de 2007, 15:06:14 pm »
Els que vam donar les accions del Sabadell, estem mooooolt contents, ja que així no vindran desamprensius com tu o com els que tu defens a ficar el nas.

A sí? Estàs content que la Fundació de l'esport sabadellenc l'any passat possés una directiva que ens va enviar a Tercera i es va carregar el futbol femení?

Sabies que la Fundació de l'Esport Sabadellenc
ha donat (ho acabo de mirar) 300.000 euros a les entitats de la ciutat, capital que ha vingut de empreses de molt prestigi de la ciutat, i als que tu insultes.

I em pots dir en que es van gastar? Perquè inversions REALS, de coses tangibles... poquet, eh. Una cosa és donar calés i altre comprovar que s'inverteixen correctament.

A sobre dius que ets de Ripollet i vius a Manresa perquè aquí no pots pagar un pis pels elevats preus, saps que quan la ciutat te més qualitat de vida, la vivenda és més cara, que és més car un pis a Zamora o a Barcelona?.

Jo TAMPOC vaig poder continuar vivint a Sabadell. Vaig vendre un cinqué sense ascensor i em vaig comprar un pis a Castellar del Vallès. Tinc un pis nou per el que a Sabadell em costava una rèmora al costat de la gran via.
Viure a Sabadell en aquestes condicions és qualitat de vida?

I els parcs que han fet nous, són una passada i tots els caps de setmana són plens de gent, als meus nanos els hi encanten, nen, que no és tot futbol, o em deixaràs venir a berenar amb els nens al vostre super estadi que us faran aquests a Manresa, en mig de la gespa, je, je,

Està bé... dels parcs és menja? Paguen impostos a la ciutat? ens menjarem l'herba dels parcs quan ja no tinguem pressupost?

Calla ja...c*** ¡¡¡¡¡¡

Perquè ha de callar?
Visca la llibertat d'expressió!!!!
:clap :clap :clap
Excelent company Birrero! :reverencia2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #50 el: 12 de Maig de 2007, 15:30:00 pm »
Abusa cites :cool :cool
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat kitanovsky

• President
Re: URBASA... promocionant el manresa ...??
« Respondre #51 el: 12 de Maig de 2007, 18:37:55 pm »
Els que vam donar les accions del Sabadell, estem mooooolt contents, ja que així no vindran desamprensius com tu o com els que tu defens a ficar el nas.

A sí? Estàs content que la Fundació de l'esport sabadellenc l'any passat possés una directiva que ens va enviar a Tercera i es va carregar el futbol femení?

Sabies que la Fundació de l'Esport Sabadellenc
ha donat (ho acabo de mirar) 300.000 euros a les entitats de la ciutat, capital que ha vingut de empreses de molt prestigi de la ciutat, i als que tu insultes.

I em pots dir en que es van gastar? Perquè inversions REALS, de coses tangibles... poquet, eh. Una cosa és donar calés i altre comprovar que s'inverteixen correctament.

A sobre dius que ets de Ripollet i vius a Manresa perquè aquí no pots pagar un pis pels elevats preus, saps que quan la ciutat te més qualitat de vida, la vivenda és més cara, que és més car un pis a Zamora o a Barcelona?.

Jo TAMPOC vaig poder continuar vivint a Sabadell. Vaig vendre un cinqué sense ascensor i em vaig comprar un pis a Castellar del Vallès. Tinc un pis nou per el que a Sabadell em costava una rèmora al costat de la gran via.
Viure a Sabadell en aquestes condicions és qualitat de vida?

I els parcs que han fet nous, són una passada i tots els caps de setmana són plens de gent, als meus nanos els hi encanten, nen, que no és tot futbol, o em deixaràs venir a berenar amb els nens al vostre super estadi que us faran aquests a Manresa, en mig de la gespa, je, je,

Està bé... dels parcs és menja? Paguen impostos a la ciutat? ens menjarem l'herba dels parcs quan ja no tinguem pressupost?

Calla ja...c*** ¡¡¡¡¡¡

Perquè ha de callar?
Visca la llibertat d'expressió!!!!
:clap :clap :clap
Excelent company Birrero! :reverencia2

un deu !!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #52 el: 12 de Maig de 2007, 18:42:07 pm »
Bueno , la majoria de coses ke ha dit el Kitanosvky son veritat , s'ha d'admetre , po una ciutat es valora per molts factors. No es pot ser tant fatalista i dir ke sta feta una m**** pk tampoc es això home... Mira , conec molt bé Manresa pk i vaig sovint al tenir-hi familia , i alla també tenen problemes greus eh , per exemple , el seu casc antic , ke ben macu ke era , doncs ara sta practicament fet una m**** , absolutament ple de moros , sudamericans , negres etc voltant per alla intimidant a la gent , ja no era el ke era i això molta gent d'alla sta preocupada i farta. Em direu ke això passa a tot arreu , doncs si , po alla es exagerat i el Kitanovsky deu saber a ke em refereixo , us podria explikar mil històries de manresans ke han tingut problemes increibles amb els immigrants ke s'han apoderat dels voltants de l'ajuntament i la Seu. Això per exemple , a Sabadell no passa , es lo ke té , cada ciutat té els seus problemes .

Kitanovsky , tb veig ke fikes molt interés en el tema econòmic   , donant per fet ke amb diners s'arriba a tot arreu en futbol , i això no es aixi i després de l'any passat hauriem d'haver après alguna cosa. El Manresa de futbol , per molts diners ke i fikin sempre els hi faltarà alguna cosa , AFICIÓ. Alla la gent es de basket i lluny keden els temps akells en el camp del Manresa era una caldera on el meu avi i companys seus tiraban els arbitres al riu. Allò si ke era futbol.....jejeje

ja veus...

ara a cuita corrents estan mirant de refer el casc antic de manresa. ara mateix alló si que és una autèntica "m****" i fa por pasar-hi. quan hi vaig, mirant a tort i a dret. fa poc, els nens petits immigrants tiraven pedrots als cotxes que circulaven i se'n fotien, mentre que els pares al costat pasaven de tot.

no es per ser racista, pero com no anem amb cuidado aquests se'ns desmadren.

en quan a manresa, donc si es ciutat de basquet. dijous anem a veure el primer partit per vera si tornem a l'ACB. peró una cosa es ben certa: qui segueix un equip que normalment tonteja entre tercera i preferent?  si un any fessin equip i pugessin a 2b, un altre gall cantaria. i a 2a, camp nou.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #53 el: 12 de Maig de 2007, 18:58:36 pm »
Tot aixo dels diners i dels ascensos i camps nous que estan en ment, aqui també s'ha dit molts cops i estem a tercera, sense ascensos, ni camps ni merdes...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sbd2005

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #54 el: 12 de Maig de 2007, 20:40:48 pm »
Em sembla Kitanovsky que tens una fixacio amb la persona del Alcalde, i a partir d´aqui poses en un mateix pot ajudes d´empreses, política, fundació, accions del club etc. etc.

El Centre d´Esports sera el que vulgui la ciutat. Siguem realistes i no pretenguem que unes poques empreses subvencionin el club. Cal treball serios, com ara es fa i mica en mica vindràn els resultats economics, esportius i socials.
En quan a les accions em sembla molt millor el nostre model que tenir la SAD en mans d´algun accionista privat amb problemes estil Figueras, Alaves i molts d´altres.

Per cert... com tenim l´actualització de la lliga de porres?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #55 el: 14 de Maig de 2007, 10:51:54 am »
Em sembla Kitanovsky que tens una fixacio amb la persona del Alcalde, i a partir d´aqui poses en un mateix pot ajudes d´empreses, política, fundació, accions del club etc. etc.

El Centre d´Esports sera el que vulgui la ciutat. Siguem realistes i no pretenguem que unes poques empreses subvencionin el club. Cal treball serios, com ara es fa i mica en mica vindràn els resultats economics, esportius i socials.
En quan a les accions em sembla molt millor el nostre model que tenir la SAD en mans d´algun accionista privat amb problemes estil Figueras, Alaves i molts d´altres.

Per cert... com tenim l´actualització de la lliga de porres?

home, que vols que et digui...

des que les accions les té´la fundació que anem a pitjor. com ha dit abans el birrero, s'han carregat les noies (el nostre orgull) i som a tercera, amb una gestió nefasta el passat any.

poso en un mateix pot empreses, fundació, accions del club i política per que aquest tema és com el pà amb tomàquet, en el qual poses en un mateix pot tomàquet, oli, pa i pernil. no em vindras a mi a dir-me que per un bon projecte no s'interelacionen fundació i accions (un te les altres), empreses (principal font de finançament) i política (les accions son dels politics). no fotis...    no m'intentis redescobiri el futbol. o es que som diferents a la resta d'equips ?  potser per aixo estem on estem.

per cert, portes només 11 missatges escrits. ets bastant nou...  t'amagues darrere d'un nick ?

Desconnectat sbd2005

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #56 el: 14 de Maig de 2007, 17:23:14 pm »
Nomes vaig expresar la meva opinió... que interpreto es del que es tracta en un forum.

Cal respectar el que pensen els altres, encara que no es comparteixi.
Per tant trobo de mal gust aquesta insinuació de si m´amago darrera d´un nick.
Senzillament soc una persona que estima al Centre d´Esports i vol el millor pel Club.

En aquest sentit em reafirmo en que prefereixo que la SAD sigui propietat d´una Fundació formada per empreses locals i l´Ajuntament, que "Pitermans" i similars.
Es la meva opinió... suposo tant respectable com la teva.

Per cert insisteixo en la pregunta...
Com tenim l´actualització de la lliga de porres?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #57 el: 14 de Maig de 2007, 20:11:15 pm »
En aquest sentit em reafirmo en que prefereixo que la SAD sigui propietat d´una Fundació formada per empreses locals i l´Ajuntament, que "Pitermans" i similars.

I no t'importa que ens ajudin a descendre de categoria i es carreguin l'equip femení?

Pot ser molt important l'estabilitat econòmica de l'entitat, però els que estimem al club, també volem més.

Volem més alegries.
Volem més cantera.
Volem un femení com el d'abans: Gloriòs!

I això es pot fer sense desproporcionar el pressupost. Només cal que es vigili més on van els calés de la Fundació, i s'aconseguirà rendibilitzar les inversions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #58 el: 15 de Maig de 2007, 15:48:01 pm »
Nomes vaig expresar la meva opinió... que interpreto es del que es tracta en un forum.

Senzillament soc una persona que estima al Centre d´Esports i vol el millor pel Club.

no sóc dels "pitermans", peró et recordo que aquest "friki" te l'equip dues categories per sobre de la nostre. una altra cosa son les formes

aquest final de setmana, que em baixa la feina, actualitzo la porra.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #59 el: 15 de Maig de 2007, 18:37:39 pm »

no sóc dels "pitermans", peró et recordo que aquest "friki" te l'equip dues categories per sobre de la nostre. una altra cosa son les formes

de moment es aixi,pero es pot donar el cas que en poques setmanes,aquest friki tingui l'alaves a segona B igual que nosaltres,GENT AMB MOLTS CALERS SI,INUTILS COM EL PITERMAN NO GRACIES