Bueno , la majoria de coses ke ha dit el Kitanosvky son veritat , s'ha d'admetre , po una ciutat es valora per molts factors. No es pot ser tant fatalista i dir ke sta feta una m**** pk tampoc es això home... Mira , conec molt bé Manresa pk i vaig sovint al tenir-hi familia , i alla també tenen problemes greus eh , per exemple , el seu casc antic , ke ben macu ke era , doncs ara sta practicament fet una m**** , absolutament ple de moros , sudamericans , negres etc voltant per alla intimidant a la gent , ja no era el ke era i això molta gent d'alla sta preocupada i farta. Em direu ke això passa a tot arreu , doncs si , po alla es exagerat i el Kitanovsky deu saber a ke em refereixo , us podria explikar mil històries de manresans ke han tingut problemes increibles amb els immigrants ke s'han apoderat dels voltants de l'ajuntament i la Seu. Això per exemple , a Sabadell no passa , es lo ke té , cada ciutat té els seus problemes .
Kitanovsky , tb veig ke fikes molt interés en el tema econòmic , donant per fet ke amb diners s'arriba a tot arreu en futbol , i això no es aixi i després de l'any passat hauriem d'haver après alguna cosa. El Manresa de futbol , per molts diners ke i fikin sempre els hi faltarà alguna cosa , AFICIÓ. Alla la gent es de basket i lluny keden els temps akells en el camp del Manresa era una caldera on el meu avi i companys seus tiraban els arbitres al riu. Allò si ke era futbol.....jejeje