Autor Tema: La nostra lliga particular  (Llegit 16723 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: La nostra lliga particular
« Respondre #200 el: 10 de Maig de 2007, 01:42:26 am »
Si PIPO, jejejejeje, es que preguntaba el de la radio si habia sido penalti, y como estaba escuchando Canal Blau por la radio me lo ha preguntado. Yo le he dicho con la cabeza que si, y como el árbitro es de sabadell, el de Canal Blau ha dicho, claro como tu eres medio de sabadell, jajajaja

no t'havia llegit fins ara jeje, la veritat es que va ser molt bona aquesta anècdota i tota la narració del partit, mai havia escoltat un comentarista tan radical jaja em molaria que un tiu aixi fes els partits del Sabadell pero bueno el Sergi Garcés també ho fa molt bé  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #201 el: 10 de Maig de 2007, 16:16:45 pm »
PIPO, mira si m´agrada com ho fa que vaig a veure el partit escoltant la radio de Canal Blau. Per cert, parlant dels locutors de Radio Sabadell, avui he estat a Sabadell a la Radio (Sabadell) per recollir un premi que m´ha tocat... dues invitacions per anar a sopar a la Churraskita del C/ Gràcia. I sabeu perque? per encertar la porra del Palafrugell-SBD... be, com que no la varem encertar ningu es va fer un sorteig...i em va tocar a mi. Agrair als de Radio Sabadell la oportunitat de poder venir a sopar a la ciutat (de fet es una excusa per venir, perque entre gasolina i peatges em costarà car el sopar, jajajajaja)

I parlant de futbol, enhorabona per el play of, jo pensava que el vilanova tambe ho aconseguiria, però be, no ha pogut ser. Ara a veure si teniu (tenim) sort i podeu (podem) pujar a 2ªB que es la categoria que com a minim li pertoca el Sabadell.

I repeteixo, quedeu primers que el partit decisiu el vull venir a veure a la NCA. :beer2
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

ferni20

• Visitant
« Respondre #202 el: 14 de Maig de 2007, 17:44:40 pm »
ja podria algú haber actualitzat aquest post encara q jo no hi fos aquest cap de setmana  :ejem.

Resultats de la jornada:

GAVÀ 3 - 2 Premià
Stboià 0 - 1 REUS
Peralada 0 - 1 GIRONA
SABADELL 5 - 1 Masnou
Manresa 1 -1  VILANOVA

CLASSIFICACIÓ

1- REUS DEPORTIU 76 PUNTS
2- GIRONA 74 PUNTS
3- CE SABADELL 74 PUNTS ( com pagarem la derrota de casa amb el Girona  :**** )
4- GAVÀ 72 PUNTS
---------------------------
5-  Vilanova 64 punts

Poques novetats pel q fa a la classificació en aquesta jornada, els 4 classificats pel PLAY OFF han guanyat i el Vilanova q si tenia alguna opció per a estar-hi ja no en té cap dsp d'empatar a Manresa.
Vist els 2 partits que queden a cada equip no em canso de repetir que pagarem car el fet de cedir la segona plaça al Girona el dia que va venir a la NCA i així fer-nos a nosaltres jugar la tornada de PLAY OFF  a fora de casa al ser tercers.

PROXIMA JORNADA:

-Vilanova-  CE SABADELL
-GIRONA- Prat ( el Prat es juga la permanencia, ANIMS PRAT!!!!!)
-REUS- Europa ( l'Europa li falta un puntet per a salvar-se matemàticament a vere si el suma a Reus i ens dona un cop de mà)
Mataró- GAVÀ

Una jornada en la que s'esperen poques novetats pel q fa als 4 primers classifcats.
Podria ser q el Gavà no guanyés a Mataró i si el Sabadell guanya a Vilanova ens asseguréssim almenys la tercera posició.
Pel q fa als dos primers tot el q no sigui una victoria local seria una sorpresa vist el nivell dels seus rivals. A veure si el Sabadell és capaç de guanyar a Vilanova i segueix aspirant al liderat  fins a la última jornada   :borratxo

ferni20

• Visitant
« Respondre #203 el: 20 de Maig de 2007, 21:40:06 pm »
poques sorpreses en aquesta penúltima jornada, tal com vaig dir q el Gavà podia punxar i ben bé q a punxat per 3-1 a Gavà.
Els altres 3 primers classificats han guanyat amb autoritat els seus partits.

RESULTATS:

REUS 3- 0 Europa
GIRONA 4 - 0 Prat
Vilanova 0 - 2 CE SABADELL
Mataró 3 - 1 GAVÀ

CLASSIFICACIÓ

1- REUS DEPORTIU 79 pts
2- GIRONA 77 PTS
3- CE SABADELL 77 PTS
4- GAVÀ 72 PTS

propera i última jornada:

GAVA- Castelldefels
CE SABADELL - Premià
Stboià- GIRONA
Balaguer- REUS DEPORTIU

Doncs segueixen partint com a favorits els 4 primers classificats en aquests 4 partits, esperem q o Reus o Girona o els 2 punxin i combinat amb una victoria del Sabadell aconseguiríem ser segons o primers q seria genial, així tindríem la tornada a casa en la primera eliminatoria d play off. :clap2 :clap2

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #204 el: 21 de Maig de 2007, 00:19:04 am »
EL Sabadell es mereix la segona posició avans que el Girona, perk el girona va estar molt irregular a la primera volta i el Sabadell sempre a estat alla donant guerra.
Per la vostra informació, el Reus treurà un empat d'alla ;) i sera campió el Reus.

Salutacions i sort als play-offs, ojala els dos ekips mes el Girona ens veiem a segona B!
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #205 el: 21 de Maig de 2007, 07:57:03 am »
poques sorpreses en aquesta penúltima jornada, tal com vaig dir q el Gavà podia punxar i ben bé q a punxat per 3-1 a Gavà.
Els altres 3 primers classificats han guanyat amb autoritat els seus partits.

RESULTATS:

REUS 3- 0 Europa
GIRONA 4 - 0 Prat
Vilanova 0 - 2 CE SABADELL
Mataró 3 - 1 GAVÀ

CLASSIFICACIÓ

1- REUS DEPORTIU 79 pts
2- GIRONA 77 PTS
3- CE SABADELL 77 PTS
4- GAVÀ 72 PTS

propera i última jornada:

GAVA- Castelldefels
CE SABADELL - Premià
Stboià- GIRONA
Balaguer- REUS DEPORTIU

Doncs segueixen partint com a favorits els 4 primers classificats en aquests 4 partits, esperem q o Reus o Girona o els 2 punxin i combinat amb una victoria del Sabadell aconseguiríem ser segons o primers q seria genial, així tindríem la tornada a casa en la primera eliminatoria d play off. :clap2 :clap2

sabadell-premià    1
santboià-girona    X
balaguer-reus    1

80: sabadell
79: reus
78: girona
75: gavà

el meu pronòstic...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #206 el: 24 de Maig de 2007, 15:44:00 pm »
Per lo que hi pogut llegir en el foro de futbolcatalunya, el Balaguer espera amb moltes ganes al Reus i estaran super motivats no per les possibles primes sino per lo que va passar en el partit de la 1a volta. aviam si tenim sort i com a minim pugem un lloc en la classificació   :visca

Anims Balaguer i Anims Santboià !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #207 el: 24 de Maig de 2007, 22:03:50 pm »
El Santboia despres del 6-0 de Blanes s´han perjurat de donar una alegria a la aficio. El Balaguer li te ganes al Reus. Senyors, el Sabadell lider i que toqui qui vulgui, que de la NCA no surten vius... :cheer
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.