Totalment d'acord amb lo del filial. Pero discrepo que l'equip no lluités ahir. Jo vaig estar al Castalia, i vaig veiure a un equip que va lluitar moltíssim, i no va baixar els braços fins al quart gol, que aquest si que va fer molt de mal. Es va posar tot de cara amb el gol i la expulsió, i el Castelló estava totalment adormit, fins que el gegant es va despertar, pels volts del 40 de la 1º, i ens van fotre el 1º de molist i quasi ens fiquen un altre en la jugada seguent. La 2º part pitjor podia començar. Als 27 segons, 1 badada de sortir dormit al descans, s'interna un del castelló fins els mateixos nasos de ramón i gol. I a partir d'aquí, taquigol del SBD. El penalt fallat, 1 cop de cap de Cañadas amb l'Oliva batut, faltes, centres del Dot, un chut de Cañades dins l'area... va faltar encert, pero ganes no van faltar. Va marcar el Tariq de cara, i jo estic convençut que si en Genís no es fica el gol en propia que es va ficar, encara haguessim guanyat. Tampoc els vull mitificar, pq mana collons que et remonti i a sobre et fiqui 4 un equip amb 10, pero chapeau per les ganes. Al que vaig trobar a faltar va ser al Juanma Cruz. No va tenir el dia.