Autor Tema: declaracions vergonyoses a radio sabadell  (Llegit 6597 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
declaracions vergonyoses a radio sabadell
« el: 13 de Maig de 2007, 21:11:18 pm »
 per començar perque diuen que els holigans valles an fet res cuan la gent que a arrencat la pancarta no son hools , per començar, segon e anat amb el largo per interesarnos pel tema , i per sapiguer que a pasat pero no estic d'acord  amb la pancarta, pero penseu , si porta la pancarta un ou de temps i no em fet res, collons,pero mai la arrencaria, ademes el dani es amic meu de fa molts anys i e anat per preguntar per ell, sabeu i el web team li vaig enviar els mails de l'encigalat aquest fotense amb la meva persona, i me encarat amb ell pero el propi dani autor de la pancarta us dira que els hooligans no em sigut, perque una bufanda d'una penya la te qui la pagui sabeu?despres el tiu aquest de la penya sabadell qui es per acusar a ningu dient el nom dels hools i embrutant-lo e???? demanen una rectificacio i parleu amb el dani que us dira la veritat que no em sigut els hools aixi qiue aixo que e sentit a la radio es rectifica tant per el tiu de la penya sabadell com per qui a donat la noticia queda dit
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: declaracions vergonyoses a radio sabadell
« Respondre #1 el: 13 de Maig de 2007, 21:15:25 pm »
QUE A PASADO? :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 13 de Maig de 2007, 21:32:24 pm »
Jo el que he vist es com venia un noi que anava de marró amb la pancarta i un altre que anava amb la novia. El marc després ha vingut enfadat perquè segons m'ha dit anava a preguntar que havia passat i s'han ficat amb ell ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 13 de Maig de 2007, 21:33:39 pm »
pro quina pancarta? :o la de BARÇA IS NOT CATALONIA?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 13 de Maig de 2007, 21:37:42 pm »
QUE A PASADO? :o

segons a dit l'almirall de la penya sabadell a la radio,2 membres de hooligans han anat on estan el encigalat i el dani i els han arrancat la seva famosa pancarta,ja vindra l'encigalat i explicara el que ha passat ,jo personalment no he vist res de res

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #5 el: 13 de Maig de 2007, 21:42:55 pm »
jo he vist que un noi arrancava la pancarta i se la emportat, pel que m'han dit no era hool, després el mark ens ha dit que ha anat a veure el k passava i s'han enfadat. :boig :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Ripolletenc

• Visitant
« Respondre #6 el: 13 de Maig de 2007, 21:50:11 pm »
Lo que es una vergüenza es ver como desde los Hooligans Valles se han lanzado proclamas como "Sieg Heil" esta tarde. ¿Hasta cuando tendremos que aguantar semejante desvario?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 13 de Maig de 2007, 21:57:52 pm »
Marc, no hagas demagogia, por favor. Yo puedo imaginarme lo que ha pasado, y me lo han explicado personas implicadas, pero no opinaré sobre eso porque no lo he vivido in situ y por lo tanto me abstengo de decir mi opinión de una cosa que no sé a ciencia cierta.

Eso si, las declaraciones estas que comentas sí que las he oído, y en ningún momento ha acusado a nadie. Es más, ha dejado claro que supuestamente era un miembro de los hooligans, pero que no estaba seguro y por lo tanto no lo diria al 100%, y que al menos si lo era, no era de los de toda la vida.

Así que, por favor, no tergiversemos cosas. Ha nombrado a la peña Hooligans Vallés? Si. Los ha acusado de ser los culpables? No. La ha nombrado, pero matizando que no estaba seguro.

Desconnectat Gaba_SBD

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #8 el: 13 de Maig de 2007, 22:10:22 pm »
El Marc te rao La Força Arlekinada erem alla aball recollint les pancartes quan em vist un noivestit de marro que arrencava la pancarta i la llençava. Al cap de molt poca estona el Marc a pujat per intentar saver que havia pasat i a baixat enfadat perque els havien donat la culpa als hools, quan nosaltres em vist que no
I wanna get a front door to the Playboy Mansion!!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 13 de Maig de 2007, 22:40:26 pm »
El Marc te rao La Força Arlekinada erem alla aball recollint les pancartes quan em vist un noivestit de marro que arrencava la pancarta i la llençava. Al cap de molt poca estona el Marc a pujat per intentar saver que havia pasat i a baixat enfadat perque els havien donat la culpa als hools, quan nosaltres em vist que no

Això no vol dir que tingui la raó. Jo he dit que no em fico en qui ha estat, perquè no ho he vist, i per tant no puc opinar, però no pots dir que t'acusen d'una cosa quan no ho fan.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #10 el: 13 de Maig de 2007, 22:48:59 pm »
pro on esta la pancarta aquesta???? jo mai le vist... i aixo que em recorro casi sempre tot el camp xD
per altra banda... lo de crits de hitler i tot aixo... aquest any no pasa no??? no em sona avero sentit aquet any, l any pasat si

Desconnectat secCaldeshool

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #11 el: 13 de Maig de 2007, 23:00:04 pm »
el ke sa de fer en akest tema es oblidar.
el que a pasat a pasat i ja esta.

sa daclarir ke aixo es el que pasa per lafecte de lalcohol.

pro tambe dir ke qui penjava akesta pancarta era una provocacio, ja que molts socis dl sabadell tambe son del barça.

pro res, no cal eskalfar-se el cap. ja a pasat i ja sta. i animeu-vos ke estem al play-off!!!!!!!!
OigO ruIDO de BALonEs Y lo SE y Lo SE lo Ke SERa... serA el BravO SabAdeELL ke ya vienE ke ya Viene de GanAR... HOOLIGANS!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 13 de Maig de 2007, 23:05:58 pm »

pro tambe dir ke qui penjava akesta pancarta era una provocacio, ja que molts socis dl sabadell tambe son del barça.

pro res, no cal eskalfar-se el cap. ja a pasat i ja sta. i animeu-vos ke estem al play-off!!!!!!!!

i també molt no tragen al barça...les coses crec que no es fan així...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #13 el: 13 de Maig de 2007, 23:08:29 pm »

i també molt no tragen al barça...les coses crec que no es fan així...

el problema esque ens preocupem masa del barça, i massa poc del sabadell

a mi personalment el barça i el madrid em rellisquen pro respecto a qui sigui de l barça o del madrid... sempre i cuan no interfereixin en el sabadell...

macho, si ni golejan cada setmana podem estar sense follons...no ho entenc

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 13 de Maig de 2007, 23:11:37 pm »
macho, si ni golejan cada setmana podem estar sense follons...no ho entenc

És que els últims 20 minuts han sigut soporífers, i clar, hi ha gent que s'entretén amb pancartetes i altres tetes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #15 el: 13 de Maig de 2007, 23:33:51 pm »
pro on esta la pancarta aquesta???? jo mai le vist... i aixo que em recorro casi sempre tot el camp xD
per altra banda... lo de crits de hitler i tot aixo... aquest any no pasa no??? no em sona avero sentit aquet any, l any pasat si

esta just al centre del camp al lateral davant de tribuna a dalt  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #16 el: 13 de Maig de 2007, 23:35:45 pm »
el noi de marro portava un escut del espanyol , adry an dicho hooligans valles i no tiene que salir el nombre  de nadie si no a sido, dagar yo estava davant del almirall i no tenia res  a veure el tema de la pancarta a sigut que shan encarat amb mi i e anat en nom dels hools  a veure al dani i al seu pare si no que ell ho digui,i el largo mha defensat `, un tema a part de la pancarteta, pèr tant totalment falses les declaracions, com aixo no kedi clar deixo d anar al camp , el ripolletenc aquest es un oportunista aquests del braços repeteixo son un grupet de tius que es coloquen alla i si fossis una persona decent veuries que eran aquests 4, asi que no siguis tan gest yo a partir d'ara no penso dir res mes qui tingui algun problema que em truki 6*******3
« Darrera modificació: 13 de Maig de 2007, 23:36:50 pm per X-Men Aigua »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Mejor

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #17 el: 13 de Maig de 2007, 23:46:04 pm »
Yo creo a Marc , aun reconociendo que soy simpatizante del equipo blanco , reconozco que esa pancarta era una provocacion y ganas de liarla . Hace tiempo que ese eslogan no pinta nada en la NCA .Preocupemosnos de nosotros y dejemos a los demas equipos . Un apoyo incondicional a Marc y a sus compañeros. Ademas estos lios lo unico que hacen es dar mala imagen de nuestra aficion .

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #18 el: 13 de Maig de 2007, 23:52:52 pm »
estoy commtigo mejor no pongo en duda que mark no ha tendido nada que ver y su peña tampoco los que an suvido no eran hool ,la pancarta era una provocacion y el emcigalat se ha pasado 3 pueblos encarandose con quien no tenia que hacerlo que eran los que no estaban buscando pelea a si que encigalat lo que tienes que haacer es decir la verda  :balla

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #19 el: 14 de Maig de 2007, 00:08:06 am »
yo estaba justo al lado de todo esto i esta clarisimo que mark no ha tenido nada que ver simplemente ha venido a interesarse por lo que habia pasado i hablaba tranquilamente con el Dani y su padre. i si Mark dice q los 2 que se han subido a arrancar la pancarta no pertenecen a Hools pues estoy seguro de que dice la verdad,quien mejor que el lo sabra? si es su penya !. estoy de acuerdo en que la pancarta no pinta nada en la Nova Creu Alta pero bueno después de lo de hoy no creo que la volvamos a ver mas y ya podriamos zanjar el tema de la dichosa pancarta. en fin que somos 2.000 fieles en la NCA cada semana intentemos no pelearnos entre nosotros i menos ahora que hay q estar todos unidos para afrontar el playoff !!!
 :bandera :scut :bandera
« Darrera modificació: 14 de Maig de 2007, 00:57:30 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa