Autor Tema: declaracions vergonyoses a radio sabadell  (Llegit 6581 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: declaracions vergonyoses a radio sabadell
« Respondre #40 el: 14 de Maig de 2007, 16:12:43 pm »
Pues imaginaros quien puede haver denunciado a Mark , "en blanco y en botella",  ¡es vergonzoso! , que falta de rigor ¿saben esas dos personas que pueden haber incurrido en injurio y falso testimonio? y eso es tanto o mas grabe que lo denunciado por ellos .  :police:

doncs si els 2 "personatjes" famosos,son els autors de la denuncia,i ames ames tots els que van veure l'incident diuen que el mark no te res a veure........MARK es tant facil com denunciarlos tu per falses acusacions i ames ames tens molts testimonis que ho diuen aixi,anims mark i endevant

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #41 el: 14 de Maig de 2007, 16:27:21 pm »
gracies a tots :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #42 el: 14 de Maig de 2007, 16:29:07 pm »

Aquesta situació és qüestió de que es dialogui entre les parts implicades, perquè tinc la sensació de que se´ns està escapant de les mans a tots....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #43 el: 14 de Maig de 2007, 21:32:19 pm »
c*****s que calentones estan les coses, crec que no cal amenaçar vaja que som tots del sabadell no? a mi magradaria escoltar la versió de l'ENCIGALAT de qui va ser, per afermar així el que diuel company mark ;) i almenys podem anar treien cloncusionsi el perquè de la denuncia!
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2007, 19:37:10 pm per X-Men Aigua »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #44 el: 14 de Maig de 2007, 21:58:35 pm »
pf.... i tot això per una m**** de pancarta!!! arriven a denunciar i tot només per una pancarta?? mare meva, mark anims!! i ja direu finalment que ha passat  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #45 el: 14 de Maig de 2007, 22:08:29 pm »
Bé, jo ahir contra el Masnou, no era al camp perque em va ser impossible arribar. Era fora. Per tan, no sé que va passar.
Però pel que es llegeix aquí al foro, és trist que entre seguidors del mateix equip, hi hagi tonteries com aquesta.
Si algú vol posar una pancarta en la que es fa referència al Barça, i que crec que no vé al cas, però si la volen penjar, doncs que ho fagin. No crec que fagi mal a ningú. I ho diu un culé culé.

Crec que el més important a la Nova Creu Alta, és el SABADELL. Res més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #46 el: 14 de Maig de 2007, 22:10:33 pm »
deu ni do la q es pot arrivar a liar per una sola pancarta, o trobo bastant exagerat tot plegat.
Crec q no hi ha d'ahber conflictes entre la nostra afició per una pancarta q afecta a un altre club de futbol q no és el Sabadell.
A mi si es pengés una en contra del Depor no diria res, pensaria tot lo dolent q us pugueu imaginar pero no m'hi ficaria i si realment molesta la pancarta q es parli amb la Directiva i prenguin les mesures que es tinguin q pendre i no vagi una persona a treure les pancartes q li dongui la gana sense donar explicacions, per aquesta regla d tres cadascú es possarà a treure i possar les pancartes q ens donguin la gana...
No se realment q debia passar perq no estava al camp pero em resulta bastant fort tot plegat, denuncies pel mig i tot, Déu ni do.
Tal com diu el company Resistencia a veure si els realment implicats en l'assumpte donen les seves explicacions del perq d tot plegat.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #47 el: 14 de Maig de 2007, 22:27:09 pm »
Aquells quatre **** rapats que van treure la pancarta que parlin també i crec que si els HHVV dieu que no els coneixeu de res perquè no preneu mesures??
Perquè alguns que venien de treure la pancarta des de l'any passat que no els veia al camp :mmmm :mmmm
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• Entrenador
« Respondre #48 el: 14 de Maig de 2007, 22:32:04 pm »
no son hools es posen per alla aprop i prou eric em sorpren que diguis tu aixo, tu els vas veure??si no els conec que els hi e d dir , ademes resistencia yo vaig anar despres del fet a interesarme en nom dels hools, i el tiu auqest que no vull dir el nom, es va encarar amb , el web team te el mail de les coses que mha amenaçat ok? ferni no tengo que dar explicaciones lee mas arriba, me an denunciado , todavai no se kien pero saldra perdiendo por injurias i falsas acusaciones saludos

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #49 el: 14 de Maig de 2007, 22:46:59 pm »
creoo que se esta cometiendo una imjusticia con los mensajitos que estan saliendo es decir me duele hasta los ojos y que se le esta haciendo daño a unos cuantos muchos pudisteis ver que haller havian muchos en el gol sur que no eran todos hhvv si no gente que se unio o que quiso aprovechar para liarla creo que los memsajes lo unico que estan haciendo es liar la troca lo mejor que podria pasar seria queel encigalat diera la cara comtara sus echos si los tiene saliera el demunciante retirara la demuncia y si no es asi que prolomemos pida perdon por el daño que ha causado

ferni20

• Visitant
« Respondre #50 el: 14 de Maig de 2007, 22:51:45 pm »
no son hools es posen per alla aprop i prou eric em sorpren que diguis tu aixo, tu els vas veure??si no els conec que els hi e d dir , ademes resistencia yo vaig anar despres del fet a interesarme en nom dels hools, i el tiu auqest que no vull dir el nom, es va encarar amb , el web team te el mail de les coses que mha amenaçat ok? ferni no tengo que dar explicaciones lee mas arriba, me an denunciado , todavai no se kien pero saldra perdiendo por injurias i falsas acusaciones saludos

no lo digo por ti mark. Digo q  tienen q dar los motivos del hecho las personas q lo hicieron y los afectados.
Si se denuncia a una persona se tiene q dar los motivos por los cuales se a denunciado porq si no la poli no puede hacer nada, además creo q hay vários testigos q afirman que los hechos los hicieron gente no conocida del campo, así q no creo q t pase nada.

tampoco entiendo como una persona puede arrancar una pancarta y nadie decir nada con la d gente q se concentra en ese punto del campo normalmente.
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2007, 19:39:04 pm per X-Men Aigua »

• Entrenador
« Respondre #51 el: 14 de Maig de 2007, 22:56:16 pm »
haveis visto los mensajes del programa que manipuladores, es una verguenza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #52 el: 14 de Maig de 2007, 22:59:45 pm »
Havera si per una vegada ens donem compte que som arlequinats tots i que no ens podem barallar.I els quatre tontos que van treure la pancarta que es pirin al camp nou perquè hi ha altres maneres de mostrar el desacord amb dita pancarta ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #53 el: 14 de Maig de 2007, 23:02:37 pm »
Havera si per una vegada ens donem compte que som arlequinats tots i que no ens podem barallar.I els quatre tontos que van treure la pancarta que es pirin al camp nou perquè hi ha altres maneres de mostrar el desacord amb dita pancarta ;)
si pero q i pinten els feixistes i els nazis  en tota aquesta historia? que es q per arrancar una pancarta s'ha d ser a la força feixista o nazi?
Aquí hi ha una facilitat de possar adjectius a la gent increible.
Simplement el q debia arrancar la pancarta debia ser perq no li agradava i ja està, i si ningú li va dir res doncs segurament si en pengen una altre tornarà a fer igual està clar, pero q per aixo no s'ha d ser nazi ni feixista ni res daixo.... deixeu a la gent q tingui els ideals q vulgui.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #54 el: 14 de Maig de 2007, 23:16:20 pm »
Jo nomes dire que si un determinat senyor vol fotre una pancarta -sense insults- en contra del far$a esta en TOT EL SEU DRET a penjar-la on li surti dels cataplins i, dir com a excusa d'una baralla, que la pancarta es "provocativa" es quasi de jutjat de guardia. Vaja un "linxament" que li esteu fotent a un pobre paio -que no coneixo- per penjar una pancarteta... veure per creure  :disappointed:

LLIBERTAT D'EXPRESIO, una de les primeres regles d'una democracia que pel que sembla perilla a la NCA sobre tot si et fots amb els del barri maritim...

Ens ho tindriem de fer mirar  :smart:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Entrenador
« Respondre #55 el: 14 de Maig de 2007, 23:18:55 pm »
mira tiu kins cantics? els hools no vam fer res vale estic fart de vosaltres sempre acusant tiu no teniu ni idea

ferni20

• Visitant
« Respondre #56 el: 14 de Maig de 2007, 23:21:38 pm »
jo del q em queixo és q aki sempre q passa algo es treuen temes polítics q si anarkas, fachas, nazis o el q sigui....
A veure si tants problemes hi ha que facin com a les discoteques i no puguin entrar ni els que van amb melena ni els que van rapats ni els q van amb bambes home, ni tan sols els que van per afeitar com jo... ens quedaríem tots a fora de la NCA.
Cadascú deu tenir unes preferéncies polítiques a la NCA diferent pero q no crec q això tingui a veure absolutament en res mb una pancarta que diu BARÇA IS NOT CATALONIA, que resulta q ara els culés són nazis? o com funciona això?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #57 el: 14 de Maig de 2007, 23:25:20 pm »
bueno jo volia estar al marge de tot aquest tema pero no puc aguantar mes veien com la pilota es fa mes i mes gran.....  primer de tot dir que ningu te la rao absoluta i segon dir que ningu a obrat del tot correcte, jo estaba a pocs metres de la pancarta i no vaig asseventarme gaire be de tot el que va pasar per aixo m´extranya tanta gent  parlan de una manera tan clara del succes,esta clar que els "payus" que van agafar la pancarat no son hools ¿per que ho se? per que vaig veure com el "xino" i el "largo "recriminavan l´accio a un parell de pelats a la sortida del estadi. no em vaig fitxar gaire pero era un tipus corpulent i rapat i el "xino" li estava foten una bona bronca. aixo no eximeix de culpa als hools(segon el meu parer) per que tot i que no son de la penya estic segur que son coneguts vostres mark.
esta clar que la pancarta ja feia un temps que donava mal de cap a mes d´un seguidor  del sabadell i jo no estic d´acord amb la pancarta pero  aixo s´esta sortint de mare.
tant l´encigalat com el altre noi saben de sobras que la pancarta toca el que no sona a  mes d´un i encara aixi segueixen portan-la i cridant estupidesses en lloc d´animar al nostre sabadell, al final estaba clar que alguna cosa pasaria.
el millor seria deixar pasar l´historia aquesta i estar units per animar al SABADELL.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #58 el: 14 de Maig de 2007, 23:25:54 pm »
jajaj que bueno fermin entonces jo soy periquita haver si me cuelgan una pancarta y veras donde la meto . a por cierto creo que basta ya del tema creo que los que comfiamos en ti mark ya sabemos lo que paso a si que oiods sordos y los cobardes ja diran algo

ferni20

• Visitant
« Respondre #59 el: 14 de Maig de 2007, 23:30:50 pm »
jajaj que bueno fermin entonces jo soy periquita haver si me cuelgan una pancarta y veras donde la meto . a por cierto creo que basta ya del tema creo que los que comfiamos en ti mark ya sabemos lo que paso a si que oiods sordos y los cobardes ja diran algo

lopart lo del Derecho de Admisión en el campo de  fútbol no va por ti.
Está claro que nadie podria privar una entrada a una belleza tan grande como tu, se tendria que ser muy cobarde y yo seria el primero en meterme si pasara.
Yo lo q digo q en este foro si criticas al Barça eres un "merengón", si kitas pancartas sin permiso eres un "nazi", si criticas al equipo eres "egarense" , si las pancartas las quita uno d tribuna a sido amigo del presi y si la han quitado unos rapados tienen q ser obligatoriamente hools, como si en el campo todo el q lleva el pelo corto tubiera q ser Hool ( pues yo me lo cortaré en unos dias al 2 y no tengo nada q ver con ninguna peña), así q mas aclarar las cosas y menos acusar por acusar.