Autor Tema: ON APARCARA LA GENT ALS PLAY -OFFS  (Llegit 1123 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • Gènere: Masculí
  • SENTIMENT ARLEKINAT
ON APARCARA LA GENT ALS PLAY -OFFS
« el: 14 de Maig de 2007, 13:13:01 pm »
 :**** :****TORNO a treure el tema perque això va a pitjor, ara a sobre aparcant un munt de camions a les rodalies de la nova creu alta , que algú m'expliqui  on aparcarà la gent quan juguem els play offs i l'any que ve si pujem a segona B :****

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: ON APARCARA LA GENT ALS PLAY -OFFS
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2007, 13:37:49 pm »
arlekinat a can rull hi ha una zona de aparcament bastant amplia pero tot i aixi sempre o casi sempre esta plena, esta tot just una mica mes avaig de el mercadona, o tambe podeu aparcar al costat del mini tren alla a les corves akelles ke fan baixada sempre hi ha lloc alla :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2007, 13:58:22 pm »
i en el descampado de delante el corte ingles? o el circo lo ocupa todo? :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2007, 14:11:10 pm »
el circo para las fechas del play off aun estara?? de todos modos no lo ocupa todo el lateral kreo ke esta vacio :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2007, 18:31:41 pm »
El Juanje no podria aprofitar el seu treball a la TUS pk l'hipotetic dia d'ascens surtissin busos especials desde els barris kom passava anys  enrere??? Aixi no hi hauria tant merder de cotxes , no sé , ara he somiat massa potser jajaja

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 14 de Maig de 2007, 18:48:09 pm »
el circo para las fechas del play off aun estara?? de todos modos no lo ocupa todo el lateral kreo ke esta vacio :beer2

que circo? los partidos del TErrassa? creo q el último serà dentro de 2 semanas contra el Oriuela porq en el PLAY OFF dudo mucho que entren jajajajaja :Paletas:

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2007, 19:31:50 pm »
yo com vaig en bus no tinc problema amb aixo pero si k es veritat k sta molt malament per a aparcar. yo dic com un del forum autobusus especials pel dia akest.!!!!!!!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #7 el: 14 de Maig de 2007, 20:00:37 pm »
Doncs jo aparco just darrere el Mercadona. Allà hi ha molt espai per bastants cotxes.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 14 de Maig de 2007, 20:14:07 pm »
El Juanje no podria aprofitar el seu treball a la TUS pk l'hipotetic dia d'ascens surtissin busos especials desde els barris kom passava anys  enrere??? Aixi no hi hauria tant merder de cotxes , no sé , ara he somiat massa potser jajaja

Doncs no seria una mala idea, en la hipotètica final del play-off.
Diversos autobusos desde diversos barris (Torre-Romeu, Can Deu, Can Puiggener, Campoamor, Les Termes... que fessin diverses parades i que arribessin al camp). Podriem aconseguir més espectadors i millor mobilitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #9 el: 15 de Maig de 2007, 10:33:12 am »

Totalment d'acord amb tu. Es veu clarament que si només anant 2.000 persones al camp ja hi ha aquesta problemes amb més gent encara més.
Si s'organitzés aquest servei especial de bus ajudaria a reduir la congestió del trànsit al voltant de la NCA, els problemes d'aparcament i a més a més reduiria la contaminació.
I a part de tots aquesta avantatges, si es fes bona publicitat d'aquest servei ajudaria que anés més gent al camp, ja que actualment hi ha barris que tenen molt mala combinació per venir a la NCA en bus i a més a més les línies que hi arriben tenen poca freqüència els diumenges. I s'ha de tenir en compte que no tothom té cotxe.

Jo per sort tinc la NCA  a prop i hi puc anar directament a peu, així no tinc problemes d'aparcament i tampoc haig d'esperar el bus  :)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #10 el: 16 de Maig de 2007, 08:55:17 am »

Totalment d'acord amb tu. Es veu clarament que si només anant 2.000 persones al camp ja hi ha aquesta problemes amb més gent encara més.
Si s'organitzés aquest servei especial de bus ajudaria a reduir la congestió del trànsit al voltant de la NCA, els problemes d'aparcament i a més a més reduiria la contaminació.
I a part de tots aquesta avantatges, si es fes bona publicitat d'aquest servei ajudaria que anés més gent al camp, ja que actualment hi ha barris que tenen molt mala combinació per venir a la NCA en bus i a més a més les línies que hi arriben tenen poca freqüència els diumenges. I s'ha de tenir en compte que no tothom té cotxe.

Jo per sort tinc la NCA  a prop i hi puc anar directament a peu, així no tinc problemes d'aparcament i tampoc haig d'esperar el bus  :)

Completament d'acord, seria una molt bona iniciativa, i es podria aconseguir un millor ambient a la NCA.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 17 de Maig de 2007, 13:56:44 pm »

Completament d'acord, seria una molt bona iniciativa, i es podria aconseguir un millor ambient a la NCA.

Jo també estic d'acord!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 17 de Maig de 2007, 14:09:53 pm »
Aquesta proposta del bus l'he fet mil vegades, no és res nou, ja existia, i no hi ha hagut manera... :plora
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #13 el: 18 de Maig de 2007, 16:08:20 pm »
Y si andamos un poquito para bajar ese buche cervecero...  :laugh: Lo que pasa que  a la gente le gusta aparcar casi detras de la porteria, y eso no es posible. Mejor aparcar 2 o 3 calles por detras del campo y andar un poquito.
Saludos.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #14 el: 21 de Maig de 2007, 15:23:36 pm »
Y si andamos un poquito para bajar ese buche cervecero...  :laugh: Lo que pasa que  a la gente le gusta aparcar casi detras de la porteria, y eso no es posible. Mejor aparcar 2 o 3 calles por detras del campo y andar un poquito.
Saludos.

Completamente de acuerdo con Mariokey.  Para que poner autobuses especiales que vaya por barrios?  Por que barrios?  Realmente se llenaría alguno de esos autobuses??  Si ya tenemos la mayoria de líneas que paran cerca de la NCA:  En el Corte Ingles paran varias líneas, la linea 5 pract. en la puerta del campo, luego cerca el 4, el 7 y alguno mas que no recuerdo...  Y que no hace falta aparcar en la misma puerta, eh. Yo por ejemplo lo dejo en las calles de detrás del Parc Catalunya que van hacia la Crta. Terrassa. Esas que hicimos andando cuando la "Marxa a Terrassa" . Siempre aparcan camiones pero hay sitio de sobras.  Andas un poquito (5 min.) que no pasa nada, y así haces ganas para reponer en el bar   ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma