A veure una cosa:
Recordo que la temporada 02-03, el Real Oviedo va quedar entre els quatre últims equips de la 2ª Divisió, el que significava el descens a la 2ªB. Però a causa d'uns impagaments, el club va ser descendit directament a la 3ª Divisió. Ara sembla que el club estaria disposat a comprar la plaça del Ciudad de Murcia a 2ª, el que ha aixecat veus crítiques en molts sectors (aquí també) dient que els ascensos s'han de guanyar esportivament. I jo dic: si els ascensos s'han de guanyar al camp, perquè no també els descensos? Repeteixo que l'Oviedo va descendir per "mèrits" propis a 2ªB, i en canvi el seu descens a 3ª es va consumar als despatxos. Així que tal i com es diu, o tots moros o tots cristians: si els descensos de vegades es "guanyen" no esportivament, perquè no també l'ascens de categoria? És més: si acaben comprant la plaça del Ciudad a 2ª, no li desitjaré cap mal (com alguns han fet aquí), ja que ningú es va enrecordar d'ells quan injustament van ser obligats a descendir a 3ª.
Precisament no es tracta del que permeti o no permeti fer la federació, que precisament sembla que faci la vista gorda, per desgracia. Precisament ells permeten tants els descensos administratius com els ascensos administratius, si no, no estariem parlant-ne.
Pero com ja he dit, no es tracta d'ells. Es tracta només del RESPECTE....... respectar als altres clubs, que su curren com ningú perque després els passin al davant només per la "cara bonica", que diriem. En aquest cas, "cara bonica" seria "tenir pasta"... NO ES JUST de que un equip forrat tingui mes drets que un que no tingui diners. Una cosa tan "bàsica" en el futbol com els ascensos a partir de les lligues, inclus aixo s'està perdent... QUE EN FEM DE LA LLIGA DE FUTBOL!!!!?
Ja no es necessaria... ¿oi? es aixo... El que puji ha de tenir diners... Doncs a la merrda amb el futbol... ja sembla el Titanic, culló! los forrados asciendan, los pobres, a jorobarse.
El descens considera'l una sanció, PER ESTAFA. Aqui, qui no vulgui baixar als despatxos, que no estafi i punt. Pero no ho comparis amb pujar ... a base de talonari... si algun dia ho fa el meu equip, juro per deu que em desfaig. Em fot molta rabia que la gent sempre acabi recolzant a l'equip per molt fals que sigui el club