Autor Tema: El Real Oviedo, novament equip de Tercera Divisió....  (Llegit 1481 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
El Real Oviedo, novament equip de Tercera Divisió....
« el: 14 de Maig de 2007, 15:26:20 pm »

Doncs sí, aquest cap de setmana ha baixat matemàticament aquest històric equip amb afició superior a molts equips de Primera.  M´he mirat el seu Fòrum i es veuen reaccions molt similars a les nostres de l´any passat, amb un projecte "a cop de talonari", que era bastant semblant.

Seran capaços de comprar la plaça del Ciudad de Murcia de Segona A, valorada en 15.000.000 Euros?,  Ells ho contemplen com a una possibilitat....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: El Real Oviedo, novament equip de Tercera Divisió....
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2007, 15:31:20 pm »
a mi em sap greu que hagi baixat el Oviedo, es un equip que sempre m'ha caigut molt be i espero que no comprin la plaça del Ciudad De Murcia perque si ho fan possiblement em deixin de caure be  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2007, 23:45:00 pm »
si la compren, els desitjaré la desaparició... i els desitjaré que els volin el Tartiere, per traidors... i mes coses, que no mencionaré. Els odiaré com a tots els engendres, simplement

ara per ara son un dels meus equips preferits
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 18 de Maig de 2007, 14:33:07 pm »
Però el Ciudad de Murcia no vol vendre la plaça, simplement vol canviar de ciutat, no?? Jo ho entenc diferent. Una cosa és no tenir prou pressupost per afrontar una categoria, o el que sigui, i vendre la plaça a un altre equip (l'exemple més clar és la desaparició del Barça C i la compra d'aquesta plaça per Sabadell o Girona, si s'acaba donant), i una altre ben diferent és canviar de seu, que és com el que va fer la franquícia dels Grizzlies, que es van traslladar de Vancouver a Memphis, a la NBA.

Diguem-ne que és una empresa que ara mateix té seu a Múrcia però que no estan a gust allà i cerquen una nova seu on tingui recolzament del públic i les institucions, però l'empresa continuarà sent la mateixa, amb els mateixos gestors... Així, en comptes de Ciudad de Murcia seria el Ciudad de Gandia, el Ciudad de Cáceres, el Ciudad d'Oviedo o on vagi.

I per cert, ànims al Real Oviedo, ja va sortir un cop del pou de tercera i ho tornarà a fer ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 18 de Maig de 2007, 15:50:33 pm »
si la compren, els desitjaré la desaparició... i els desitjaré que els volin el Tartiere, per traidors... i mes coses, que no mencionaré. Els odiaré com a tots els engendres, simplement

doncs així desitgens  la desaparició a nosaltres tmb, q ara es veu q volem comprar la plaça del Barça C per al Sabadell B en cas d q baixin d categoria.....
Jo no hi estic d'acord pero weno, ja s'ho faran...no aniré a animar mai a un ekip q compri una plaça d'un altre, sigui pel motiu q sigui.

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #5 el: 18 de Maig de 2007, 16:25:34 pm »
A veure una cosa:

Recordo que la temporada 02-03, el Real Oviedo va quedar entre els quatre últims equips de la 2ª Divisió, el que significava el descens a la 2ªB. Però a causa d'uns impagaments, el club va ser descendit directament a la 3ª Divisió. Ara sembla que el club estaria disposat a comprar la plaça del Ciudad de Murcia a 2ª, el que ha aixecat veus crítiques en molts sectors (aquí també) dient que els ascensos s'han de guanyar esportivament. I jo dic: si els ascensos s'han de guanyar al camp, perquè no també els descensos? Repeteixo que l'Oviedo va descendir per "mèrits" propis a 2ªB, i en canvi el seu descens a 3ª es va consumar als despatxos. Així que tal i com es diu, o tots moros o tots cristians: si els descensos de vegades es "guanyen" no esportivament, perquè no també l'ascens de categoria? És més: si acaben comprant la plaça del Ciudad a 2ª, no li desitjaré cap mal (com alguns han fet aquí), ja que ningú es va enrecordar d'ells quan injustament van ser obligats a descendir a 3ª.

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #6 el: 18 de Maig de 2007, 22:00:52 pm »
A veure una cosa:

Recordo que la temporada 02-03, el Real Oviedo va quedar entre els quatre últims equips de la 2ª Divisió, el que significava el descens a la 2ªB. Però a causa d'uns impagaments, el club va ser descendit directament a la 3ª Divisió. Ara sembla que el club estaria disposat a comprar la plaça del Ciudad de Murcia a 2ª, el que ha aixecat veus crítiques en molts sectors (aquí també) dient que els ascensos s'han de guanyar esportivament. I jo dic: si els ascensos s'han de guanyar al camp, perquè no també els descensos? Repeteixo que l'Oviedo va descendir per "mèrits" propis a 2ªB, i en canvi el seu descens a 3ª es va consumar als despatxos. Així que tal i com es diu, o tots moros o tots cristians: si els descensos de vegades es "guanyen" no esportivament, perquè no també l'ascens de categoria? És més: si acaben comprant la plaça del Ciudad a 2ª, no li desitjaré cap mal (com alguns han fet aquí), ja que ningú es va enrecordar d'ells quan injustament van ser obligats a descendir a 3ª.

Precisament no es tracta del que permeti o no permeti fer la federació, que precisament sembla que faci la vista gorda, per desgracia. Precisament ells permeten tants els descensos administratius com els ascensos administratius, si no, no estariem parlant-ne.

Pero com ja he dit, no es tracta d'ells. Es tracta només del RESPECTE....... respectar als altres clubs, que su curren com ningú perque després els passin al davant només per la "cara bonica", que diriem. En aquest cas, "cara bonica" seria "tenir pasta"... NO ES JUST de que un equip forrat tingui mes drets que un que no tingui diners. Una cosa tan "bàsica" en el futbol com els ascensos a partir de les lligues, inclus aixo s'està perdent... QUE EN FEM DE LA LLIGA DE FUTBOL!!!!???? Ja no es necessaria... ¿oi? es aixo... El que puji ha de tenir diners... Doncs a la merrda amb el futbol... ja sembla el Titanic, culló! los forrados asciendan, los pobres, a jorobarse.

El descens considera'l una sanció, PER ESTAFA. Aqui, qui no vulgui baixar als despatxos, que no estafi i punt. Pero no ho comparis amb pujar ... a base de talonari... si algun dia ho fa el meu equip, juro per deu que em desfaig. Em fot molta rabia que la gent sempre acabi recolzant a l'equip per molt fals que sigui el club
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2007, 22:10:05 pm per Cyan »

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #7 el: 18 de Maig de 2007, 22:06:35 pm »

doncs així desitgens  la desaparició a nosaltres tmb, q ara es veu q volem comprar la plaça del Barça C per al Sabadell B en cas d q baixin d categoria.....
Jo no hi estic d'acord pero weno, ja s'ho faran...no aniré a animar mai a un ekip q compri una plaça d'un altre, sigui pel motiu q sigui.

d'aixo no en sabia res... i efectivament, espero que no ho feu, pel simple respecte al futbol com a ESPORT (¿.¿.¿què es això?.?.?)

si ho feu efectivament desitjaré lo pitjor a l'entitat... i seria una llàstima, ara que m'estava interessant pel vostre club, no com a aficionat però sí com a turista. No ho feu. Foteu una manifestació, tireu petardos, foteu pancartes, tan se men fot... pero amb vosaltres no us va, tot aixo

(a mes a mes, com podeu parlar d'un filial a tercera, si ni tan sols sabeu si pujareu? no té sentit... explicam-ho)

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 18 de Maig de 2007, 22:12:35 pm »

d'aixo no en sabia res... i efectivament, espero que no ho feu, pel simple respecte al futbol com a ESPORT (¿.¿.¿què es això?.?.?)

si ho feu efectivament desitjaré lo pitjor a l'entitat... i seria una llàstima, ara que m'estava interessant pel vostre club, no com a aficionat però sí com a turista. No ho feu. Foteu una manifestació, tireu petardos, foteu pancartes, tan se men fot... pero amb vosaltres no us va, tot aixo

(a mes a mes, com podeu parlar d'un filial a tercera, si ni tan sols sabeu si pujareu? no té sentit... explicam-ho)
no seria a Tercera, seria a Primera Catalana ja q el Barça B baixarà a Tercera casi segur y com a consecuencia el C baixa a Catalana, y ya rumors q el C a catalana desapareixeria.. llavors es parla de comprar aquesta plaça pel nostre filial.
Dius d manifestar-se.. si entres a l'apartat enquestes veuràs q la majoria està d'acord amb aquesta compra de places del nostre ekip ( jo no.)
Això és com tot company, si ho fan els altres equips es critica i quan o fa el teu equip sembla q estigui ben fet, pero jo per aki no i passo, per mi tot el q no sigui un ascens merescut no em va. No puc celebrar les victories d'un filial q a pujat 3 categories per culpa de la m**** dels $$$$$$,  es comença així i acabaríem comprant una plaça a un equip d Primera i tothom estaria content perq tornaríem a ser equip d primera divisió, QUIN MÉRIT  :disappointed:

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #9 el: 18 de Maig de 2007, 22:26:17 pm »
cuanta raó tens ferni...

si el Sabadell tornés a 1ª sense futbol (osea pagant), no solament quedaria demostrat que la grandesa del vostre club era mentida, sino que tambe quedaria clar que no serieu un històric a la primera divisio : serieu un engendre a la primera divisió.

No als engendres!!!!!!!!!!!!  aviat diré... a la merrda amb el futbol

(ja no es esport)

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 18 de Maig de 2007, 23:02:28 pm »
cuanta raó tens ferni...

si el Sabadell tornés a 1ª sense futbol (osea pagant), no solament quedaria demostrat que la grandesa del vostre club era mentida, sino que tambe quedaria clar que no serieu un històric a la primera divisio : serieu un engendre a la primera divisió.

No als engendres!!!!!!!!!!!!  aviat diré... a la merrda amb el futbol

(ja no es esport)

home vull pensar q això el CE Sabadell mai o faria amb un primer equip.
Això es faria per a potenciar la nostra "fàbrica d jugadors propia" i fomentar la cantera ja q és impossible poder tenir una cantera amb garanties estant a 2ª Regional.
Ara ve, per algo es comença, i no seria res extrany q si es fes ara això amb la cantera doncs aquesta Directiva si d'aquí 4-5 anys no s'hagués tornat a Segona A  intentés alguna cosa similar a això del filial per tal d tornar a pujar a Segona A o Primera.
Per aquí i per moltes webs s'ha criticat molt l'engendro del Recreación de Logronyo i tmb s'ha criticat la possibilitat q la Real comprés la plaça del Valladolid d Primera o que el Ciudad d Murcia vengués la seva a qualsevol altre equip, es deia q el futbol era un negoci i bla bla bla, i ara molts defensen aquesta iniciativa pel filial... són coses q no entendré mai de la gent.