Autor Tema: volem un filial en una categoria mes alta no??  (Llegit 3625 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
volem un filial en una categoria mes alta no??
« el: 15 de Maig de 2007, 10:29:16 am »
perque no intentem comprar-li la plaça al barça c si aquest finalment acaba baixant a primera catalana per culpa del barça b???

tampoc crec q demanesin masa ja que aquest equip desaparexera i el barsa no crec q li vingui de tres calerons, seria una gran oportunitat per tenir un filial on ens correspon!!  :cheer :cheer

que en penseu??

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: volem un filial en una categoria mes alta no??
« Respondre #1 el: 15 de Maig de 2007, 13:24:56 pm »

Doncs no és mala idea....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 15 de Maig de 2007, 13:53:38 pm »
NOSE SI EL CLUB ESTARIA PER LA LABOR DE PAGAR DINESRS pero seria una molt bona sortida pel futbol base del sabadell  :dance
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 15 de Maig de 2007, 14:03:58 pm »
Jo estic totalment en contra de comprar places d'equips no em sembla etic, estic d'acord que estaria be tenir el filial mes amunt pero preferiria que fos per merits propis  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 15 de Maig de 2007, 19:50:25 pm »
acaben de dir a radio sabadell,que el nou esportiu publica avui,que el sabadell estaria interesat en la plaça del barça C a primera catalana per el filial,la meva opinio que seria fantastic un equip B en una bona categoria i amb posibilitat de tenir una molt millor base que ara

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 15 de Maig de 2007, 19:56:12 pm »
acaben de dir a radio sabadell,que el nou esportiu publica avui,que el sabadell estaria interesat en la plaça del barça C a primera catalana per el filial,la meva opinio que seria fantastic un equip B en una bona categoria i amb posibilitat de tenir una molt millor base que ara

Correcte... però això no estava previst que sortís encara a la llum.

L'excés de demanda encareix el producte...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Maig de 2007, 19:59:15 pm »
jo al igual que el PIPO estic totalment en contra de comprar cap plaça a cap equip de futbol ( ara saltarà el 100% sabadell dient q o faig perq és el Barça...  :laugh: ) .
Parlant en serio, no hem d comprar cap plaça a cap equip, si volem q el filial estigui amunt q es portin bons jugadors d la ciutat i mica en mica es vagi tirant cap amunt, em sembla lamentable q s'estiguin parlant d'aquestes coses... ara d pas ja q el nostre primer equip compri la plaça del Nàstic a Segona A i ja haurem pujat 2 categories de cop, vinga home siguem seriosos! si pugem q sigui per mèrits propis i no per màfies d'aquest tipus.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 15 de Maig de 2007, 20:10:41 pm »
jo ferni estic d'acord amb tu.........pero en l'ambit professional,i aquest cas es diferent pensa que seria la plaça d'un equip que desapareix,i sigui qui sigui l'equip que ocupi aquesta plaça,no sera per merits esportius

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #8 el: 15 de Maig de 2007, 20:22:50 pm »
Si economicamente es factible lo veo bien ,pues para subir a primera catalana desde donde esta el Sabadell B actualmente y subiendo cada año necesitariamos como minimo 4 años mas para estar en primera catalana, por lo que si es posible habria que hacerlo, por ejemplo el OAR Gracia de Balonmano compro la plaza al Barça y ainque lamentable este año la ha vuelto a perder.

Otra cosa seria si deportivamente el club esta dispuesto a reforfar el Sabadell B para mantener la categoria , porque si no se refuerza y se baja , la inversion economica no se si seria rentable.

la meva sang és arlequinada

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 15 de Maig de 2007, 20:28:02 pm »
jo ferni estic d'acord amb tu.........pero en l'ambit professional,i aquest cas es diferent pensa que seria la plaça d'un equip que desapareix,i sigui qui sigui l'equip que ocupi aquesta plaça,no sera per merits esportius
igualment no o trobo bé. Si això ho fes el Terrassa o algun altre equip català ho criticaríem tots nosaltres els primers. No és normal ni s'hauria d poder fer això, saltar 2 o 3 categories per la cara. Si fos comprar una de 1ª Regional encara tindria un passe, con tal d no tornar a jugar a 2ª Regional contra equips i aficions tan conflictives com els que ens hem trobat aquest any, i tenint en compte q l'equip es pot quedar a les portes de la promoció. Pero saltar categories d'aquesta manera per 4 xavos doncs no o trobo bé.
Seríem la risa de tots els equips de barri d la ciutat amb els q em jugat, dirien tan bon equipet q tenen els del Sabadell i al final tenen que acabar pagant diners per a pujar a l'estilo MOGGI GATE

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #10 el: 15 de Maig de 2007, 20:34:03 pm »
M'ha sorprés això de ke el Sabadell estaria interessat , no se , es molt raru i crek ke no ens convendria , pk si , en principi es molt macu pensar ke apa , pagues unes dinerets i ja tens filial a Primera Catalana , po ***** , en kines condicions jugariem a Catalana?? El problema del Futbol base no s'arregla aixi pk resulta ke a més de pagar la plaça , hauriem de comprar molts jugadors per competir en condicions , no podem tirar de lo ke tenim pk no hem pogut ni pujar a Primera Territorial. Ah no se ke es fes donant per fet ke el primer any fariem el pena i baixariem i aixi potser començariem a competit en serio a partir de Preferent l'any seguent , no se...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #11 el: 15 de Maig de 2007, 21:34:50 pm »
yo firmaria ara mateix per obtenir la plaça del barça c a primera catalana :dance
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 15 de Maig de 2007, 21:56:21 pm »
Jo també. És molt dificil pujar i es trigarien uns quants anys. A catalunya és molt més dificil pujar a tercera que a altres comunitats degut a tanta categoria que hi ha pel mig. Si ens podem saltar un pas molt millor no? No voliem un ekip més competitiu? I el millor de tot, ja no jugariem contra alguns dels ekips "barriobajeros" (referint-me a la gentussa que hi ha, no als barris) contra els que ha jugat el nostre filial akest any.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #13 el: 15 de Maig de 2007, 21:56:35 pm »
Jo també ho firmaria. Tenir un filial a 1ª Catalana seria molt bo per un equip com el Sabadell. Ara si que es podria aprofitar algun jugador que pogués saltar del B al primer equip, independentment de si es puja o no. Ara mateix és difícil que algú dels que juga al B pugui jugar en bones condicions al primer equip, ja que el nivell de joc entre 3ª i 2ª territorial es inmens (i més encara si el Sabadell acaba pujant a 2ªB).
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #14 el: 16 de Maig de 2007, 00:54:30 am »
Jo també....el B a 1ª catalana.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #15 el: 17 de Maig de 2007, 09:47:09 am »
 :ok yo pienso ke estaria muy bien jugar en 1 catalana,pero hay ke pensar ke abria ke hacer un equipo nuebo y eso es dinero ke necesitamos para el primer equipo. espero ke el sabadell b juegue en primera catalana pero ke las cosas se agan con cabeza.un saludo a todos los arlequinados. :hurra

Desconnectat futbol

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #16 el: 17 de Maig de 2007, 10:21:21 am »
Esta claro que esta nueva directiva apuesta, por un futbol base catalan.Por tanto un equipo "B" en preferente o primera Catalana, con jugadores sub-23, ya sean de la ciudad o de la provincia,es ideal para tener una cantera de posibles jugadores para el primer equipo.Espero que las gestiones que se estan realizando con tres o cuatro equipos de estas categorias lleguen a buen termino.
Visca el Sabadell.

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #17 el: 17 de Maig de 2007, 10:44:15 am »
Jo vull que comprin la plaça axi tindriem un equip jove amb ganes de jugar a futbol i una categoria molt bona  i fer com el Igualada aquesta temporada PUJA A TERCERA???????

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #18 el: 17 de Maig de 2007, 12:42:45 pm »
pero....  hi haura diners per mantenir un ekip a primera catalana? els desplaçaments son llargs... i suposo ke els jugadors hauran de cobrar algo....

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #19 el: 17 de Maig de 2007, 13:31:09 pm »
jo al igual que el PIPO estic totalment en contra de comprar cap plaça a cap equip de futbol ( ara saltarà el 100% sabadell dient q o faig perq és el Barça...  :laugh: ) .
Parlant en serio, no hem d comprar cap plaça a cap equip, si volem q el filial estigui amunt q es portin bons jugadors d la ciutat i mica en mica es vagi tirant cap amunt, em sembla lamentable q s'estiguin parlant d'aquestes coses... ara d pas ja q el nostre primer equip compri la plaça del Nàstic a Segona A i ja haurem pujat 2 categories de cop, vinga home siguem seriosos! si pugem q sigui per mèrits propis i no per màfies d'aquest tipus.

no ferni no saltare jejeje estoy totalmente de acuerdo contigo, esto de comprar casi nunca sale bien, pk el año ke biene en primera catalana si las cosas no van bien ke? otra vez a descender? dinero gastado tontamente! :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros