Autor Tema: Ultima jornada, unificación de horarios??  (Llegit 538 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Ultima jornada, unificación de horarios??
« el: 17 de Maig de 2007, 15:15:46 pm »
Pues eso, me gustaría saber si en la última jornada de 3a habrá unificación de horarios, si todos los partidos se jugarán simultaneamente a la misma hora tal y como pasaba estos últimos años en 2aB. Al no ser una competición exclusiva de la RFEF, pienso que igual esta obligatoriedad no existe, no se,  lo desconozco y no se si estos años atrás se ha hecho...

En caso de que no haya esta obligación, propondría al club de jugar el SABADO contra el Premià...   Tal como hace Sogecable en 1a división con el R.Madrid, siempre es una ventaja y una presión añadida para el rival poder jugar antes y así trasladar esta presión al que juega después...  Si ganaramos al Premià el sábado y durmieramos como líderes, el Reus no ganaría en Balaguer..

Pero esto son hipótesis, seguramente nos harán jugar a la misma hora, pero ..... quien sabe, hay confirmación oficial??     :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
Re: Ultima jornada, unificación de horarios??
« Respondre #1 el: 17 de Maig de 2007, 15:27:27 pm »
Si, el proximo domingo 27 de mayo a las 17:00 horas.  :beer2
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 17 de Maig de 2007, 17:18:54 pm »
me imagino que seran todos a la misma hora.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2007, 19:48:02 pm »
Efectivament, el passat diumenge ho van confirmar a Ràdio Sabadell. La última jornada es disputarà en horari unificat, tots els equips (com a mínim els que s'estan jugant alguna cosa) jugaran el diumenge dia 27 de maig a les 17:00 hores (horari ideal per jugar quan més apreta la calor..).
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #4 el: 17 de Maig de 2007, 20:21:08 pm »
Efectivament, el passat diumenge ho van confirmar a Ràdio Sabadell. La última jornada es disputarà en horari unificat, tots els equips (com a mínim els que s'estan jugant alguna cosa) jugaran el diumenge dia 27 de maig a les 17:00 hores (horari ideal per jugar quan més apreta la calor..).
Doncs a mi l'horari aquest de les 17:00 m'agrada, així desprès del partit queda bastant de temps per quedar amb els amics o anar-te'n a fer el que vulguis. Si fos a les 19:00h com van reclamar desde Ràdio Sabadell el partit acabaria a les 21:00h i ja s'hauria passat tota la tarda.
No sé, això és el que penso.  :beer2
SOM DE SEGONA!!!