Autor Tema: Primes a tercers!!  (Llegit 646 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Primes a tercers!!
« el: 20 de Maig de 2007, 23:19:39 pm »
Voldria saber la vostre opinió sobre les famoses primes. Esteu a favor que tercers equips rebin una motivació extra per guanyar¿? sempre parlant evidentment que les primes siguin per guanyar...

La gent del forum arlequinat està a favor de primar als rivals de reus i girona¿?

que m'en dieu...
The pride of Catalunya

ferni20

• Visitant
Re: Primes a tercers!!
« Respondre #1 el: 20 de Maig de 2007, 23:31:08 pm »
Voldria saber la vostre opinió sobre les famoses primes. Esteu a favor que tercers equips rebin una motivació extra per guanyar¿? sempre parlant evidentment que les primes siguin per guanyar...

La gent del forum arlequinat està a favor de primar als rivals de reus i girona¿?

que m'en dieu...

totalment d'acord. En comprar una categoria no estic d'acord pero en donar primes perq un altre equip GUANYI si. Perq un altre equip perdi no pero perq guanyi sí.
La feina d'un equip és intentar guanyar sempre i per això donar unes priems extres perq guanyin no sta d més... així q a primar al stboià i al Balaguer!!!!!  :xin-xin

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #2 el: 21 de Maig de 2007, 19:13:20 pm »
Yo también estoy de acuerdo en dar un incentivo por ganar, aunque un jugador, si respeta su profesión (y a su afición), tiene que salir a por todas en cada partido independientemente de lo que venga después.

!Salud!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2007, 01:28:43 am »
doncs si primar per guanyar esta be, es una manera de motivar una mica als equips que no es juguen res, pero sempre he cregut que les ganes de guanyar per assolir un objectiu han de poder molt mes que les ganes de guanyar per les peles  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2007, 08:50:16 am »

Sempre que sigui per guanyar les trobo bé. Els propis Clubs no donen primes per guanyar als seus jugadors? Doncs perquè no permetre que altres Clubs facin el mateix amb jugadors que defensen altres colors.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 22 de Maig de 2007, 20:29:08 pm »

A Reus estan completament convençuts de que Girona i/o Sabadell primaran al Balaguer per guanyar.  Mireu sinó el Fòrum del Balaguer, on per cert m´he registrat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.