Autor Tema: Xat amb ÒSCAR SIERRA  (Llegit 966 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Xat amb ÒSCAR SIERRA
« el: 18 de Maig de 2007, 16:12:54 pm »
Reprenem els xats :icon_exclaim: :visca

Tot i la mala sort que ens ha estat acompanyant aquesta temporada, seguim portant als jugadors del primer equip @rlekinat davant del teclat per poder xatejar amb ells. :xin-xin

En aquesta ocasió, el jugador que respondrà a totes les nostres preguntes serà ÒSCAR SIERRA. :reverencia2

Així doncs, tenim la propera cita el proper dimarts 29 de maig, com sempre de 8 a 9 del vespre.

Com sempre, els qui no podeu assistir, però voleu fer-li alguna pregunta, teniu la possibilitat d'enviar-nos-la en forma de resposta a aquest mateix post o també al correu arlekinats.com@cesabadell.org, amb l'assumpte 'Òscar Sierra'. :clap2

Us hi esperem a totes i a tots :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :balla
« Darrera modificació: 20 de Maig de 2007, 19:28:47 pm per WebTeam SBD »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Xat amb ÒSCAR SIERRA
« Respondre #1 el: 21 de Maig de 2007, 20:43:13 pm »
maneeeeel els xats sempre en dimarts o dijous i els ke entrenem akets dies??? mai podre asistir a un xat :bigcry: :bigcry:  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2007, 11:49:47 am »
maneeeeel els xats sempre en dimarts o dijous i els ke entrenem akets dies??? mai podre asistir a un xat :bigcry: :bigcry:  :beer2

Amic 100%sabadell,

els xats no els fem quan nosaltres volem, sinó quan els jugadors poden i m'explico: ens regim al pla d'entrenament que tenen els jugadors. Ara mateix entrenen dimecres, dijous i divendres per la tarda a partir de les 6, per tant no podem fer-los aquests dies i només ens queda el dilluns o el dimarts. :ostres

Tot i així, recorda que si ens deixes aquí les teves preguntes nosaltres li farem de part teva. :consol
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2007, 16:27:03 pm »
Jo com sempre no podré assistir al xat per treball deixo les meves preguntes :

PIPO - Hola Oscar, te gusta la cancion que muxas veces se escucha en el campo de Sierra,Sierra,Sierra guapetoooon guapetooon? jejeje

PIPO - Que lateral derecho te gusta mas de los jugadores que estan en activo en cualquier categoria? creo que es una posicion falta de cracks despues de Cafu.

i per ultim com que el dia del xat ja sabrem el sorteig del play off ...

PIPO - Despues de conocer los rivales de Play Off, teneis referencias de alguno? crees que somos los favoritos para subir?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa