Enquesta

A qui votaràs?            

PSC
12 (23.5%)
CIU
5 (9.8%)
Entesa
2 (3.9%)
PP
5 (9.8%)
ICV
1 (2%)
ERC
10 (19.6%)
C's
3 (5.9%)
PRC
3 (5.9%)
PACMA
1 (2%)
Escons Insubmisos
1 (2%)
Altres (esmentar)
0 (0%)
Vot en blanc
0 (0%)
Vot nul
2 (3.9%)
No votaré
6 (11.8%)

Total de vots: 49

Autor Tema: A qui votaràs?  (Llegit 2839 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
A qui votaràs?
« el: 15 de Maig de 2007, 19:55:48 pm »
Els companys ja han fet una enquesta preguntant si el fòrum anirà o no a votar... Jo vull anar una miqueta més enllà: a qui votareu?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: A qui votaràs?
« Respondre #1 el: 15 de Maig de 2007, 20:17:08 pm »
Hola Adry!

T'informo que el PACMA, no es presenta a les municipals de Sabadell, i també et dic que t'oblides IR-PRE, MSR, PCPS i F i V.

A més, t'haig d'explicar que la normativa electoral només permet enquestes crec que fins quinze dies abans de les votacions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 15 de Maig de 2007, 20:40:41 pm »
Hola Adry!

T'informo que el PACMA, no es presenta a les municipals de Sabadell, i també et dic que t'oblides IR-PRE, MSR, PCPS i F i V.

A més, t'haig d'explicar que la normativa electoral només permet enquestes crec que fins quinze dies abans de les votacions.

Cert això del PACMA, m'he confós amb Barcelona  :ostres

La resta que comentes són minoritaris: Familia i Vida, Plataforma Ciutadana Per Sabadell...

I això que dius de les enquestes... no és res oficial, simplement és una enquesta entre un grup d'amics que escriuen a un fòrum ;)

Per cert, no cal que diguis a qui votes tu, jejeje  :icon_mrgreen:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 15 de Maig de 2007, 22:17:46 pm »
Tothom a votar al Birrero
 >:D >:D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 16 de Maig de 2007, 14:34:08 pm »
a la k vegi mes minoritaria :P no hi ha cap partit antitaurí? o de legalització de marihuana o de prostitutes??? :D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 16 de Maig de 2007, 19:49:31 pm »
Per cert, no cal que diguis a qui votes tu, jejeje  :icon_mrgreen:

Home, saber, ja sabeu a qui NO votaré. Vull un canvi.

Ah, aDRiaNCiTo... hi ha un partit antitaurí, que està a favor de la legalització de la marihuana i de les prostitutes... i allà estic jo, donant canya!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 17 de Maig de 2007, 18:22:43 pm »
Votaré ERC. Com alguns sabeu estic a les llistes d'aquest partit i crec que tenim un projecte de ciutat molt engrescador. :clap2

Per altra banda, recordar a tots aquells qui diuen que votaran al PSOE què va passar amb el nostre Centre d'Esports Sabadell :scut durant el primer any que va ser propietat de la Fundació Privada de l'Esport Sabadellenc i per tant, de l'ajuntament (endevineu qui n'és el president), quin tipus de gestió es va fer, on ens va portar... i a sobre, ara fent-se els herois. :paret
Alguns ens pensen que encara ens xumem el dit. :xupet
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 18 de Maig de 2007, 11:17:10 am »
Amic Manelinho,

No traiem vots d'aquí, tio. Encara no he vist mai a la meva vida al Sr. Magí Rovira (exalcalde de Sant Llorenç Savall) a la Nova Creu Alta. Parlar amb fins polítics en sabem tots.  :laugh:

(I dic en Magí perquè en Manel és d'Esquerra, però podria dir el mateix del Soriano, de la Carme Garcia, del Rossinyol...  :icon_mrgreen: )

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 18 de Maig de 2007, 11:27:57 am »
Amic Manelinho,

No traiem vots d'aquí, tio. Encara no he vist mai a la meva vida al Sr. Magí Rovira (exalcalde de Sant Llorenç Savall) a la Nova Creu Alta. Parlar amb fins polítics en sabem tots.  :laugh:

(I dic en Magí perquè en Manel és d'Esquerra, però podria dir el mateix del Soriano, de la Carme Garcia, del Rossinyol...  :icon_mrgreen: )

Amic Adry,

poc et vas fixar aquest mateix diumenge, per no anar més lluny, ja que a la meva mateixa fila, just al costat del meu pare, hi havia no tant sols en Magí Rovira amb el seu fill Gifré, sinó que també hi havia na Carme Forcadell, número dos a les llistes. ;)

Podien haver anat a la llotja, com van fer altres candidats, però van venir a fer costat a l'equip i a animar, no pas a figurar.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 18 de Maig de 2007, 11:31:30 am »
Amic Manelinho,

Amic Adry,

poc et vas fixar aquest mateix diumenge, per no anar més lluny, ja que a la meva mateixa fila, just al costat del meu pare, hi havia no tant sols en Magí Rovira amb el seu fill Gifré, sinó que també hi havia na Carme Forcadell, número dos a les llistes. ;)

Podien haver anat a la llotja, com van fer altres candidats, però van venir a fer costat a l'equip i a animar, no pas a figurar.

I després us queixeu d'electoralisme? Quants cops ha vingut en Magí a la Nova Creu Alta als últims 4 anys?

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 18 de Maig de 2007, 11:42:18 am »
I després us queixeu d'electoralisme? Quants cops ha vingut en Magí a la Nova Creu Alta als últims 4 anys?

Amic Adry,

de nou et repeteixo, si s'hagués volgut fer electoralisme, en Magí hagués anat a la llotja i no a general com un seguidor més que va al futbol amb el seu fill.
I consti que ho he dit ara només perquè tu m'ho has demanat. :ejem
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #11 el: 18 de Maig de 2007, 17:02:19 pm »
jajaj ERC SIN PENSARLO NECESSITAMOS UN CANVIO YA

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 18 de Maig de 2007, 21:19:59 pm »
ja que a la meva mateixa fila, just al costat del meu pare, hi havia no tant sols en Magí Rovira amb el seu fill Gifré, sinó que també hi havia na Carme Forcadell, número dos a les llistes. ;)

Confirmo el que diu en Manel (i això que jo em presento en una llista que no és ERC), estava na Carme (que va asseure's darrera meu i vem estar xerrant de futbol), l'ex-alcalde del meu poble i el seu fill.