Autor Tema: VILANOVA SABADELL  (Llegit 11637 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: VILANOVA SABADELL
« Respondre #60 el: 20 de Maig de 2007, 22:11:01 pm »
partidas dels arlekinats. Ara a per al premia i envaim el camp.

0-2

viscaaa!! !!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 20 de Maig de 2007, 22:44:08 pm »
Ara a per al premia i envaim el camp.

Ni de conya.
Per invasió de camp li cau al club una bona multa, eh! I a sobre foten malbé la gespa. Encara no hem ascengut per saltar al camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #62 el: 20 de Maig de 2007, 22:48:58 pm »
Bona victòria!! i avera si la setmana que ve falla el Girona o el Reus... :boig

VISCA EL SABADELL!  i a pels playoffs!  :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

ferni20

• Visitant
« Respondre #63 el: 20 de Maig de 2007, 23:07:45 pm »
Una dada, guanyant la setmana que ve haurem fet 40 punts a la primera volta i 40 a la segona volta, total 80 punts.

- Cap equip ens a marcat més d'un gol a la Nova Creu Alta

- la major golejada en contra a sigut el 3-1 a la Ràpita, cap equip excepte la Rapitenca ens a marcat més de 2 gols.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #64 el: 20 de Maig de 2007, 23:58:40 pm »
Bon partit del Sabadell, que ha guanyat, jo crec, amb força facilitat.
Es notava que el Vilanova ja no es jugava res, i nosaltres hem fallat molt de cara a porta.

I com a anècdota, dir que he punxat una roda, aparcant el cotxe abans del partit. L'hem canviada després, perque anavem justos.

He de donar les GRACIES, a tots aquells qui m'han ajudat. Sobretot al Pedro, que sabia com es feia. Jo és que no en tinc ni idea. Ni posar el gat sé.   :xin-xin  Us dec unes birres  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #65 el: 21 de Maig de 2007, 00:18:50 am »
i a la rapitenca un gol va ser el fantasma i l altre als ultims minuts quan ens vam llançar al atac

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #66 el: 21 de Maig de 2007, 15:15:37 pm »
Xavier, nosotros estabamos en general, yo personalmente todo el partido al lado del "personaje" que iba con la corneta, personaje por lo de egarense y arlekinado   :tongue3:  . Ya te hubieras acercado y presentado...

Por cierto, ya dije que vuestra directiva no estuvo muy acertada por lo de las entradas no anticipadas, ya que si hubiera llovido no hubieran recaudado ni un duro, pero tengo que que ponerles otro CERO por no permitir a la afición visitante acercarse al bar, y mas haciendo el calor que hacia, el sol como pegaba y que no pudieras adquirir ni un mísero agua hasta el descanso. Lo considero "antihumano".. Por cierto, yo era el que empezó a gritar que abrieran el bar. Luego ya me acompañó gente en las "protestas"..   :laugh:

Y luego, pues en lo que se refiere al partido, pues partido mas bien plácido, con un Vilanova que se notaba que no se jugaba nada por la motivación, pero que en la segunda parte sobretodo nos pudo crear mas de un peligro innecesario, sobretodo en las faltas laterales. No las sabemos defender bien y estuvieron a punto de empatar en 2 o 3 seguidas. Es un aspecto que hay que mejorar..

Por último me sumo a los agradecimientos del Mutio por la rueda pinchada.. Aunque no mira que es triste no saber ni como va un mísero gato....    :P

Por cierto, una última cosa que si no lo digo, reviento. Ayer faltaba mucha gente, mucha gente de la habitual. Eramos menos de lo habitual en los desplazamientos... Quiero pensar que no se trataba de que estuvierais viendo a vuestro 1er equipo por la tele.. jugándoos la liga en el Colombino... Quiero  pensar que es que hacia bueno y fuisteis a la playa... aunque mas cerca que Vilanova... En fin, ya se empieza mas o menos a ver ciertas cosas...    :ejem   Y el que se de por aludido, que se de    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #67 el: 21 de Maig de 2007, 19:36:26 pm »
muy bien dicho murciamo amtiumamo que los miños se estaban muriendo de sed si yo tambien chille y proteste pero antes del partido fue peeor
yo llegue al estadio a las 4 proque decian que era a las 5 bueno total que entrenos dentro del campo unas 10 personas vestidas del sabadell y dentro del bar nos viene uno de seguridad y nos dice que nos da 3 minutos para tomar el cafe que tenennoque salirmos de hay hay estaban los arbitros dimares y alguno mas proque decian que tenian que cerrar el bar hasta que se vendieran las entradas a si que decidimos ir en busca de un bar ya eramos mas gente proque habian llegado los autocares y lo emcomtremos con ayuda de mark que el iva con el coche imtentando encontrar uno y lo mas gracioso fue que descubrimos donde zapatero encontro el bar del cafe a 80 centimos en ese que estubinos mosotros jaajajajj

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #68 el: 21 de Maig de 2007, 19:50:04 pm »
jajajajaja ña gente de vilanova muy bien y la mujer del bar muy amable
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #69 el: 21 de Maig de 2007, 22:15:24 pm »
Murciano, me acerqué, pero no sabia como presentarme ni a quien. Bien pensado teniamos que haber quedado. Espero que en algun partido del play of quedemos. Y ya me parecia a mi que erais menos de los que acostumbrais a ir por los campos.

Lo del bar no entiendo muy bien qué es lo que pasa... :no:

Por cierto, acabo de ver los goles por Canal Blau TV (de Vilanova) y el primer gol es completamente legal, ya que el defensa del Vilanova, Caballero, rompe el fuera de juego. O sea, gol legal, aunque era deficil de ver, porque lo primero que se vio fue al arlekinado solo y a varios metros de distancia de los defensas.

Y lo de MUTIO fue mala suerte, a mi si se me pincha una rueda me pongo a llorar, jajajajaja

MUTIO: No tinc ni idea com es canvia una roda :-[ :-[ :-[ :-[
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #70 el: 21 de Maig de 2007, 23:26:42 pm »
Bon partit del Sabadell, que ha guanyat, jo crec, amb força facilitat.
Es notava que el Vilanova ja no es jugava res, i nosaltres hem fallat molt de cara a porta.

I com a anècdota, dir que he punxat una roda, aparcant el cotxe abans del partit. L'hem canviada després, perque anavem justos.

He de donar les GRACIES, a tots aquells qui m'han ajudat. Sobretot al Pedro, que sabia com es feia. Jo és que no en tinc ni idea. Ni posar el gat sé.   :xin-xin  Us dec unes birres  :beer2

jajajajaajaaja p*** MUTIO  :laugh: :laugh: :laugh: si et serveix de consòl a mi m'han punxat una roda del cotxe nou del dimecres :bigcry: :bigcry: :bigcry: , bueno qui diu me l'han punxat, potser le punxat jo, pero ya algun indici... >:( :veryangry:
Esperem que poguem desplazarnos als play-offs sense problemes.. :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona