Home, tenint en compte que es tracta d'un partit en el que inclús podem quedar campions de grup, i en el que en definitiva encara ens hi estem jugant alguna cosa, em sembla una mica sorprenent que des del club encara no s'hagi pres o ni tan sols s'hagin plantejat prendre cap iniciativa fora de les habituals.
Sembla que aquest és un partit que tothom dona per guanyat, que aquí ningú punxarà i que bé, només caldrà esperar el sorteig del dilluns proper. Home, no cal ser cap geni per saber que el Premià no es juga res i que nosaltres per lògica hauriem de guanyar. De totes maneres, jo no me'n refio de ningú, i poden venir perfectament primats per Reus o Girona. A més, no fa pas massa van estar a punt de liar-la a Gavà... D' altra banda, jo també veig molt dificil per no dir impossible quedar campió, i inclús penso que ni Reus ni Girona punxaran, ara bé, en el món del futbol tot és possible i crec que val la pena intentar-ho.
Per això, i perquè crec que l'últim partit de lliga a casa, amb el play-off assegurat i amb la opció encara de quedar campions, hauria de ser una festa destinada al soci i seguidor del Sabadell que no ha deixat sol al club en aquesta temporada, no entenc l'immobilisme que hi ha des del club.
Aquesta afició mereix que es tingui un detall amb ella a la darrera jornada. Hauriem de montar una gran festa a l'estadi, si és necessari fer una xocolatada pels nens, el que sigui, però crec que seria molt trist que ens reunissim els dos mil de sempre en un partit que també hauria de ser d'homenatge pels nostres jugadors. Regalar entrades als socis, als col.legis, el que sigui, però crec que alguna cosa s'hauria de fer.
Hauria de ser una primera prova de cara als play-off, però bé, en defintiva esperem que vingui el màxim de gent possible a aquest partit on afició i jugadors ens hauriem de retre mutuament un merescudíssim homenatge, un fi de festa (de lliga) com cal.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!