Autor Tema: Pel partit del Premià no s'hauria de fer res?  (Llegit 626 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Pel partit del Premià no s'hauria de fer res?
« el: 22 de Maig de 2007, 19:36:02 pm »
Home, tenint en compte que es tracta d'un partit en el que inclús podem quedar campions de grup, i en el que en definitiva encara ens hi estem jugant alguna cosa, em sembla una mica sorprenent que des del club encara no s'hagi pres o ni tan sols s'hagin plantejat prendre cap iniciativa fora de les habituals.
Sembla que aquest és un partit que tothom dona per guanyat, que aquí ningú punxarà i que bé, només caldrà esperar el sorteig del dilluns proper. Home, no cal ser cap geni per saber que el Premià no es juga res i que nosaltres per lògica hauriem de guanyar. De totes maneres, jo no me'n refio de ningú, i poden venir perfectament primats per Reus o Girona. A més, no fa pas massa van estar a punt de liar-la a Gavà... D' altra banda, jo també veig molt dificil per no dir impossible quedar campió, i inclús penso que ni Reus ni Girona punxaran, ara bé, en el món del futbol tot és possible i crec que val la pena intentar-ho.
Per això, i perquè crec que l'últim partit de lliga a casa, amb el play-off assegurat i amb la opció encara de quedar campions, hauria de ser una festa destinada al soci i seguidor del Sabadell que no ha deixat sol al club en aquesta temporada, no entenc l'immobilisme que hi ha des del club.
Aquesta afició mereix que es tingui un detall amb ella a la darrera jornada. Hauriem de montar una gran festa a l'estadi, si és necessari fer una xocolatada pels nens, el que sigui, però crec que seria molt trist que ens reunissim els dos mil de sempre en un partit que també hauria de ser d'homenatge pels nostres jugadors. Regalar entrades als socis, als col.legis, el que sigui, però crec que alguna cosa s'hauria de fer.
Hauria de ser una primera prova de cara als play-off, però bé, en defintiva esperem que vingui el màxim de gent possible a aquest partit on afició i jugadors ens hauriem de retre mutuament un merescudíssim homenatge, un fi de festa (de lliga) com cal.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Pel partit del Premià no s'hauria de fer res?
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2007, 16:28:26 pm »
Company Vicenç,

les penyes ens estem organitzant per fer que els partits del Play-Off (els dos) que es jugaran a la Nova Creu Alta, siguin una festa i també s'espera que els partits a camp contrari també hi hagi una gran representació @rlekinada. I no ens enganyem, la caixa (o el raconet) del que disposem les penyes del nostre club no és precisament per tirar coets.

Per altra banda, jo no crec que nosaltres pensem que el partit estigui guanyat, però el que sí que és cert és que nosaltres ara mateix ja no tenir absolutament res a perdre, ja que el Gavà no ens pot atrapar, en canvi sí que tenim l'alicient d'aconseguir pujar un o dos llocs a la classificació i aquesta és la diferencia que tenim amb Reus i Girona que són qui tenen, en aquesta darrera jornada, més a perdre que no pas a guanyar i no oblidem que els dos juguen a camp contrari, els seus jugadors dubto que es vulguin jugar alguna targeta o fins i tot lesions i a més és d'esperar que els equips locals vulguin donar una alegria als seus seguidors... amb tot és possible que quedem igualment tercers, però la possibilitat hi és i els @rlekinats de ben segur que farem una bona festa de fi de temporada (regular) aquest diumenge. :xin-xin
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #2 el: 24 de Maig de 2007, 16:07:14 pm »
Totalment d'acord amb el Manelhino,
Jo crec que tots els esforços que puguem dedicar per aquest partit, on si que ens juguem poder quedar més amunt però bàsicament son els altres els que tenen més pressió, doncs hauriem de dedicar-ho al play off, perquè allà ens la juguem i qualsevol iniciativa serà benvinguda, però centrem-nos tots en un únic objectiu: l'ascens i el play off

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2007, 19:12:28 pm »
Voldria aclarir que jo no estava demanant que les penyes montessin res especial, doncs prou que han fet ja aquesta temporada i segur que faran pel play-off. Jo em referia molt especialment al club, crec que per ser l'últim partit de lliga hauria d'haver promocionat molt més aquest partit, afavorint que hi hagués una molt bona entrada.
Considerant que es tracta del tancament d'aquesta lliga, crec inclús que es podrien haver establert preus populars, regalar entrades a les escoles, haver convidat als familiars del futbol base, etc, etc. Després si es vol, que s'estableixi la política de preus que més convenient creguin de cara a les eliminatòries d'ascens. Ara bé, pel Sabadell-Premià, crec que es podria haver fet alguna cosa més.
Segueixo pensant que en aquest darrer partit hi està pensant molt poca gent, i pel que sembla els primers en deixar-lo una mica de banda és el propi club. Crec que per petites que siguin , encara tenim possibilitats de quedar millor classificats i si això pot acabar significant jugar ni que sigui la tornada d'alguna eliminatòria a casa, doncs crec que ja valdria la pena.
Jo també estic esperant en candeletes l'arribada del play-off, també espero amb ansietat el rival que ens tocarà, peró no per això hem de gairebé obviar la per mi, final,  que aquest diumenge tenim i repeteixo, no s'ha fet absolutament RES per afavorir una  possible millor entrada i un final de lliga amb l'equip més reeixit. En fi, lo dit, esperem que tot acabi el millor possible i que la fortuna ens acompanyi en el sorteig.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2007, 21:20:26 pm »
No sé perquè tant parlar de preus populars, de debó, no crec q la economia del Sabadell es pot permetre aquestes mesures continuament com s'estan demanant. Penseu que ja fan bastant amb tenir els jugadors cobrant mes rera mes que això no ho poden dir altres clubs catalans de segona b i a més ja ens va passar fa unes temporades això de que no pagavan als jugadors als últims mesos de competició.
De fet, ja haureu comprovat que a tots els camps de tercera hi han entrades a preus similars o SUPERIORS (i ells no tenen la solera del Sabadell, eh!).
Honor al Sabadell