Autor Tema: Carta oberta Martí Cifuentes  (Llegit 5007 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Martí Cifuentes

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Carta oberta Martí Cifuentes
« el: 23 de Maig de 2007, 03:52:42 am »
Hola arlequinats!

M’he decidit a escriure aquest post davant de les múltiples opinions que s’estan emetent respecte l’estat del futbol base del CE Sabadell i del que ha estat la temporada del juvenil A en aquest difícil any. També per la insistència d’alguns amics a que fes públics molts dels fets que han succeït al llarg de l’any i que m’han portat a prendre la dolorosa decisió d’abandonar la disciplina del CE Sabadell.

Abans de tot, voldria agraïr el suport que he tingut per part de moltes persones al llarg d’aquests anys vinculat a aquest gran club. Omar, Gala, Pirri, Gavarró, Silvestre, Luque, pares i mares per la seva paciencia i respecte, i molts d’altres que em deixo. A tots ells, mil gràcies.

Però especialment al que considero al meu “pare futbolístic”, a Manolo Fernández. Perquè va ser ell qui va apostar per mi ara fa gairebé 5 anys per a que em fes càrrec del juvenil C. Quan va proposar’m-ho, no ho vaig dubtar. Era un somni formar part d’aquest club! També a ell li dec l’experiència d’haver compartit banqueta a 2ª B, la temporada anterior, quan va acceptar dirigir un equip enfonsat i que ens va fer somiar fins al final. Gràcies Chango! El Sabadell no hauria de permetre’s prescindir-ne mai.

Com molts sabeu, he pres la decisió de deixar el Sabadell. De motius, n'hi ha molts. Però tots ells em fan arrivar a la mateixa conclusió: que no hi ha interés suficient en el futbol base del club. Perquè tot i que resulti increible, encara molts no s’han adonat que el futur d’una entitat passa pel futbol base. Prova d’això, puc fer cinc cèntims del que ha estat la temporada al Juvenil A, doncs no vull opinar del succeït a altres categories.

Després de l’ascens de la temporada anterior (fruït d’una gran fornada de jugadors), vèiem amb optimisme el retorn a Preferent, però alhora com un gran repte per a comprovar si estaríem a l’alçada per a codejar-nos amb entitats importants en futbol base. Calia fer un equip de nou, perquè la base de l’ascens acabava el seu cicle com a juvenils. Els reforços que van arrivar no tenien, en la meva humil opinió i malauradament, el nivell suficient per a afrontar amb garanties la temporada. L’objectiu era la permanència, en un projecte a dos anys, que havia d’acabar a Nacional. Però a l’estiu van haver-hi canvis, com molts sabeu, a la directiva del futbol base.

-Es va demanar entrenar quinzenalment a un camp de gespa, al ser l’únic equip de la categoria amb camp de terra. Ni tan sols es va realitzar la gestió per a aconseguir-ho.
-Es va demanar un gimnàs per a fer un entrenament quinzenalment, fet habitual en juvenils. No es va realitzar gestió alguna.
-Fruit de la manca de coordinació, es van perdre molts entrenaments per manca de camp on fer-ho. Inclús es van anul.lar partits hores abans de disputar-se.
-Tot i demanar-ho reiteradament, no van arrivar els reforços que es creien necessaris. Això si, vam haver de realitzar la pretemporada amb 35 jugadors perquè el juvenil B encara no tenia entrenador.
-No vaig tenir cap reunió amb els nous directius on parlar d’objectius, projectes, etc., però si coneixia del seu escepticisme inicial sobre la meva capacitat per a dur el juvenil A.
-Es va fer fora al preparador físic de l’equip, de la meva plena confiança i professional molt valorat, sense donar-me cap explicació. Per cert, campió d'Espanya amb l'At. Terrassa. Felicitats Òscar!
-Vam tenir la primera reunió després de la victòria davant la Gramenet B per a insinuar-me que no era vàlid pel càrrec. Explicació: ser massa jove. Desd de llavors, a efectes de la directiva, l’entrenador era Manolo Fernández, que va seguir ajudant-me com sempre ha fet.
-Es van perdre els tres punts d’aquest partit, que a la postre ens haguéssin donat la permanència, per una negligència greu. S'em va comunicar un dimecres que podia comtar ja amb un nou fitxatge. El divendres, abans de la convoctòria, per prudència, vaig contrastar de nou amb el coordinador que la fitxa estava tramitada. Diumenge, abans del partit, vam tenir la sorpresa que el jugador no tenia fitxa. Davant d’això, s’ens va dir que la fitxa si estava tramitada, i que el jugador podia jugar presentant el DNI. Resultat: Sabadell 0-Gramenet B 3 per alineació indeguda.
-Es van posar masses traves per a comptar amb jugadors del Juvenil C, que al meu parer, estaven capacitats per jugar amb l’A.
-Alguns partits no hem pogut seure fisio, delegat i entrenadors perquè no s'ens havia fet fitxa federativa. 30 euros per fitxa... Per cert, algun entrenador si la tenia i, curiosament, de juvenil preferent.
-En el partit clau de la temporada, davant la Gramenet B a Santa Coloma, cap persona del club va venir a donar-nos suport. Tot i que algun directiu si es permetia el luxe d'entrar al vestuari als partits a casa per a donar leccions de "testiculina" als jugadors, sense haver-se presentat mai a la plantilla.
-L’estat del material ha estat vergonyós. Personalment, em sabia greu treure pilotes en un estat lamentable davant dels pares que veien els entrenaments. No hi han diners? Si no hi ha per pilotes... Cap dels anys s'ha tingut un material excel.lent, però un juvenil preferent entrenant amb pilotes del número 4...crec que està tot dit.

Tot aquest cúmul de factors, i d'altres que no menciono per a no aburrir més, em van fer prendre la decisió d’abandonar el club a final de temporada. Si no ho vaig fer abans va ser per Manolo Fernández i l’equip, que malgrat els resultats, sempre va tenir una actitud impecable. Quan no creuen en tu, és millor marxar a un lloc on et valorin més.

Malgrat tot, m’agradaria deixar clar que em considero el MÀXIM responsable del descens de l’equip. Tot i haver sumat al camp els 38 punts que ens haguéssin deixat en 10ª posició final, hem perdut partits que hauríem pogut guanyar. Agraeixo enormement l’esforç de tots els jugadors, perquè han entrenat sempre amb gran dedicació, i s’han deixat la pell al camp per aquest club. Espero que hagin aprés la meitat del que jo ho he fet d'ells.
 
D’ara en endavant, li desitjo a aquesta directiva tota la sort del món per a que pugi portar a aquest club allí on es mereix per història i afició: l'elit del futbol espanyol, també a nivell de base. Tot i que crec necessari que es replantegin molts aspectes sobre la gestió i els errors comesos, també crec que les persones mereixen un marge de confiança en una tasca tan sacrificada com aquesta. De ben segur que la propera temporada es cel.lebraran molts èxits a l'Olimpia. I com no, estaré a la Nova Creu Alta donant suport al primer equip als playoffs i les properes temporades, somiant, com molts altres, a seure algun dia a la banqueta arlequinada.

FINS AVIAT!!
VISCA EL SABADELL!!

PD: Gràcies a totes les persones que, amb els seus missatges d'ànims al foro, m'encoratgen a seguir endavant!
« Darrera modificació: 23 de Maig de 2007, 12:31:17 pm per Martí Cifuentes »

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2007, 08:20:23 am »
QUE GRANDE MARTÍ !!!  :clap  :clap  :clap


Dius moltes cosses en aquesta carta i espero que la directiva prengui nota del 'tirón de orejas', pel bé de tots.


Sort en la nova etapa que comences fora del CES !!!  ;)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #2 el: 23 de Maig de 2007, 14:51:29 pm »
MARTÍ..gracias a ti..sabes mi sobradamente mi admiración y aprecio hacia ti..mis mayores y sinceros deseos amigo mio,de que todo te vaya bien y puedas seguir triunfando..por que para mi lo has hecho..y lo harás en otro sitio..suerte de quien te tenga..te mereces lo mejor..y aquí tienes mas gente a favor que en contra..se como estás..recuerda..yo pasé por esto..y lo sabes muy bien..y también te tuve al lado..adelante y siempre como eres, un señor dentro del campo y fuera,eres un entrenador espejo para muchos por tu manera de trabajar,de ser,de involucrarte,y me quedo corto..lo dicho amigo..ánimo y hasta pronto..siempre estarás aqui..un abrazo grande..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

CADETASBD

  • Visitant
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #3 el: 23 de Maig de 2007, 18:19:38 pm »
Bravo martí yo e visto muchos partidos del A y se a exo todo lo que se a podido se ha dado muy buena imagen i tienes razon en casi todo o todo de lo que has escrito en esta carta animo

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2007, 15:44:38 pm »
 :clap  :clap  :clap  :clap

ànim Martí que el que és vàlid és vàlid sigui quina sigui la seva edat.

Sort! i fins sempre
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
  • Gènere: Masculí
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #5 el: 24 de Maig de 2007, 16:11:09 pm »
Espero que ell, i d'altres que han marxat per motius similars, tornin algun dia.

aixo voldra dir que hem superat l'estat tercermundista en el ke viu el futbol base....

com ja sabeu: UN camp de terra per a tot el futbol base del Sabadell... aixo es ser gran?

Desconnectat Pare_juvenil

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Honor a la veritat
« Respondre #6 el: 24 de Maig de 2007, 20:15:28 pm »
Benvolguts arlequinats

Posats a fer pública les vergonyes del futbol base sense tenir en compte la institució centenaria del C.E Sabadell que tant estima en Martí, us paso algunes veritats irrefutables pequè el que exposaré a continuació es pot demostrar (m’enguardo de més doloroses per a la rèplica).

Per començar, en una denuncia fer menció a noms de persones sense el seu consentiment (ens consta d’alguns) per donar-els-hi les gràcies i involuclar-los indirectament en els seus afers amb el club per sentir-se "arropado" és caure molt baix. Si es vol donar agraïments sincers a un col.lectiu de persones es fa en un altre comunicat.
El mister sempre camina sol... perden categories i els jugadors les guanyen, s'ha de madurar.

Ha estat varies temporades al club i alguns resultas com a “entrenador” són: Cadet preferent finals ¼ temporada. Resultat:  Descens. Juvenil B a 2ª. Resultat: No puja ni amb ajuts del “A”. Vuit partits Primer equip. Resultat: Descens i no es fan amb el vestidor: aquello fue un despelote. Juvenil A: En zona de descens fins que es materialitza. Amb aquest bagatge és clar que havia de tenir padrí tal com diu al seu escrit. No només això, que aprofitat per donar-se reconeixements que no li corresponen i vendre el teu trist historial d’ “entrenador”.

Que hom ho tingui present, i això es pot veure a l'organigrama del club, el cordinador de juvenils i amateur és el sr. Manolo Fernandez i cobra per això...Al Cesar lo que es del Cesar... i de l'altre ni parlem!

Però anem pel arlequinat de tot cor. Quan diu “…he pres la decisió de deixar el Sabadell”, s'ha de ser honest amb l'afició, ja li havien comunicat oficialment dies abans. De la resta… “que no hi ha interés suficient en el futbol base del club…” això ja dura més de 5 anys i amb el seu pas no hi ha hagut cap aportació per canviar-ho.

Inexplicablement, li donen la màxima categoria del nostre futbol base fent honor a la seva esmentada trajectòria com a “entrenador” …i el resultat ja el tenim.

Tothom sap les deficitàries instal.lacions i la directiva n’és la responsable. La resta d’equips entrena en camps alternatius i el juvenil “A” no entrena, i l’equip empicat capa el descens. Fan fora al preparador físic que li va estar entrenant l’equip el 50% dels dies mentres estudiava per treure’s el titol d’entrenador de futbol base. Es a dir, durant 5 anys ha estat engany-nos als que pagavem la quota perquè ni tan sols està qualificat oficialment per ser monitor!.

El preparador físic campió amb una altra institució fruit de la dedicació que va tenir amb el nostre club,oi!
Això si, té una tècnica boníssima, ho vam comprovar durant part de l’any, quan esperavem als nostres fills i aprofitava per entrenar-se en els rondos de 45’ i centrava des de la banda. En ocasions, els nanos ni suven la samarreta!. Es certifica si es parla per separats amb ells.

A principi de temporada, n'hi ha testimonis, els entrenadors van tenir una reunió amb el secretari tècnic sr. Llamas i l ‘ “entrenador” del juvenil “A” no tenia ni tan sols una planificació per a la seva pretemporada. No hi ha millor començament per perdre la categoria.

En zona de descens, s’agafa vacances durant la Setmana Santa perquè s'han treballat molt durant tota la temporada i els resultats animen a fer-ho. Els darrers dilluns quan l’equip es jugava la vida, dona festa als jugadors mentres l'equip lluita per la salvació. Els nanos ho han donat tot.

La culpa la té els tres punts i la resta fins a 90?... i té la barra de fer un escrit per parlar malament de la institució. Si no tenia el recolsament ni de la directiva ni dels teus jugadors havia d'havet dimitit ja al començament!!!.
Però no, “ amb els reforços acoseguiré la salvació i marxaré “... faltaven dozte jornades d'aqueste paraules. Evidenciant la seva experiència en futbol.

I la història no acaba aquí perquè els misters que venen darrera ... juvenil "C" o el soberano del "B", que Déu ens hagafi  confesats!

Això només passa al Sabadell.


Que tornin ja els Julià Garcia i de més...Força Sabadell!!!!



Desconnectat maverick arlequinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #7 el: 24 de Maig de 2007, 20:27:28 pm »
chaval tu no te largues que se vallan ellos tiu, que la aficion fijo que te apoya lo que hay que hacer el domingo es protestar, o hacer algo, pero tio que se larguen ellos
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

CADETASBD

  • Visitant
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #8 el: 24 de Maig de 2007, 21:26:36 pm »
marksilhol tendria que hablar contigo para hacerte una propuesta ok? mandame un mensaje
crack

Desconnectat IVO sbd

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
  • Gènere: Masculí
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #9 el: 24 de Maig de 2007, 23:20:59 pm »
Es lamentable que pasi això a aquestes altures, i cada any passen coses d'aquestes en el futbol base, esperem que la directiva s'ho apunti tot i que l'any que ve es faci alguna cosa al respecte, pk ja estic cansat de que tots els directius s'omplin la boca de promeses, i al final no fem res de res, i despres volen comprar el barça C?? pk, pk segueixin amb aquesta filosofia...


Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2007, 09:52:25 am »
pues no es lo unico que va a pasar esperad a las noticias que vien referentes a nuestro filial....... :paret :paret :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

friend

  • Visitant
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2007, 10:14:00 am »
que va a pasar??? ???

si lo esplicas podemos estar a tiempo de protestar y acer algo!!  :yes:

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #12 el: 25 de Maig de 2007, 17:38:42 pm »
te comentare que el entrenador toni ya ha dicho a sus jugadores que no seguirá el año proximo, y la semana que viene empìeza la ronda de reuniones con los jugadores para decidir sus futuros, y no tiene muy buena pinta
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat samu

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 32
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #13 el: 25 de Maig de 2007, 21:55:27 pm »
He escuchado en R. S. que el próximo entrenador del Sabadell B será Manolo Fernández :ejem

Desconnectat IVO sbd

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
  • Gènere: Masculí
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #14 el: 26 de Maig de 2007, 06:45:17 am »
Bueno esperem a que s'acabi tot per opinar però te mala pinta el tema... :no:

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #15 el: 26 de Maig de 2007, 09:20:49 am »
No te mala pinta, simplement no tenim informació i estem opinant gratuitament.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #16 el: 26 de Maig de 2007, 12:06:28 pm »
He escuchado en R. S. que el próximo entrenador del Sabadell B será Manolo Fernández :ejem
Han dit Manolo Garcia ;)

Desconnectat samu

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 32
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #17 el: 26 de Maig de 2007, 19:03:21 pm »
He escuchado en R. S. que el próximo entrenador del Sabadell B será Manolo Fernández :ejem
Han dit Manolo Garcia ;)


Je je, que patinazo... ;D, grácias Birri.

Desconnectat justicierosabadell

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #18 el: 11 de Juny de 2007, 21:07:44 pm »
porque tanto llorar que has echo tu? hAS TENIDO REFUERZOS A PUNTA PALA Y EL APOYO DEL MAESTRO
    ECHANDO LA CULPA A LOS DEMAS NO SOLUCIONAS NADA
HAZTE 1 GRAN PREGUNTA DE VERDAD TU TE CREES 1 GRAN ENTRENADOR DE JUVENILES? YO PERSONALMENTE NO LO CREEO Y TIENES QUE AUTOEVALUARTE
CREEO QUE TE FALTA CARACTER
    CONOCIMIENTO E IDEAS NO LO DUDO PERO CARACTER....
ESTAS INTENTANDO DEJAR POR LOS SUELOS 1 ENTIDAD CON MAS DE 100 AÑOS, DE VERDAD TE CREES QUE ERES MAS QUE EL SABADELL...CON QUIEN HAS EMPATADO?
QUE HAS ECHO TU EN EL FUTBOL COMO ENTRENADOR?  IR A LA SOMBRA DE MANOLO , PUEDE SER ESO?
   HAZ AUTOCRITICA Y NO CRITIQUES , QUE PARA CRITICAS LAS DE TUS JUGADORES QUE PARECE QUE NO TE LLEVABAS BIEN CON NINGUNO DE TUS JUGADORES DE ESTE AÑO....ESPERO QUE POR AHI TE VAYA BIEN SIN RENCOR PERO RECUERDA QUE EL SABADELL VALE MUSSSSOO  Y TU NO ESTARAS NUNCA POR ENCIMA DE ESTE GRAN CLUB AUNQUE ESTE EN HORAS BAJAS SALDRA A FLOTE Y 1 CONSEJO CUANDO SALGAS NO TE CIERRES LAS PUERTAS TU MISMO QUE NUNCA SE SABE

Desconnectat acuadros

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 5
Re: Carta oberta Martí Cifuentes
« Respondre #19 el: 16 de de 2008, 11:23:47 am »
interesante la respuesta del pare_juvenil