Autor Tema: Entradas en campos contrarios  (Llegit 1682 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
Entradas en campos contrarios
« el: 23 de Maig de 2007, 20:00:33 pm »
Buenas tardes directiva.

Si quedaramos 2º les voy a proponer una idea, que creo bastante justa.

Todos sabemos que en la primera eliminatoria de ascenso el partido que juguemos en casa (10 de Junio) quedando 2º será de jornada economica y ahi no me meto. Pero me gustaria hacer una propuesta que quizás sea mas justa para las personas que se desplazen a campo contrario (3 Junio) en esta eliminatoria:

La idea consistiria en que estas personas no pagaran el dia 10. Para demostrar  que se desplazaron seria valida varias opciones:

-Mostrar la entrada.
-Ticket de bus, avion, tren....

Esta sería una forma de apoyar a las personas que se quieren desplazar, porque lo que sucede es que te pegas un viaje de 1000km para que una vez alli te claven 20 euros por ver el partido. Y no nos pongamos en el caso que perdamos, que la vuelta es peor. Entonces llega el dia 10 de Junio y te das cuenta que tu directiva tambien te hace pagar aun siendo socio y habiendo estado apoyando al equipo pagando una cantidad de dinero bastante grande (desplazamiento+entrada).

Es solo una idea, quizas no me explicado muy bien, pero la idea no es conseguir ahorrarte esos 5 euros en la Nova Creu Alta , la idea es apreciar a la gente que se va a 1000km de distancia a apoyar al equipo cuando se juega el ascenso.

Muchas gracias de antemano por leerla.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Entradas en campos contrarios
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2007, 20:49:40 pm »
Doncs hem sembla molt bona la proposta.

Si per exemple juguéssim el partit d'anada a la Creu Alta -això voldria dir que quedariem 3rs.- doncs potser també seria incentivar una mica més als aficionats per a fer el desplaçament.

Això sí; s'hauria d'esperar a saber com acabem classificats finalment, i quin és el rival en qüestió.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 23 de Maig de 2007, 22:50:05 pm »
Me parece bien la idea  :yes:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 23 de Maig de 2007, 23:04:39 pm »
no esta nada mal, aunque yo, ya estaria contento si posiesen autocares económicos (o gratis :P ) desde el club, para los que nos desplazemos... :botador :botador :botador
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 23 de Maig de 2007, 23:29:39 pm »
no esta nada mal, aunque yo, ya estaria contento si posiesen autocares económicos (o gratis :P ) desde el club, para los que nos desplazemos... :botador :botador :botador

te desplazas resist? va que si s'apunta peña conocida yo también mapunto a los desplazamientos  ;D

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 23 de Maig de 2007, 23:36:05 pm »

te desplazas resist? va que si s'apunta peña conocida yo también mapunto a los desplazamientos  ;D

ombre tio pos claro, eso si no empezao a currar...o algo... :borratxo
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 24 de Maig de 2007, 01:26:27 am »
Estoy totalmente de acuerdo con Dani, es una gran propuesta si señor  :clap :clap los que nos desplazamos habitualmente nos merecemos un homenaje bien grande i mas este año estando en el infierno de tercera.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2007, 01:30:15 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #7 el: 24 de Maig de 2007, 19:29:23 pm »
l'unica compensacio que espero per desplaçarme i animar el meu equip, es que els jugadors ho dongin tot i guanyin. Ara que volem? racanajarl'hi al nostre club les "peles" que donem fora?.
Mantenir un club de futbol val molts diners i nosaltres no estem per tirar coets.
Aixo si,volem bons jugadors. Pero,com? Gratis? Aixo em temo que no es possible.
Anem al nostre camp cada diumenge de partit (es pagui o no) i si volem anar als desplaçaments dons millor,pero vulguem que el nostre club desaprofiti l'ocasio de fer uns calerons,que al final aniran en benefici nostre.

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #8 el: 24 de Maig de 2007, 19:48:52 pm »
Dany i no has pensado la idea de unos trafos que den mas potencia a los jugadores ¿? ajajajaja

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #9 el: 24 de Maig de 2007, 23:20:01 pm »
Sebastià, si no es mucho preguntar a cuantos partidos has ido fuera de casa esta temporada? Yo he ido a 10 y la entrada mas barata fue Santboia (des de los arbustos), y quitando esta creo recordar que Manresa con 8 euros. Los demas a los que yo he ido rondaban los 10-12-15.
Como bien dice el compañero Resistencia, si la directiva se esfuerza en rebajar el precio del desplazamiento mi propuesta que no la tengan en cuenta, bastante habran hecho ya.

Para CADET A, un trafo no se si es la solucion, xq es muy caro  :tongue3: Menudo c***** tas exo!!!  :ejem

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #10 el: 24 de Maig de 2007, 23:26:07 pm »
ajajajaja lo decia en coña nen, mañana nos vemos en el curro

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2007, 06:41:40 am »
L'unic que m'hi perdut a estat el de Perelada.
Crec que estem demanant esforços economics a la directiva en viatjes, preus de entrades,etc. ,i crec jo que ,de moment,l'unic esforç que els hi demanaria es que fitjin  bons jugadors que ens facin disfrutar i guanyar.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #12 el: 25 de Maig de 2007, 13:34:06 pm »
Jo estic d'acord amb el Sebastia i el Resistencia_arlek.

I aprofito també per dir que he anat a tots els desplaçaments excepte Premià i Sant Carles (17 desplaçaments). Per tant, sé de primera mà que és pagar 15 euros, 12 i només a Manresa 8 euros. I sé que el club ha posat diners per fer descomptes de 2 euros en entrades anticipades a la majoria de desplaçaments.

El que sí que seria important, si fos possible per l'economia del club, seria impulsar trens express amb les penyes (per exemple al 50%). Jo voldria un vagó pels Hooligans  :balla
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2007, 13:37:21 pm per Grimber »
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #13 el: 25 de Maig de 2007, 14:29:49 pm »

Es solo una idea, quizas no me explicado muy bien, pero la idea no es conseguir ahorrarte esos 5 euros en la Nova Creu Alta , la idea es apreciar a la gente que se va a 1000km de distancia a apoyar al equipo cuando se juega el ascenso.

pero us heu llegit be el missatge del dani? perque parleu de diners? si ell en cap moment ho ha fet, simplement reclama un reconeixement o un insignificant homenatge a la gent que ens hem desplaçat durant tota la temporada i que ara farem l'ultim esforç en aquest play off (en el meu cas si el treball m'ho permet) i ja que no podem sortir tots a fer el saque d'honor xDD doncs que no fessin pagar els 5 euros o que ens donguessin una simple piruleta, ALGO, qualsevol detall, ens el mereixem.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #14 el: 25 de Maig de 2007, 16:13:52 pm »

pero us heu llegit be el missatge del dani? perque parleu de diners? si ell en cap moment ho ha fet, simplement reclama un reconeixement o un insignificant homenatge a la gent que ens hem desplaçat durant tota la temporada i que ara farem l'ultim esforç en aquest play off (en el meu cas si el treball m'ho permet) i ja que no podem sortir tots a fer el saque d'honor xDD doncs que no fessin pagar els 5 euros o que ens donguessin una simple piruleta, ALGO, qualsevol detall, ens el mereixem.

Perdona que rigui  :laugh: :visca

Dius que no parla de diners... però deixar de rebre diners dels aficionats que s'han desplaçat, és parlar de pèrdues de possibles ingressos que s'han comptat amb ells per fer el pressupost la pretemporada passada. I en cas que sobrin diners d'aquest exercici, doncs els podran invertir com millor convingui el club (fitxatges per la temporada que vé, per exemple).
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #15 el: 25 de Maig de 2007, 16:23:49 pm »
vull dir que la finalitat de la proposta es que es faci un petit e insignificant homenatge a l'afició. si a mi mes exactament igual pagar 5 que 10 que 15 que 50 no em penso perdre el play off per res
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #16 el: 25 de Maig de 2007, 21:29:22 pm »
Jo crec que a els desplaçaments serem molts, per això el club ha de fer autocars gratis, o si es massa lluny (galicia per exemple) doncs fer trens o avions que l'ompliriem... i facilitar les entrades als socis, ja que sempre estem AL COSTAT DE L'EQUIP!
Tema de preus, lo més barat possible, ja que als desplaçaments ens la clavaran ben clavada...
Ara més que mai CES!
 :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #17 el: 25 de Maig de 2007, 22:00:10 pm »
Jo crec que a els desplaçaments serem molts, per això el club ha de fer autocars gratis, o si es massa lluny (galicia per exemple) doncs fer trens o avions que l'ompliriem... i facilitar les entrades als socis, ja que sempre estem AL COSTAT DE L'EQUIP!
Tema de preus, lo més barat possible, ja que als desplaçaments ens la clavaran ben clavada...
Ara més que mai CES!
 :beer2

Navarrog, aixo dels avions es practicament imposible. Serian molts diners per nomes un club de 3a. Amb autocars o trens ja es podria anar bé.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!