home ferni la mosso aquella rosseta amb la cara de mala llet.......tenia el seu morbet
osti no l'he vist... tenen bona fama les "mosses d'esquadra eh", l'altre dia davant la seu de CiU tmb hi havia una q tenia el seu morbet.... jo em segueixo quedant amb les 2 rossetes que hi ha a peu de camp davant de les Roses Arlequinades jiji mare mevaaaaaaaaaaaaaa NO ME DIGAS Q NO T GUSTA EL FUTBOL!! jaja
Randel, jo no he criticat mai la presència d Policia a la NCA, penso q en qualsevol esdeveniment on hi pugui haber aglomeració de gent hi ha d'haber policia, aquest matí mateix he anat a veure el Palau- Molletense i apessar q hi havia poc més d 500 persones al camp i q l'afició del Palau és ben pacífica doncs tmb hi ha hagut un cotxe de Policia, i ve q a anat ja q amb l'àrbitre i amb algun jugador del Molletense hi ha hagut una mica d merder al final.
Simplement em sorprén i crec q és inecessari 8 Mossos d'esquadra ( 5 dels quals amb xaleco) en un gol on no hi ha més de 20 Hooligans Vallés, 4 jovenets de la Força Arlequinada i 30 avis amb nens.
Per aquesta regla d 3, si en un play off s'ajunten 700 persones al gol doncs q hi haurien d'haber 100 Mossos?
La meva pregunta és perq d cop tanta poli? potser pels incidents d fa 2 setmanes amb la pancarta de BiNC.