Autor Tema: Desplegament Mossos d'Esquadra  (Llegit 831 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Desplegament Mossos d'Esquadra
« el: 27 de Maig de 2007, 21:03:06 pm »
deu ni do avui la seguretat q hi havia al camp amb tan mosso d'Esquadra en el gol Sud de l'estadi no? mare meva.... 8 persones controlant a un grup de 20 Déu ni do!! quina poca feina tenen aquesta gent un diumenge a la tarda, s'en van a veure el SAbadell, ja podrien animar una miqueta també  ;D.
Ara en serio creieu q és necessari tan Mosso d'Esquadra en un SABADELL- PREMIÀ de la última jornada sense afició rival i amb una d les entrades ( diria jo) més pobres d tota la temporada? jo crec q no, crec q haver n'hi ha d'haber pero tants i en un mateix lloc del camp crec q no és necessari, d cara al play off és un altre assumpte i mes si potser ve afició visitant.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Desplegament Mossos d'Esquadra
« Respondre #1 el: 27 de Maig de 2007, 21:46:55 pm »
si n'hi han pq hi son ... si no n'hi han pq no hi son ...

bufffffffff
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 27 de Maig de 2007, 21:50:23 pm »
home ferni la mosso aquella rosseta amb la cara de mala llet.......tenia el seu morbet  ;D

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 27 de Maig de 2007, 22:03:33 pm »
home ferni la mosso aquella rosseta amb la cara de mala llet.......tenia el seu morbet  ;D
osti no l'he vist... tenen bona fama les "mosses d'esquadra eh", l'altre dia davant la seu de CiU tmb hi havia una q tenia el seu morbet....  jo em segueixo quedant amb les 2 rossetes que hi ha a peu de camp davant de les Roses Arlequinades jiji mare mevaaaaaaaaaaaaaa NO ME DIGAS Q NO T GUSTA EL FUTBOL!! jaja  :Paletas:

Randel, jo no he criticat mai la presència d Policia a la NCA, penso q en qualsevol esdeveniment on hi pugui haber aglomeració de gent hi ha d'haber policia, aquest matí mateix he anat a veure el Palau- Molletense i apessar q hi havia poc més d 500 persones al camp i q l'afició del Palau és ben pacífica doncs tmb hi ha hagut un cotxe de Policia, i ve q a anat ja q amb l'àrbitre i amb algun jugador del Molletense hi ha hagut una mica d merder al final.
Simplement em sorprén i crec q és inecessari 8 Mossos d'esquadra ( 5 dels quals amb xaleco) en un gol on no hi ha més de 20 Hooligans Vallés, 4 jovenets de la Força Arlequinada i 30 avis amb nens.
Per aquesta regla d 3, si en un play off s'ajunten 700 persones al gol doncs q hi haurien d'haber 100 Mossos?  :Paletas:
La meva pregunta és perq d cop tanta poli? potser pels incidents d fa 2 setmanes amb la pancarta de BiNC.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 27 de Maig de 2007, 22:04:17 pm »
exacte, quan hi són per què hi són i quan no hi són perque no hi són, que si molta passivitat o molt control...

Perque no ens queixem també de la quantitat de recull pilotes que hi han? o critiquem també la feina de Rafa Galvez que segur que li trobeu alguna pega...

va home va
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #5 el: 27 de Maig de 2007, 22:23:01 pm »
La presencia de tant Mosso d'Esquadra avui al nostre estadi, ha estat com un simulacre, assaig, proba, com li vulgueu dir, de cara a les eliminatòries d’ascens de les properes setmanes al nostre estadi.

Salutacions i Visca el CE Sabadell.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #6 el: 28 de Maig de 2007, 01:09:24 am »
home ferni la mosso aquella rosseta amb la cara de mala llet.......tenia el seu morbet ;D
Ostres Dagar, això pensava jo quan un mosso m'ha estat tocant literalment els collons a l'entrada del camp, ja podria ser la mosso qui ens fes el repàs, no?

:cor   :cor
Honor al Sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #7 el: 28 de Maig de 2007, 15:06:22 pm »
ufffff quin plaer do mossos, la veritat, ens an tractat be, sense mala educacio, i al final es dit que vagi be,la roseta era molt maca,pero tenia una cara de mala llet, deu ser d'aquestes mossos que  sempre escullen la peli i el lloc d'anar sopar i el novio esta acollonit si no li fot les manilles ejejejeje :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem