Sóc plenament conscient de que estic clamant en el desert, que de res servirán cap dels comentaris que gent com jo, poguem fer en contra d'aquesta anunciada jornada econòmica, però per intentar-ho que no quedi.
D'entrada vull deixar molt clar que jo, Vicenç Hernàndez Morales, soci número 492, no em queixo de que el soci hagi de pagar. Particularment, si cal pago 20 euros per veure aquests partits. Per tant insisteixo, jo no em queixo de que el soci hagi de pagar 5 euros, per exemple, i com jo, estic convençut que la immensa majoria de vosaltres. Nosaltres estimem el Sabadell, i pel club el que fagi falta.
Ara bé, torno a referir-me als NO HABITUALS a l'estadi. Hi ha gent que creu aquests només vénen a criticar, que són oportunistes, etc, etc. Jo no nego la mayor com diria aquell, però no ens enganyem, sense ells, MAI "omplirem" l'estadi. Ara per ara, és IMPRESCINDIBLE que l'estadi no quedi amb els tres mil, quatre mil o cinc mil de torn. És essencial que l'estadi supero els sis mil o set mil seguirdors, i espero de tot cor equivocar-me, però amb entrades a 12 euros ho veig gairebé missió impossible.
Crec que seria tristíssim que no poguessim reunir el quorum suficient per exemple, per poder montar el mosaic que es té pensat fer a la zona general. Seria fotut haver de deixar els gols mig vuits per poder omplir la general...
Entenc perfectament aquells que es posen a la pell del consell d'administració, que la tercera divisió és ruinosa, que calen diners per cobrir el pressupost. Ara bé, crec que aquest és de llarg, el PITJOR MOMENT per intentar fer calaix. No ens enganyem, el gloriós dia del Crevillent erem prop de deu mil persones, però malgrat no recordar-ho massa bé, crec que els preus eren populars o inclús l'entrada era lliure. Jo no demano entrada gratis per tothom, ni molt menys, però crec que el percentatge de socis emprenyats perquè les entrades fossin a un preu simbòlic, seria mínim.
Lo dit doncs, ara no toca fer diners, malgrat puguin fer molta falta. Crec que és qüestió de fer una llista de prioritats, i per mi "omplir" l'estadi és fonamental, essencial, vital. Un ENORME ERROR, així ho crec, és fer jornada econòmica aquest diumenge. Un dia assolellat, molta gent serà fora la ciutat, i si per exemple, un grup de tres amics, no socis, volgués entrar a l'estadi hauria de pagar 36 euros... Així impossible atreure a gent jove, i un cop més, el més important, els no habituals. Amb els de sempre, no farem por ni a un claustre de monges, tenim un camp massa gran per només ficar-hi tres o quatre mil espectadors. A més, comptem també amb el factor ambiental pel que fa l'arbitratge. Sense anar més lluny, a l'Arlequinat del passat dilluns, es va comentar a mode d'anècdota que l'àrbitre del Sabadell-Crevillent al finalitzar el partit, va comentar que només per l''afició que s'havia aplegat a l'estadi, el Sabadell mereixa l'ascens...
No penseu en el que vosaltres estarieu disposats a pagar per veure el Sabadell. Per nosaltres pagar 12 euros no és cap desastre, no és ni molt menys la fi del món, i ja no diguem 5 euros. Cal pensar i posar-se en el cap del NO HABITUAL a l'estadi, repeteixo, aquell que no ve massa sovint a l'estadi, i sincerament, després d'haver-ho fet, crec que pagar 12 euros o 20 euros per una tribuna és condemnar-nos a veure un estadi no mig vuit, però amb molta menys gent der la que podria acabar venint.
Bé, el de sempre, de res haurà servit aquesta parrafada, però si no ho deia reventava. Espero de tot cor, tant de bo, que m'estigui equivocant i que poguem repetir un Sabadell-Crevillente, però molt em temo que...
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO, ARA MES QUE MAI!!!!!!!!!!