Autor Tema: 10.000 espectadors  (Llegit 3235 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re: 10.000 espectadors
« Respondre #20 el: 04 de Juny de 2007, 14:25:23 pm »
Doncs jo tinc la sensacio, i ho vem comentar amb uns quants, que com mes ple esta el camp, més malament ens va, es com una mena de gafe com ara el de la televisió..que també arroseguem...
Ja ser que uns jugadors han d'estar capacitats per jugar on i com sigui, pero sembla clar que com millor es desenvolpuen es quan som els 1500 fidels de sempre...`
Em sap greu dir-ho, pero cridavem els de sempre. la resta s'ho mirava... fins i tot (jo diria que Roca) va demanar a preferent que animessim més..
Si haguessim marcat d'hora potser si que es va un polvori, pero ni Reus, Girona ni ahir es va aconseguir i el silenci de 6000 persones no fa estar tranquil.
D'insultar l'arbit si que tothom en sap, pero de les cançons que fem al camp del sabadell potser hauriem de donar alguna classe els no-habituals...
L'unic moment que vaig tenir la sensacio que cridaven van ser a la falta i corner de l'utlim minut...pero ja era massa tard

QUE CONSTI QUE ES UNA CRITICA CONSTRUCTIVA
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 04 de Juny de 2007, 15:18:53 pm »
Tens molta raó...

però segueixo amb la crítica constructiva:

Potser no són només els 'no habituals' els q no criden... potser els habituals tampoc criden massa.

I potser inclús criden més als desplaçaments q a casa.
Una altra cosa són les crítiques. Només dir q criticar és normal, però que durant els partits s'ajuda més animant!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #22 el: 04 de Juny de 2007, 15:47:26 pm »
Seguint l´exemple del Gava potser que el millor que podriem fer contra el Caudal seria fer l´entrada gratuita i aixi podriem tenir la NCA vent plena. Un altre tema crec jo és aquest d´animar que ultimament s´anima pero d´aquella manera. El millor es deixarnos de romanços i si hi ha critiques es deixen pel final del partit, i animen els 90 min tipus Anfield que potser n´hauriem d´apendre

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #23 el: 04 de Juny de 2007, 16:22:13 pm »

jo fa teps que aposto per un nou estadi més petit peró amb molta més calor, amb campus esportiu al voltant per la base.

la creu alta és un estadi molt fred per jugar a aquestes categories, ja que mai hi fotarem 15000 al camp. ahir, per molt que diguin, erem uns 6000 reals.

per tant, necessitem un estadi nou amb capacitat per 8000 persones, estil el de l'eibar, d'aquells camps que es presten a fotre merder. no és el mateix les 6000 d'ahir en un camp de 18000, que les 6000 d'ahir en un camp de 7500. un encara es veu fred i l'altre un ambientàs. és com el camp de l'alcoià.

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #24 el: 04 de Juny de 2007, 17:09:08 pm »
Aquest camp s'ha omplert moltes vegades i s'en omplira moltes mes.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #25 el: 04 de Juny de 2007, 19:22:03 pm »
Doncs jo tinc la sensacio, i ho vem comentar amb uns quants, que com mes ple esta el camp, més malament ens va, es com una mena de gafe com ara el de la televisió..que també arroseguem...
Jajaja! :laugh: Doncs jo tinc una teoria sobre el gafe d'aquesta temporada: ELS TIFOS! :laugh:
Sabadell 0-1 Reus
Sabadell 0-1 Girona
Sabadell 0-0 Mallorca B
En tots ells al gol sud hi havien tifos. Avera si akest serà el gafe... :icon_mrgreen:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #26 el: 05 de Juny de 2007, 15:07:35 pm »
Jajaja! :laugh: Doncs jo tinc una teoria sobre el gafe d'aquesta temporada: ELS TIFOS! :laugh:
Sabadell 0-1 Reus
Sabadell 0-1 Girona
Sabadell 0-0 Mallorca B
En tots ells al gol sud hi havien tifos. Avera si akest serà el gafe... :icon_mrgreen:

No feu més  :laugh:

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #27 el: 05 de Juny de 2007, 18:03:28 pm »
1- No m'agrada la idea d'un camp tan petit!

2- Potser als nostres jugadors no els va bé que hi hagi tanta pressió a les grades?

3- és normals que es canti més a fora perquè hi anem els més motivats i normalment estem junts, la qual cosa facilita que fem més soroll.

4- No deixeu de fer tifos si us plau. El mosaic, els mamados, els hooligans i la força van donar un "colorido" a la NCA que era gairebé orgàsmic. El "gafe" ja el trencarem algun dia.
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort