Autor Tema: SEÑORES DIRECTIVOS  (Llegit 1411 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

CADETASBD

• Visitant
SEÑORES DIRECTIVOS
« el: 28 de Maig de 2007, 18:38:41 pm »
Buenas tardes, me dirijo a ustedes, a mi me es igual pagar para ver el partido de play off como a la mayoria de los fieles, porque sienten los colores, nuestra intencion es subir, i el campo debe de ser una olla a presión ara mas que nunca, no a la jornada económica ay que hacer de la nova creu alta un fortín con 9000 o 10000 espectadores i asegurarnos la siguiente eliminatoria hacer promociones toda esta semana yo me ofrezco voluntario para promover el partido por mi barrio pero mirar lo de las entradas dado que el hecho ese hara que vaya mas o menos gente, es un partido importante contra un rival dificil.... dejemos la jornada economica para la final de la copa catalunya i que paguen los primos del farsa o el español... nose tenemos que ser una piña foreros i apoyarme

arlequinat_1990

• Visitant
Re: SEÑORES DIRECTIVOS
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2007, 23:43:49 pm »
pero la jornada economica sera por algo no se no sera por tocar los c*****s  pagas i punto
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2007, 23:53:56 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2007, 23:48:42 pm »
pero la jornada economica sera por algo no se no sera por tocar los c******  pagas i punto

Estamos de acuerdo que se paga y punto, pero como dice el compañero CADETASBD eso lo harán los de siempre y ahora lo que realmente se necesita es que si se puede vaya la mayor cantidad de ciudadanos y seguidores del CE Sabadell FC., hay que subir y los once jugadores solos no lo conseguiran, tiene que haber un gran ambiente, la jornada económica se puede dejar para otro partido o la temporada que viene, pienso yo, en fin la Junta tendrá razones y motivos.                                         
                                                      :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #3 el: 28 de Maig de 2007, 23:52:49 pm »
A veure , un altre cop el tema akest , a veure , la novetat més significativa de la jOrnada Económica es ke els socis hem de pagar 5 Euros , i sta clar ke pagarem tots , llavors , els ke no són socis en realitat paguen una cuantitat normal a la majoria de camps de Tercera sense ser jornada económica , per tant , no escandalitzem a la gent!!! El partit es important , més ke el dia del Reus i akell cop malgrat l'amenaça de pluja , la gent va respondre...En serio , siguem inteligents i deixem el tema , pk fent el crit al cel el ke feu es espantar a la gent kuan en realitat 12 euros es paga a la majoria de camps!!

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2007, 23:55:12 pm »
LABTEC ya lo se que es importante la directiva tendra sus razones para hcer jornada economica no. Espero que sea la ultima yo estoy hasta los h****s de pagar a la jornada economica pero que remedio
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2007, 23:54:25 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2007, 01:47:58 am »
el hospitalet farà preus populars i tot el que recaudin serà per prima dels jugadors

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2007, 08:26:50 am »
A veure , un altre cop el tema akest , a veure , la novetat més significativa de la jOrnada Económica es ke els socis hem de pagar 5 Euros , i sta clar ke pagarem tots , llavors , els ke no són socis en realitat paguen una cuantitat normal a la majoria de camps de Tercera sense ser jornada económica , per tant , no escandalitzem a la gent!!! El partit es important , més ke el dia del Reus i akell cop malgrat l'amenaça de pluja , la gent va respondre...En serio , siguem inteligents i deixem el tema , pk fent el crit al cel el ke feu es espantar a la gent kuan en realitat 12 euros es paga a la majoria de camps!!
Tens tota la raó, a mi 5€ a pagar per un Play-off no em molesta gaire, encara que hagués preferit que fos gratis, i 12€ els no socis és caret, sí, però què volen, si molts no hauran anat a cap partit del Sabadell algus i altres a uns pocs, per un dia que paguin no els passarà res, que pensin que és com anar 2 cops al cinema, però amb l'alicient que serà molt més divertit i emocionant.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2007, 12:31:21 pm »
Mesura de l'hospitalet en partit de play-off d'ascens a segona A: Preus populars, i tota la recaudació per primar als jugadors per haver aconseguit el play-off i motivar-los més encara.

Ara es quan podem dir... A VEURE SI APRENEM!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2007, 18:03:58 pm »
i el Gavà ENTRADA LIBRE..     :ejem     

Hombre, ni una cosa ni otra...

Lo que no se que hará es esta vez el Girona, ni gratis llenarían una cuarta parte de su campo, pero imagino que habrán aprendido del año pasado... Cosa que nos podria pasar a nosotros el año que viene   :-X
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2007, 19:32:25 pm »
Posar jornada econòmica en aquest partit és per mi, un ENORME ERROR. Per la gent no habitual a l'estadi, pagar 12 euros per una entrada és segur, molt car. No ens enganyem, a tercera divisió pagar aquests preus és un greu error. Per molt que aquest sigui el preu més habitual en aquesta categoria, no deixa de ser una cagada de rècord. Bé, de fet només cal veure els "entradons" que hi ha als camps de tercera divisió...
Aquest partit és per omplir el camp i NO les butxaques. Ara toca ambient, pressió ambiental i que la Nova Creu Alta sigui un infern pels nostres rivals. I lo de sempre, repeteixo, jo no em queixo per haver de pagar 5 euros ni 20! A mi el que em preocupa és que la gent que estigui a la platja o a la muntanya el diumenge quan arribi vagi al camp, i la veritat, amb aquests preus no anem enlloc... Tan de bo m'equivoqui!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2007, 20:51:08 pm »
Qui no vulgi que l'hi surti l'entrada per 12 euros,que es faci soci i l'hi sortira mes barat. Ara si es vol selecionar nomes els partits que fa mes il.lusio de veure,dons a pagar.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2007, 21:09:07 pm »
Doncs que l'ajuntament es mulli una mica, que compri 10.000 entrades i les reparteixi per Sabadell, aprofitem que tenim el Bustos content per les eleccións.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2007, 21:11:34 pm »
A veure una cosa que yo com a soci, em faci igual pagar ..... 5€ per veure el partit, i un altre punt de vista que es miri com tu sebastia, yo l'ùnic que demano com a molts es un ambient extra a l'estadi que hi hagi motivació extra, grades que facin goig, mira yo varis anys e dit als amics veniu a final de temporada a animar i el primer que diun si ome vaig a pagar 12€ per veure el sabadell o 10.... pensen aixi per que li sua el sabadell pero diuen costa 3 o 4€ pos c*** van a pasar la tarda i animar... en la meva idea es captaria mes i s'invertiria millor fent els que es va fer unes temporadas errera portas obertes i tota la gent posa calers i es prima als jugadors amb aixo a sobre surten motivats. i a mes que ells u an donat tot aquesta temporada no com els lladres del l'any pasat que van ser els causants de aixo, i esperem que hi pugi, si per desgracia no mala sort es que els ascens es molt compicat pots tenir un partit dolent i tota la temporada a pendre pel... pero el primer objectiu que era el play off s'ha aconseguit amb moltes garanties i per aixo l'ùnic que demano en aquest post no es j**** haig de pagar... no a mi m'hes igual pq sento els colors i a part treballo i per pagar 5€ en un p*** cubata pos animo el meu equip, el post es dirigit per que facin tota mena de promocio i mirin que es pot fer per crear un ambient wapo

BUSHTOS NO ES MULLA... NI PER RES, mira o podrien fer perque despres dels calers que s'estan treient de les multes l'ajuntament amb el radar que posan a la damm de la carretera castellar ya podia fer alguna cosa aquet
 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
 :clap :clap :clap :pilotasso
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2007, 23:56:09 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2007, 21:19:31 pm »
A veure una cosa que yo com a soci, em faci igual pagar ..... 5€ per veure el partit, i un altre punt de vista que es miri com tu sebastia, yo l'ùnic que demano com a molts es un ambient extra a l'estadi que hi hagi motivació extra, grades que facin goig, mira yo varis anys e dit als amics veniu a final de temporada a animar i el primer que diun si ome vaig a pagar 12€ per veure el sabadell o 10.... pensen aixi per que li sua el sabadell pero diuen costa 3 o 4€ pos c*** van a pasar la tarda i animar... en la meva idea es captaria mes i s'invertiria millor fent els que es va fer unes temporadas errera portas obertes i tota la gent posa calers i es prima als jugadors amb aixo a sobre surten motivats. i a mes que ells u an donat tot aquesta temporada no com els lladres del l'any pasat que van ser els causants de aixo, i esperem que hi pugi, si per desgracia no mala sort es que els ascens es molt compicat pots tenir un partit dolent i tota la temporada a pendre pel... pero el primer objectiu que era el play off s'ha aconseguit amb moltes garanties i per aixo l'ùnic que demano en aquest post no es j**** haig de pagar... no a mi m'hes igual pq sento els colors i a part treballo i per pagar 5€ en un p*** cubata pos animo el meu equip, el post es dirigit per que facin tota mena de promocio i mirin que es pot fer per crear un ambient wapo

Lo de entrada gratis , ni hablar porque con el tema de las urnas el unico que pone dinero es el socio y los que nunca acuden al campo ese dia van y encima gratis y como mucho dejan 2 euros en la urna

la meva sang és arlequinada

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2007, 22:11:12 pm »
ai tienes razon pero saca cuentas, pero era un decir sabes...

joseph

• Visitant
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2007, 22:23:17 pm »
Ara ja estar organitzat, si pasem aquesta eliminatoría si que el club , tindría de comptar amb beneficiar al soci i uns preus mes asequibles per la general.
Aquesta eliminatoria, com ja han comentat algun forero, qui volgui seleccionar els bons partits que els paguin.