Autor Tema: CE SABADELL - MALLORCA B  (Llegit 28867 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JêSuLy_LóPeZ

• Aleví
  • Missatges: 44
  • Hooligans Vallés - SuPpOrTeRs CE Sabadell FC
Re: CE SABADELL - MALLORCA B
« Respondre #20 el: 28 de Maig de 2007, 19:59:18 pm »
 :-\
la verdad ske es un ekipo k no deseaba k nos tokase... pero si keremos star en 2ab tenemos k ganarles!! primer partido en la nova creu alta tiene k ser el decisivo! llevar a bastante gente y animando al ekipo y todos juntos podemos!! vamos sabadell! mostremos a todos k juntos podemos!! sabadell 4ever!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #21 el: 28 de Maig de 2007, 20:05:22 pm »
Jo crec q la eliminatoria estarà al 50 %. No crec q influeixi massa el factor camp ni per a ells ni per a nosaltres ,ja q per molt forts q siguin ells a casa nosaltres últimament estem guanyant força a fora i al ser un camp semblant al nostre tmb podem fer més el nostre futbol al no ser una encerrona amb gespa artificial, i weno ells tampoc crec q tinguin massa por a la NCA, ja hi han jugat, tmb estan aconstumats a jugar en camp gran i buscaran l'empat descaradament per tal d poder sentenciar la eliminatoria allà.
Nosaltres em d ser llestos, em d mirar d sortir amb una bona renta de 2 o 3 gols cap a les Balears si no volem passar-les canutes, a veure passar-ho malament o passarem igual ja q ells confiaran en la remontada però és molt diferent emportar-se un 2-1 q emportar-se un 3-0.
Sobretot evitar encaixar cap gol diumenge q ve, i mirar d fer-lis mal la veritat, ojo q estem parlant d'un rival amb facilitat golejadora osigui q no els podem deixar ni q arrivin a porta q no seran tan inocents com els rivals q estem acostumats a jugar.
A veure si ens sortim amb la nostra, crec q sóm lleugerament superiors en qualitat però cal recordar q ells tenen el factor camp a favor, la cosa està al 50 %, repeteixo q crec q si passem aquesta eliminatoria tenim el 85 % d'Ascens aconseguit.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 28 de Maig de 2007, 20:20:46 pm »
be ens a tocat mallorca b hem de fer tot el possible per ficar alla dins unes 10.000 persones pero eske la directive no diu res em de fer alguna animacio especial som la millor aficio de 3 i ho tenim que demostrar per cert el partit que es a le 6 o 7?
anim jugadors no us fallarem estem amb vosaltres somi you'll never walk alone
tots a la NCA :bandera :scut :bandera :scut :bandera :scut :bandera
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #23 el: 28 de Maig de 2007, 20:28:34 pm »
Diossssssssssss.... toy acojonao espero le metamos 5 pk como vaya a Mallorca y me de por marearme en el barco ese y luego nos eliminen......dios con lo que he rezao pa que nos tocara el utebo ese!!!!
Millor Seguidor

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #24 el: 28 de Maig de 2007, 20:37:15 pm »
jeje trankilo somos un equipazo y una gran aficion tengo muxa confianza en este equipo se que podemos lo emos demostrao estar tranquilos vamos sabadelllllllllllll llllllll
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

joseph

• Visitant
« Respondre #25 el: 28 de Maig de 2007, 20:39:59 pm »
Tot i que sembla un equip dificil, espero que l'experiencia i veterania del nostra equip, juntament amb el gat vell de MOYA, crec que la pasarem sense molts problemes ( aixó espero), però el que mes por em fa es el CACEREÑO, que sembla que tenen un bon bloc.
Ja poden enviar al LLAMAS a espiarlos aquesta setmana.

:ok

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
play-off
« Respondre #26 el: 28 de Maig de 2007, 20:51:31 pm »
la peña de anti camp fanga os saluda y digo peña ya que mucho sector de este nuestro estadi nos considera como una peña para este proximo domingo a las  DIESIOCHO  HORAS el campo tiene que ser una bombonera o si perferis una olla apresion no vale queridos amigos arlekinados ir al campo con banderas para animar sino que tenemos que hacer como  haremos nosotros desde primera hora pasearnos por la ciudad con nuestras banderas y bocinas animando y como lo mas segura es que los de la ensiamada se alojaran en el hotel sabadell hacerles una visita para que sepan que no es el partido de la copa federacion ¿ALGIEN SABE SI TENDREMOS QUE PASAR POR TAQUILLA LOS SOCIOS? bueno espero un 3 a 0 aun que sea en eltiempo añadido visca el sabadell y apor ellos  :bandera :xin-xin :musics :cheer

Desconnectat boinaman

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #27 el: 28 de Maig de 2007, 20:53:09 pm »
bien, pues viendo los grupos, yo creo q somos los favoritos , claramente.

creo q al mallorca b lo ganaremos seguro (el nivel de la 3ª balear ni se acerca al grupo nuestro), y lo peor será ir a jugar la 2ª ronda en un campo en plan encerrona....

en fin, ahora solo queda cruzar los dedos..... y mucha testosterona en el campo!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #28 el: 28 de Maig de 2007, 20:57:16 pm »
partit krek k dificil, ells volen pujar i nosaltes tamb. molta rivalitat i em de anar al 101% a la nova creu alta am molt publik(podrien regalar entrades per la ciutat o vendreles a un preu no superior a 5E) i deixar am un 2-0 la eliminatoria per kuan visitem el lluis sitjar k speru k siguem uns 500 aficionats sabadellenc o messsssSS millor. I depres apensar am el caudal o cacereño que crek k son ekips menys potents i a SEGONA B
Visca el Sabadell!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #29 el: 28 de Maig de 2007, 21:01:58 pm »
Osti, m´acavo d´enterar. Quina p****a!!!! Aquest equìp ja va eliminar al Gava el any passat. De totes maneres:

A POR ELLOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOS!!!!! :visca :anims :cheer :clap2

!!!!   sabadell!!!!!

ara o mai.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #30 el: 28 de Maig de 2007, 21:12:48 pm »
Ostres, contra aquest equip no les tinc totes... no tinc gaires esperances; espero equivocar-me. Això sí, penso que si passem aconseguirem l'ascens, ja que els altres dos equips no em fan ni gota de por.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #31 el: 28 de Maig de 2007, 21:32:51 pm »
Be, ara que ja he asimilat els grups he de dir que eliminan al Mallorca B el ascens estarà quasi aconseguit, perque els altres 2 els veig fluixets. El Reus que va quedar primer es el que ho te pitjor a priori. El Girona no li veig probemes ni tampoc al Gava. Seria bo que el unic que no pujes fos el lider.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

ferni20

• Visitant
« Respondre #32 el: 28 de Maig de 2007, 22:43:41 pm »
últims resultats contra el Mallorca B jugant en lliga:

temporada 03-04      CE SABADELL 1 - 3 MALLORCA B ,   MALLORCA B 1 - 0 SABADELL

temporada 02-03      MALLORCA B 4 - 0 CE SABADELL     SABADELL 0 - 0 MALLORCA B

temporada 00-01     CE SABADELL 1 - 1 MALLORCA B      MALLORCA B 1 - 2 SABADELL

temporada 99-00     CE SABADELL 0 - 2 MALLORCA B     MALLORCA B 1 - 0 SABADELL

temporada 97- 98    CE SABADELL 2 - 2 MALLORCA B     MALLORCA B 4 - 0 SABADELL 

jje els últims precedents no són massa bons pero weno sta clar q les estadístiques estan per a trencar-se..... jo és q per això li tinc cert respecte aquesst equip, perq recordo auténtiques golejades rebudes contra el Mallorca B.

dels últims 10 partits jugants contra el Mallorca tenim: 1 victoria, 3 empats i 6 derrotes.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #33 el: 28 de Maig de 2007, 22:50:13 pm »
Bé, jo crec que tenim varis punts a favor

el priemr, tenim molta mes experiencia que ells, que son 4 nanos joves...
el segon, marcar un gol a la nova creu alte abans dels primers 15 minuts, amb 10.000 persones al camp... segur que es " ****** patas pabajo.." y els i podriem fotre uns cuants
ara bè, els filials... si es motiven, malament... em de fer el que SIGUI per no rebre cap gol a casa... un 1-0 estaria de conya, desde el meu parer... perque...
el tercer punt a favor i que ningu te en compte es el camp
el camp del mallorca es gran com el nostre, podrem fer el nostre futbol. jugar a la nostre manera y si nem amb un golet o 2 de ventatje podrem sortir a la contra... i nosaltres a la contra som LETALS

pro repeteixo, el mes important es NO REBRE CAP GOL A LA NCA... si sortim d' aqui amb un 2-0 o fins i tot un 1-0 segur que pasem...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #34 el: 28 de Maig de 2007, 22:53:01 pm »
Bé, seria importantissim que mantiguessim la porteria a zero, allà en una contra o com sigui podriem ficar un gol rapidet..., no serà gens fàcil la veritat, a mi el Mallorca 'B' no m'agradava, però es el que hi ha, ara més que mai la NCA plena!!! :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #35 el: 28 de Maig de 2007, 22:56:20 pm »

el camp del mallorca es gran com el nostre, podrem fer el nostre futbol. jugar a la nostre manera y si nem amb un golet o 2 de ventatje podrem sortir a la contra... i nosaltres a la contra som LETALS

D'això també es poden aprofitar ells a casa nostre... No ho veig un punt a favor de ningú.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #36 el: 28 de Maig de 2007, 23:00:12 pm »

D'això també es poden aprofitar ells a casa nostre... No ho veig un punt a favor de ningú.
evidentment
pero si el seu fos un camp petit encaa estariam pitjor, perque si ens fotesin un gol ja lem cagada per marcar un nosaltres...
aixo pot ser un punt a favor per els 2, pero si ells tenen un camp petit es un punt en contra pel sabadell... penso jo

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #37 el: 28 de Maig de 2007, 23:18:16 pm »
a la pagina web del mallorca ja parlen del partit.

www.rcdmallorca.es

:bandera :scut :bandera :scut
SOM DE 2a A!!

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #38 el: 28 de Maig de 2007, 23:18:41 pm »
Jo crec que el Mallorca B, es un dels filials més fluixos del sorteig, vist l'emparellament, vec amb optimisme el pasar aquesta primera eliminatoria.  :trebol

:anims C.E. Sabadell F.C.  :bandera :anims

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #39 el: 28 de Maig de 2007, 23:26:18 pm »
ojala ivo!!jo tampoc se com juguen!!esperem que siguin joves y els i falti experiencia
SOM DE 2a A!!