Jo crec q la eliminatoria estarà al 50 %. No crec q influeixi massa el factor camp ni per a ells ni per a nosaltres ,ja q per molt forts q siguin ells a casa nosaltres últimament estem guanyant força a fora i al ser un camp semblant al nostre tmb podem fer més el nostre futbol al no ser una encerrona amb gespa artificial, i weno ells tampoc crec q tinguin massa por a la NCA, ja hi han jugat, tmb estan aconstumats a jugar en camp gran i buscaran l'empat descaradament per tal d poder sentenciar la eliminatoria allà.
Nosaltres em d ser llestos, em d mirar d sortir amb una bona renta de 2 o 3 gols cap a les Balears si no volem passar-les canutes, a veure passar-ho malament o passarem igual ja q ells confiaran en la remontada però és molt diferent emportar-se un 2-1 q emportar-se un 3-0.
Sobretot evitar encaixar cap gol diumenge q ve, i mirar d fer-lis mal la veritat, ojo q estem parlant d'un rival amb facilitat golejadora osigui q no els podem deixar ni q arrivin a porta q no seran tan inocents com els rivals q estem acostumats a jugar.
A veure si ens sortim amb la nostra, crec q sóm lleugerament superiors en qualitat però cal recordar q ells tenen el factor camp a favor, la cosa està al 50 %, repeteixo q crec q si passem aquesta eliminatoria tenim el 85 % d'Ascens aconseguit.