Autor Tema: CE SABADELL - MALLORCA B  (Llegit 28871 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: CE SABADELL - MALLORCA B
« Respondre #220 el: 03 de Juny de 2007, 20:56:33 pm »
Mare meva, kin mal partit hem fet avui!!! :no: Jo ho sento però hem de millorar i molt el joc si volem aconseguir la classificació a Mallorca.
Per cert, bona resposta de l'afició! ;)
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #221 el: 03 de Juny de 2007, 20:57:53 pm »
per cert tant els dies de reus girona i avui,alguns jugadors(no dic noms) han demostrat que no valen per equips "grans" al play-off no juguem amb peraladas i palafrugells,torno a dir MOYA PER GUANYAR ELS PARTITS S'HA DE XUTAR A PORTA!!!

avui un xut en 95 minuts  :ko

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #222 el: 03 de Juny de 2007, 21:01:07 pm »
ya o vaig dir i ara o torno a repetir. l'equip del ces no es un ekip mentalitzat per pujar de categoria... a fet un partit lent, amb el migcampistes molt fluixos i lent i els laterals san buscat la vida com an pogut pero res de res.

en definitiva partit dolentisim, k si volem pujar o es millora el mig del camp o no tenim res a fer...pero tinc esperances...

endavant sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #223 el: 03 de Juny de 2007, 21:01:26 pm »
Avui crec que s'ha demostrat que tenim un bon equip titular, però que no tenim reserves que igualin la cualitat dels jugadors que substitueixen. Cas de Juanje, Paco Valera...
Per cert algú em pot explicar perquè Toni Mora ha acabat el partit i no l'han acabat Olles o Montero?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #224 el: 03 de Juny de 2007, 21:07:47 pm »
Avui crec que s'ha demostrat que tenim un bon equip titular, però que no tenim reserves que igualin la cualitat dels jugadors que substitueixen. Cas de Juanje, Paco Valera...
Per cert algú em pot explicar perquè Toni Mora ha acabat el partit i no l'han acabat Olles o Montero?

mare de deu senyor......lo del PAKETE VALERA es de jutjat de guardia,es el pitjor davanter centre que he vist al sabadell en la meva vida(31 anys)espero que no es torni a possar la nostra centenaria samarreta mai mes

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #225 el: 03 de Juny de 2007, 21:11:51 pm »
pero que voleu que faci el Paco, ell es un rematador i en tots els minuts que ha jugat de tota la lliga encara no li ha arribat ni un sol centre en condicions per explotar la seva virtud de rematador.d'acord que sigui patos a l'hora de venir a rebre la pilota a 3/4 de camp pero la seva principal virtud no l'hem vist encara perque no li arriba una sola pilota amb condicions.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #226 el: 03 de Juny de 2007, 21:11:55 pm »
kin partittt :****

millor x oblidar,,, pokisimees okasions(2) i ells molt domini, jugaven am trankilitat, homes molt alts, defensa forta, bon mitj camp, els i faltava una mika mes de davantera i el mallorka seria perfectament ekip de 2aB

speremm k aixo sarregli

a mallorka sobretot em de mantenir la porteria  a 0 i markar 1 golet.(valera jijij).

visca el sabadelll"""""!!!!!

ens tokara patir cm sempree.. :paret
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #227 el: 03 de Juny de 2007, 21:20:16 pm »
pero que voleu que faci el Paco, ell es un rematador i en tots els minuts que ha jugat de tota la lliga encara no li ha arribat ni un sol centre en condicions per explotar la seva virtud de rematador.d'acord que sigui patos a l'hora de venir a rebre la pilota a 3/4 de camp pero la seva principal virtud no l'hem vist encara perque no li arriba una sola pilota amb condicions.

Bien, ¿si tienes razón?, cuando se entrena la estratégia y la jugada para cuando él esté en el campo realice su virtud, es decir rematar, porque la temporada esta llegando a su final, queda un partido y todavía no se ha visto sus virtudes, lo que me da que pensar entonces que el culpable es el Sr. Entrenador, que no conoce a sus jugadores,  por lo menos no a todos. Tiempo pasado tiempo perdido.
                                                            :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #228 el: 03 de Juny de 2007, 21:25:45 pm »
E canvi de pensar el  k ha dit el Sr. Moya, hauríem de pensar en les mancances que té el nostre equip a la hora de jugar partits importants!

Tenim un problema greu que el Moya encara no li ha trobat solució.

Esperem que trobem un trebol de quatre fulles anant cap a Mallorca i poguem dir que ens falta una eliminatoria :trebol !!

Per cert, sabeu d'alguna iniciativa del club per seguir el partit del MallorcaB-Sabadell desde aki? ...alguna pantalla... :ejem estaria mes k be :ok

Visca el centre d'esports!! :scut
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #229 el: 03 de Juny de 2007, 21:26:16 pm »
En el Valera no l'hi arriben pilotes perque no esta mai en el lloc adecuat ,no sap on posar-se,es molt dolent.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #230 el: 03 de Juny de 2007, 21:26:45 pm »
Ha estat un partit molt complert pel que fa a la grada però al camp..
Ens ho juguem tot a Mallorca i sincerament ho veig fotudet i crec que les passarem *****
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat arlequin2006

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #231 el: 03 de Juny de 2007, 21:28:49 pm »
em podrieu dir quantes persones han anat a veure el partit a la NCA¿?
VISCA EL SABADELL

friend

• Visitant
« Respondre #232 el: 03 de Juny de 2007, 21:29:34 pm »
vui puntualizar un parell de cosas:

1º Moya sa ekivocat en el plantejament del partit, masa conservador crec jo. els canvis mals fets, juanje no esta malament perq la parella de migcamp a estat NEFASTA i villanova es merexia jugar mitja oreta i  poder aportar mes coses!! Valera mai mes porfavor!

2º no pot ser q el migcampista NAUZET pugi a atacar i despres baixi caminant i gritant al seus companys q li tapin el lloc, NO cadascu al seu lloc!!

3º mai akest ekip ha sigut competitiu i mai ha donat la talla on la de donar, sembla q el camp ple li asusta al nostre ekip en canvi de asustar al ekip rival!!

4º encara dakest mal partit confio en akest ekip i espero q la sort ens acompanyi, pero ja us avisu ara, si pasem akesta eliminatoria tenim molt guanyat, i si acabem pujant hem de fer una gran neteja del vestidor i fer fora uns quants "amiguitos" del moya q crec q baixen el nivell dakesta plantilla!!

esperuu q a palma empatem i puguem pasar la eliminatoria!!  :cheer

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #233 el: 03 de Juny de 2007, 21:30:35 pm »
em podrieu dir quantes persones han anat a veure el partit a la NCA¿?
VISCA EL SABADELL

doncs avui un cop mes els unics que responen l'aficio,gran entrada al estadi segons radio sabadell mes de 8.000 persones

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #234 el: 03 de Juny de 2007, 21:34:32 pm »
Pues a mi parecer tampoco eran tan buenos los del Mallorca,simplemente un equipo a nuestro nivel....yo creo y despues de un año en el infierno que tenemos que apoyar al equipo hasta el final,la presion es ahora para ellos y les mataremos a la contra.....ya tendremos tiempo de llorar sino pasamos pero ahora mismo tenemos ventaja sobre ellos no lo olvideis....nosotro s no hemos marcado,pero ellos aun nos deben ganar en su campo y no se lo vamos a poner facil...A POR ELLOS!!!!
Millor Seguidor

ferni20

• Visitant
« Respondre #235 el: 03 de Juny de 2007, 21:37:58 pm »
vinc de la Nova Creu Alta amb la sensació d q l'any vinent tornarem a jugar a Tercera.
M'explico, s'ha devatit bastant sobre el tema d q l'equip no està a la altura quan juga contra equips bons i q la pressió ens pot.
Avui s'ha tornat a manifestar,  no em jugat com hauria de jugar un equip q s'està jugant un PLAY OFF, és molt greu a casa teva en un play off no tenir pràcticament cap ocasió, i veure q el partit a acabat 0-0 pero perfectament podria haber acabat 0-1.
El Mallorca a fet el seu partit, segueixo dient q un filial és lo pitjor q ens podia tocar, han sigut molt més ràpids q nosaltres i han tingut un parell d bones ocasions per a guanyar. Pero weno, no em queixará del nivell del rival, és el q esperava del q em queixo és q un equip amb bons jugadors i q l'hem vist a fer bones coses faci el partit q a fet avui, incapaç totalment d fer 2 pases seguits, lents, patossos, nerviosos i sense cap tipus d'idea, ens hem limitat a jugar al pelotazo i penjar alguna pilota pero res de res, tal com és diu per aquí tenim un greu problema en el centre del camp, això és la base per a q la davantera tingui opcions pero q amb un centre del camp incapaç de fer una pasada bona és molt difícil guanyar.....
En fi, crec q ara la cosa està 60% pel Mallorca 40 % per nosaltres, confio en poder treure un empat amb gols de Mallorca i passar d ronda, guanyar allà o descarto absolutament.
La millor notícia d la tarda és q s'ha salvat una vida a l'ascera del nostre camp, un home a caigut estés a terra i a stat a falta d pocs segons d morir, sort q li han pogut recuperar la respiració i pel q sembla es recuperarà, ja tindrem més notícies.
Per cert, espectacular ambient a la grada en el dia d'avui, no m'esperava tanta gent la veritat en aquest primer partit, deuríem ser uns 8.000 calculo, gran tifo de la Força, gran ambientació als dos gols entre petards i el paper higiénic i grna ambiient al lateral amb el mosaic i la Resistencia. Per afició no es queixaran no, és una pena q un camp així el més provable q la propera temporada segueixi siguent d 3ª  :paret

MOYA ESPAVILA!!!!!!!!!!!!!! em perdut el primer assalt i podríem quedar KO en el segon...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #236 el: 03 de Juny de 2007, 21:45:36 pm »
Lo siento, pero yo he visto un partido diferente al de Moya. El Mallorca ha jugado MUCHO mejor que nosotros, por varias razones:

1.- Es un equipo que se ha colocado A LA PERFECCION, al nivel de Reus o superior. Todos teniendo claro su trabajo, basculando en el momento preciso y sobretodo, sin perder la posición. Nuestra defensa ha estado perdida en todo momento, muy mal colocada, pero MUY MAL colocada, con los laterales a su bola, no parecia ninguna línea de cuatro ni nada...

2.- Es un equipo con las ideas claras, con el balon en los pies, buscar la porteria, y punto. Nosotros hoy no sabiamos a que jugar, hemos perdido infinidad de balones idiotas que casi nos cuestan mas de un disgusto. Sobretodo por un medio del campo totalmente perdido.

3.- No podemos con la presión de ganar. Nos vienen grandes este tipo de partidos. No puede ser que tios con esta experiencia, no tengan narices a plantar un balón y darle un poco de sentido al juego, nos hemos pasado minutos y minutos despejando de cabeza en defensa cuando muuchas veces estavamos solos. Ellos han sabido jugar tranquilos, y sabiendo que hacer.

4.- Ganas de ganar. Teniamos este factor? NO, sino no entiendo porque en los últimos minutos, nos costaba sacar de banda, sacar de puerta, buscar lo que necesitabamos, un GOL.

5.- Creo que esta es la clave que puede "equilibrar" lo de antes. La forma física, estamos muy lentos, nadie ha sido capaz de desbordar ni una vez, y al final no podiamos ni correr. La defensa desbordada, el medio del campo igual, y arriba solo el gran Ollés ha conseguido irse alguna que otra vez con mucha calidad. Ellos corrian y corrian, y no se cansaban...  :paret

Eso si, hago una lectura positiva del 0-0, y es que ellos han tenido 5 ocasiones y nosotros 2, que ellos han tenido el balón y nosotros no, y aun así no hemos perdido.
Y si jugando tan mal como lo hemos hecho hoy, allí mejorando un poco creo que se puede pasar, espero que así sea. Pero para esto hay que mejorar mucho, y sobre todo, querer GANAR.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #237 el: 03 de Juny de 2007, 21:47:24 pm »
A mi personalment no m'ha agradat el Mallorca B. Eres jugadors tècnics i poc més. El que tampoc m'ha agaradat veure, és com un filial es limita a tirar pilotes cap amunt per a que N'sue n'gafai alguna i soni la flauta. Massa defensius ells. Això sí, molt ben posicionats al darrera.

El resultat crec que no és bo ni dolent. Sabem que si ens marquen 1 gol, no passa res. Nosaltres hem de marcar igualment si volem fer alguna cosa.
Ells a la tornada s'hauran d'obrir i se suposa que trobarem més espais. Crec que treurem un empat a algo a la tornada i passarem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

friend

• Visitant
« Respondre #238 el: 03 de Juny de 2007, 21:47:39 pm »
veig a nauzet molt valid per un ekip de tercera, sant boi vilanova un q aspiri a colarse a fer playoff pero res mes, nomes fa q pases enrere i perdre pilotes en mig del camp a mi no em  convenç pero ress!!! i e dit aixo perq els partits q a fet am els ekips de adalt no a donat ni una i a jugat moolt malament!!!

a sobre moya el defensa a la sala de premsa, pero wenuu.... no se...cada veig q u pensu en el partit u veig mes negre i aixo q quan e surtit del estadi era positiu, pero es q cada cop q u pensu menfaduu mess!!

friend

• Visitant
« Respondre #239 el: 03 de Juny de 2007, 21:51:48 pm »
JA magradaria a mi tenir una banda eskerre com tenia el mallorca b o un davanter com nsue!!!

jo e vist un bon mallorca b q a vingut a fer el seu partit, si agues jugat com juguen un filial sense res en joc potser el resultat agues sigut de 3-1 perq hi hagues hagut molt mes espais, seria un altre partit!!

moya deia q estava buscant un ekip per arribar en plenes facultats als playoff, jo e vist un ekip masa cansat, no se vosaltres... :ejem