Autor Tema: CE SABADELL - MALLORCA B  (Llegit 28868 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: CE SABADELL - MALLORCA B
« Respondre #240 el: 03 de Juny de 2007, 21:57:52 pm »
veig a nauzet molt valid per un ekip de tercera, sant boi vilanova un q aspiri a colarse a fer playoff pero res mes, nomes fa q pases enrere i perdre pilotes en mig del camp a mi no em  convenç pero ress!!! i e dit aixo perq els partits q a fet am els ekips de adalt no a donat ni una i a jugat moolt malament!!!

a sobre moya el defensa a la sala de premsa, pero wenuu.... no se...cada veig q u pensu en el partit u veig mes negre i aixo q quan e surtit del estadi era positiu, pero es q cada cop q u pensu menfaduu mess!!

jo estic igual he sortit emprenyadissim del camp,ami m'ha acabat de "matar" el veure com amb 0-0 minut  90 i un servei de banda a favor nostre i perdent temps,tambe com tu dir que avui nauzet simplement a estat horroros ni una pasada bona totes als jugadors contraris,portem tot l'any dient el mateix contra els equips grans no donem la talla,I AVUI UN COP MES UN EQUIP AMB CARA I ULLS I UN PARTIT LAMENTABLE,no hem anat a per el partit en cap moment,i per acabar dir que sento vergonya de les paraules del senyor MOYA A LA SALA DE PREMSA,COM POT DIR LES TONTERIES QUE A DIT I ANAR DE SOBRAT DESPRES DEL QUE HEM VIST AVUI?

ferni20

• Visitant
« Respondre #241 el: 03 de Juny de 2007, 22:13:02 pm »
avui era un partit per anar a guanyar descaradament i si + no crear ocasions, si llavors no vol entrar la pilota doncs no s'hi pot fer res.
El q no pot ser és q no xutem cap vegada  en un partit d'anada a casa en q l'objectiu era portar-se un 2-3 a zero per anar una mica tranquils a la tornada, ja no és el fet d no marcar ES Q NO EM XUTAT!!!
Estic molt d'acord amb el Sabadellfreak, especialment en el punt 3, és un clar resum del q li passa avui aquest equip: ".....No puede ser que tios con esta experiencia, no tengan narices a plantar un balón y darle un poco de sentido al juego..." totalment verídic, a q juguem? és q no em jugat a res, ni a defensar el resultat ni a intentar marcar un gol ni a res d res, pilotades i rebutjos sense cap sentit, i sorprenent veure q en determinats moments l'equip a caminat pel camp, no tenia pressa en sacar els "outs", són coses q no entendré mai.
Un 0-0 no he considerat mai q sigui dolent tenint la tornada a fora pero tenint en compte q no xutem a porta, el rival no a perdut cap partit a casa  portant una mitja d 3 gols per partit al Lluís Sitjar, nosaltres en els moments puntuals la caguem i no em sigut capaços d guanyar a cap camp dels bons doncs, no só massa optimista precisament d cara a la tornada. Segueixo dient q confio en un empat a 1 o 2 gols.

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #242 el: 03 de Juny de 2007, 22:20:24 pm »
Esta molt negre, pero encara us penseu que despres de lo que hem vist avui que nomes ha tingut una ocasio clara de gol, i sort que en las contres no ens han marcat podem dir gracies, pero segueixo dient que aquesta temporada hem guanyat perque els petits no han sagut plantarnos un partit, i hem ficat mols gols pero amb els grans cuan es coloquem be al camp com un autentic bloc , com el reus, girona o gava i avui mallorca b, a la que ens guanyen a fisic no fotem res, de res.... en fi anirem de anar a posar moltes veles a la salut... per guanyar aquesta eliminatoria

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #243 el: 03 de Juny de 2007, 22:23:53 pm »
Bé... jo dec aver vist un altre partit segurament

perque jo e vist un partit IGUALADISIM, on cualsevol dels 2 a pogut marcar... a la segona part els del mallorca nomes ens han pillat en 2 ocasions... les mateixas que nosaltres...
penseu que aquesta gent a vingut a qui a jugar al contra atac, aprofitant la velocitat dels seus jugadors joves... y a mallorca NO PODRAN JUGAR AIXI
primer perque necesiten el gol , i segon perque juguen a casa...
alla nosaltres segurisim que tindrem mes ocasions que aqui.

per cert... nauzet mal jugador?? siusplau... com podeu dir aixo??es el millor jugador tecnicament que tenim... sens cap dubte

no es tan facil posarse a la esquena a un equip eh?? penso jo vaya
sabia que avui no marcariem... pero estic SEGURISIM de que a mallorca ens endurem una victoria...ja ho veureu

per cert, el que no trobo normal es truere  a ollés i montero que son els 2 MILLORS JUGADORS que tenim, per posar al valera i al juanje... no ho entendre mai senyors
per lo demes, e vist un sabadell entregat i amb ganes de obtenir la victoria...
pensem que estem a un gol de pujar a segona B, perque els 2altres rivals no valen un duro... aixo es una autentica final

ferni20

• Visitant
« Respondre #244 el: 03 de Juny de 2007, 22:25:20 pm »
a mi m'ha donat la sensació d q potser el Moya es pensava q seria un passeig el partit d'avui i q sense fer pràcticament res ens portaríem un 2-0, i la veritat ens em trobat un rival amb idees bastant clares i q amb pocs tocs es plantava facilment a la nostra àrea.
Penso q el Mallorca B seria equivalent a un Girona, no m'atreveixo a dir q seria un Reus pero tmp q seria un Gavà.
No seria descavellat empatar allà suposo, si fem un partit minimament decent, ara ve aquesta gent com ens marquin un gol ràpid ens poden caure uns quants golets..

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #245 el: 03 de Juny de 2007, 22:39:19 pm »
No sé què passarà a Mallorca....Desitjo el millor pel Sabadelll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eL QUÈ TINC MOLT CLAR ÉS QUE PER HISTÒRIA I SI VOLEM ARRIBAR ON EL SABADELL ES MEREIX NO PODEM DEIXAR ESCAPAR AQUESTA OPORTUNITAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. De no ser així potser ho haurem de lamentar per molts anys !!!!!!!!!!!!

El Sabadell ha de pujar per assolir el més ràpidament possible la 2A i perquè no la primera divisió, categoríes en les que ha militat més vegades en la seva història.!!!!!!!!!!!!.

Tots ens hem de posar les "piles" per aconseguir l'objectiu!!!!

Ara més que mai....i endavant SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #246 el: 03 de Juny de 2007, 22:40:49 pm »
Jo soc negatiu ho veig molt malament la veritat si no canviem a Mallorca les passarem magres tant de bo m'equivoqui però és que avui hem jugat molt malament

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #247 el: 03 de Juny de 2007, 23:00:12 pm »
Ho passarem malament, allà a Mallorca s'ha de sortir a guanyar i no es pot pensar en res més, que fer un gol ràpid, si el fem tenim coses a favor, ells haurien de fer 3 gols per passar, i a la contra podriem matar i ficar el segon. Es complicat però no hi ha res impossible!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #248 el: 03 de Juny de 2007, 23:03:23 pm »
3 no navarrog amb 2 en tindrien prou
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #249 el: 03 de Juny de 2007, 23:06:28 pm »
Al ser dissabte a les 17:30 sabeu si el partit el donaran pel 33? Si és així ens podriem reunir alguns foreros que no anem a Mallorca i mirar-lo en algun bar
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #250 el: 03 de Juny de 2007, 23:09:00 pm »
es a les 17:00 iniesta, i animeu-vos a anar a la isla home, hem d'envair el lluis sitjar  :cheer
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #251 el: 03 de Juny de 2007, 23:29:48 pm »

Jo he vist un partit molt igualat i amb molt respecte mutu.  I les defenses s´han imposat per complet sobre les davanteres.    A davant ha faltat creació i pòlvora però és que ells tampoc han donat absolutament cap concessió.  Volia destacar el marcatge de Pep Pagès a Nsue, sensacional, no ha pogut jugar cap pilota amb el suficient marge i la qualitat que se li entreveu era molta.

A mi aquest partit m´ha recordat més que cap altre el Sabadell-Gavà,  el Reus ens va dominar més i la defensa del Mallorca no és tampoc tan hermètica i el Girona el veig a un nivell inferior.

Ara bé, per mi l´eliminatòria segueix estant absolutament oberta. Al Luis Sitjar el Mallorca B haurà d´intentar portar més l´iniciativa i aquí el contra-atac del Sabadell pot exprimir en la seva totalitat la circunstància del doble valor dels gols en cap contrari. El Mallorca B és "un ós" i ho seguirà éssent, però aposto per un empat a 1. Prevec, en suma, un partit igualat, com correspon a dos equips d´un nivell semblant.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #252 el: 03 de Juny de 2007, 23:31:56 pm »
A ver señores, porque soys asi? si estamos en tercera pensamos en primera i ensegunda ala por el amor al arte, a ver lo primero subir, que esta muy muy muy dificil, i despues mantener la categoria que se pierden muy facil.... pero recuperarlas es un muro

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #253 el: 03 de Juny de 2007, 23:37:43 pm »
Al ser dissabte a les 17:30 sabeu si el partit el donaran pel 33? Si és així ens podriem reunir alguns foreros que no anem a Mallorca i mirar-lo en algun bar

Crec que el 33 dona el Eibar - Hospitalet.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #254 el: 03 de Juny de 2007, 23:38:40 pm »
Por cierto, un dato curioso de los equipos de baleares:

Sporting B 3-0 Ibiza (1º)
Sabadell 0-0 Mallorca B (2º)
Poblense (3º) 0-4 Villarreal B
Margaritense (4º) 0-1 Denia

Somos el unico equipo incapaz de marcarle a un equipo del grupo balear incluso jugando en casa, esto lo veo muy chungo pero hay que luchar hasta el final, som el sabadell.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #255 el: 03 de Juny de 2007, 23:43:06 pm »
Por cierto, un dato curioso de los equipos de baleares:

Sporting B 3-0 Ibiza (1º)
Sabadell 0-0 Mallorca B (2º)
Poblense (3º) 0-4 Villarreal B
Margaritense (4º) 0-1 Denia

Somos el unico equipo incapaz de marcarle a un equipo del grupo balear incluso jugando en casa, esto lo veo muy chungo pero hay que luchar hasta el final, som el sabadell.

:paret    :plora    :ostres   :bigcry:    :'(     :no:  :disappointed:   :snore:     :ko    :exxxx

Vamos a descansar que mañana es otro día y lo veremos con más optimismo.    :mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #256 el: 03 de Juny de 2007, 23:46:05 pm »
I seguint parlant d'estadístiques......

Quants equips recordeu que en mateix any, enfrontant-se 4 o més cops, un equip no ha guanyat mai a l'altre  :icon_question:
Molt pocs cops.

A la 4a.... va la vençuda..... o almenys això ens hem de creure els que anem a Palma.... que si no.... ja podriem plegar  :anims
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #257 el: 04 de Juny de 2007, 00:28:00 am »
alguien me puede explicar o decir lo que ha dicho MOYA? gracias...DAGAR me has metido la intriga..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #258 el: 04 de Juny de 2007, 00:33:37 am »
la verdad es que para un neutral la eliminatoria se pone interesante... precisamente ya no he seguido la ida porque pensaba que iba a ser un paseo... pero la verdad es que habrá que estar enchufado a la radio el partido de vuelta.

Esto promete.

(y digo neutral porque quiero tanto que subis como que os quedeis...)... pero de todas maneras suerte
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #259 el: 04 de Juny de 2007, 06:38:12 am »
Aquest any, contra un equip amb cara i ulls no hem guanyat mai, disabte sera l'excepsio que confirma la regla.