avui era un partit per anar a guanyar descaradament i si + no crear ocasions, si llavors no vol entrar la pilota doncs no s'hi pot fer res.
El q no pot ser és q no xutem cap vegada en un partit d'anada a casa en q l'objectiu era portar-se un 2-3 a zero per anar una mica tranquils a la tornada, ja no és el fet d no marcar ES Q NO EM XUTAT!!!
Estic molt d'acord amb el Sabadellfreak, especialment en el punt 3, és un clar resum del q li passa avui aquest equip: ".....No puede ser que tios con esta experiencia, no tengan narices a plantar un balón y darle un poco de sentido al juego..." totalment verídic, a q juguem? és q no em jugat a res, ni a defensar el resultat ni a intentar marcar un gol ni a res d res, pilotades i rebutjos sense cap sentit, i sorprenent veure q en determinats moments l'equip a caminat pel camp, no tenia pressa en sacar els "outs", són coses q no entendré mai.
Un 0-0 no he considerat mai q sigui dolent tenint la tornada a fora pero tenint en compte q no xutem a porta, el rival no a perdut cap partit a casa portant una mitja d 3 gols per partit al Lluís Sitjar, nosaltres en els moments puntuals la caguem i no em sigut capaços d guanyar a cap camp dels bons doncs, no só massa optimista precisament d cara a la tornada. Segueixo dient q confio en un empat a 1 o 2 gols.