Autor Tema: CE SABADELL - MALLORCA B  (Llegit 28883 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - MALLORCA B
« Respondre #60 el: 31 de Maig de 2007, 13:43:49 pm »
Per al partit de Mallorca, dir que la graderia del Luís Sitjar no està en massa bones condicions, i habitualment només obren la part alta de la tribuna. Dir que, habitualment, no hi ha més de 200-300 espectadors veient el filial mallorquinista, i que espero que l'afició arlequinada es faci notar i recolzi en tot moment al equip, i viatgi a Palma per a donar suport.
El Luís Sitjar, està relativament al Centre de la ciutat, i sol ser molt dificil d'aparcar. Tot i així, la comunicació en autobús es bona. (lineas 2 i 3)
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2007, 14:16:05 pm per chemanez »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #61 el: 31 de Maig de 2007, 15:11:19 pm »
Chemánez... si no es mucho pedir, podrias recomendarnos algún hostalillo cercano o un hotelillo como mucho de 2 **, así como  zona de bares, discos o algo por el estilo para los que vayamos a hacer noche...    ;D
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat chemanez

• Entrenador
« Respondre #62 el: 31 de Maig de 2007, 16:59:15 pm »
Para salir, recomiendo que sigais la ruta del Paseo Maritimo, desde donde empiezan los bares, a nivel del Auditorium hasta el final. Al lado de Titos, hay un local donde suele pinchar Miguel Soler, ex-jugador de Barça. Mallorca, Espanyol entre otros.
Respecto a hoteles, hostales y demàs, hay muchísimos, pero os recomendaria que os quedaseis por el Paseo Marítimo o por el centro, ya que si no, es un palo porque hay que desplazarse demasiado.
Si quereix probar comida mallorquina, con buena relación calidad precio, recomiendo el restaurant Can Blau, que está enfrente del Estadio Balear, a la entrada tiene una foto del Poblense de los años 80, y un marco con una  entrada del partido de inauguración del estadio Balear, contra el Birmingham en agosto de 1961.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #63 el: 31 de Maig de 2007, 17:01:28 pm »
yo fui el año pasado de semana santa a mallorca y la zona del paseo maritimo esta muy bien para salir de fiesta, un hostalillo por esa zona estaria de p.m
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #64 el: 31 de Maig de 2007, 17:02:46 pm »
pipo, busca por hotel safa de ** está en el arenal esta muy bien y es lo más económico...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat chemanez

• Entrenador
« Respondre #65 el: 31 de Maig de 2007, 17:11:17 pm »
pipo, busca por hotel safa de ** está en el arenal esta muy bien y es lo más económico...

El Arenal, queda a unos 10 km de Palma, y hay que coger bus, y por la noche no hay transporte público, por lo que obliga a depender de taxi o coche.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #66 el: 31 de Maig de 2007, 17:25:49 pm »

El Arenal, queda a unos 10 km de Palma, y hay que coger bus, y por la noche no hay transporte público, por lo que obliga a depender de taxi o coche.

yo barajo una opcion k es la de ir sabado y volver el lunes a las 10 de la noxe, con 2 noxes de hotel de 2 estrellas y en arenal juntito a la playa, supongo k sera el k dice el resi, todo por 105 euros.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Connectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #67 el: 31 de Maig de 2007, 17:54:49 pm »
Sabeu el carrer on està situat l'estadi del Mallorca? Pot ser que sigui el carrer Camí del Reis?
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #68 el: 31 de Maig de 2007, 18:00:06 pm »
Sabeu el carrer on està situat l'estadi del Mallorca? Pot ser que sigui el carrer Camí del Reis?
he trobat això ;

ESTADIO : LUIS SITJAR DIRECCIÓN: PLAZA BARCELONA 15
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat chemanez

• Entrenador
« Respondre #69 el: 31 de Maig de 2007, 18:05:44 pm »
he trobat això ;

ESTADIO : LUIS SITJAR DIRECCIÓN: PLAZA BARCELONA 15

Direcció correcta. Cami dels reis és l'adreça de son Moix. L'estadi Lluís Sitjar, està relativament a prop del Centre, concretament la referència seria la cantonada de Passeig Mallorca amb Avingudes, i el camp queda a uns 100 metres.

Connectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #70 el: 31 de Maig de 2007, 18:49:54 pm »
Gràcies, ara podré planificar millor el lloc on pasarem la nit.  :xin-xin
SOM DE SEGONA!!!

Connectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #71 el: 31 de Maig de 2007, 22:13:43 pm »
Mireu el post obert a marxem de "Atención ganga" tots aquells que vulguin anar a mallorca i encara no hagueu reservat avió. M'ha sortit bastant econòmic el viatge.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #72 el: 01 de Juny de 2007, 16:29:38 pm »
Ya tengo mis entradas para mi hermano y para mi.  :beer2
Espero que la gente se vaya animando.
¿alguien de los que esta en los puestos ambulantes sabe como va la venta?

Saludos y a por el mallorca.  :anims

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #73 el: 01 de Juny de 2007, 18:02:21 pm »
Ya tengo mis entradas para mi hermano y para mi.  :beer2
Espero que la gente se vaya animando.
¿alguien de los que esta en los puestos ambulantes sabe como va la venta?

Saludos y a por el mallorca.  :anims

Creo k lo de los puestos k venden entradas es el sabado y domingo solo... Como minimo con el Reus fue así...  :beer2

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #74 el: 02 de Juny de 2007, 00:48:20 am »
K tengais suerte!!!!
No sera facil ganar, pero en la NCA estoy seguro k ganareis por su aficion que estara con el equipo!!

Mark o LFA ya areis fotos del tifo que hareis.

VENGA SUERTEEE!!
saludos.
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #75 el: 02 de Juny de 2007, 09:45:46 am »
K tengais suerte!!!!
No sera facil ganar, pero en la NCA estoy seguro k ganareis por su aficion que estara con el equipo!!

Mark o LFA ya areis fotos del tifo que hareis.

VENGA SUERTEEE!!
saludos.

Tranquilo, que ya pondremos las fotos de los tifones y del mosaico ;) Por la parte que me toca, mucha suerte al reus y ya nos explicaras como ha ido el partido ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

friend

• Visitant
« Respondre #76 el: 02 de Juny de 2007, 10:02:07 am »
poc estem parlant del partit i molt del viatje i del q farem al estadi...

realment em preocupa la velocitat q tenen ells en atac, ja q no tenim cap defensa rapid, i aixo i q mai em surtit ben concentrats en defensa crec q no dexarem la porteria a cero  :-\

pero espero q jugadors com montero o morales no s'amaguin i facin molt mal per les bandes i esperu q kedem 3-1!!!!

seria un magnific resultat!!!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #77 el: 02 de Juny de 2007, 10:09:25 am »
si pot ser seria important deixar la porteria a cero i marcar com a minim dos. Jo aposto per un 2-0 (gols de montero, olles)
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

ferni20

• Visitant
« Respondre #78 el: 02 de Juny de 2007, 11:40:15 am »
avui he tingut un malson.
Mexplico, aquesta nit ( i això és veritat eh, no m'ho invento) he somiat que anava a la Nova Creu Alta a veure el Sabadell- Mallorca B, el lateral no tenia seients, era com els gols jeje i el CE Sabadell no vestia d'arlequinat, vestia amb samarreta blanca i una franja creuada de color negre ( a l'estil Hospi) i pantalonets negres, i el Mallorca B anava amb samarreta blava i pantalonets blancs.
Bueno, la qüestió és q era play off i el partit d'anada això sta clar i q començavem dominant el partit amb claretat i marcant de seguida el 1-0. ( la Nova Creu Alta no staba plena ni d bon troç, pel q recordo era una entrada similar al del dia del Girona), qui marcava l'1-0 no ho se, el q si recordo és q Valera fallava dos ocasions clares posteriorment i tothom s'estirava els cabells i que la 'única vegada q arribava el mallorca a porta marcaria el 1-1 amb una jugada embolicada, tmb  recordo q minuts dsp l'àrbitre pitava un penal claríssim a favor del Mallorca B q suposaria el 1- 2 pels balears i que feia q tota la gent del lateral s'encarés amb el linier pel penal q s'havia pitat  :Hecho_polvo:.
Lo últim q recordo és q es pitava mitja part, jo feia números d com remontar el 1-2 a la segona part o v gunyant 1-3  a Mallorca en la tornada  i q la gent marxava en el descans del camp com a protesta pel resultat JOJOJO.
Tot això és ben veritat, acostumo a somiar en partits d futbol importants jo un o dos dies abans d q es juguin i normalment sempre acaba passant totalment el contrari del q jo somio osigui q CASI SEGUR Q GUANYEM AL MALLORCA jejejejej.

Sort q m'he despertat a mitja part, quin estrés mare meva a la NOVA CREU ALTA 1-2 al descans, ja em veia un any més a Tercera, m'he despertat suat i tot....

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #79 el: 02 de Juny de 2007, 12:51:51 pm »
Dicen que si cuentas un sueño, este no se cumple  :pilotasso
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!