Autor Tema: CE SABADELL - MALLORCA B  (Llegit 28944 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - MALLORCA B
« Respondre #100 el: 02 de Juny de 2007, 23:11:35 pm »
Eii, em pensava que era l'únic malalt. Jo tinc serioses dificultats per dormir. Ahir vaig somiar que perdiem 2-3, va ser un malson horrible!

No puc aguantar més, tinc més nervis que el dia de la meva comunió  :laugh:

Me n'he adonat que sóc un fonamentalista arlequinat!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

ferni20

• Visitant
« Respondre #101 el: 02 de Juny de 2007, 23:21:49 pm »
Eii, em pensava que era l'únic malalt. Jo tinc serioses dificultats per dormir. Ahir vaig somiar que perdiem 2-3, va ser un malson horrible!

No puc aguantar més, tinc més nervis que el dia de la meva comunió  :laugh:

Me n'he adonat que sóc un fonamentalista arlequinat!

seamus potser vam tenir el mateix somni, jo em vaig despertar a mitja part i perdíem
1-2 i la gent marxava del camp enfadada. Com anava vestit el Sabadell?  :tongue3: en el meu somni anava com l'hospi pero amb la ratlla negra en comptes d vermella i pantalonets negres jijijij.  ;D mira q estem malalts eh! somiar amb un partit q es juga 2 dies dsp.

Desconnectat Bernat

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #102 el: 02 de Juny de 2007, 23:39:02 pm »
Bones m'acabo de registrar. Demà anire a la Creu Alta i porto uns dies llegint-vos. Al final m'he decidit a registrarme. Aquest any només he vist 2 partits del Sabadell, el del Barça C al Miniestadi i el del Palafrugell per la TV. I aixo que visc al costat de la creu alta... en fi que demà estaré alla i espero que passem per venir també a veure el Sabadell-Caudal.

Per cert que em deixava el pronostic: 2-1  :scut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #103 el: 02 de Juny de 2007, 23:43:34 pm »
Mira ferni, si habrá algo en tus sueños que ves al Sabadell de blanco y negro y resulta que esos son los colores primitivos del equipo, habrá suerte mañana ya lo veras.
                                                       :beer2

PD Después de mañana también nos quedarán los noventa minutos  en el vetusto campo mallorquinista.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #104 el: 02 de Juny de 2007, 23:49:17 pm »
Bones m'acabo de registrar. Demà anire a la Creu Alta i porto uns dies llegint-vos. Al final m'he decidit a registrarme. Aquest any només he vist 2 partits del Sabadell, el del Barça C al Miniestadi i el del Palafrugell per la TV. I aixo que visc al costat de la creu alta... en fi que demà estaré alla i espero que passem per venir també a veure el Sabadell-Caudal.

Bienvenido y más vale tarde que nunca, ojala te enganches al equipo y acudas con regularidad a la NCA, mañana ganaremos seguro, ya se acerca la hora del partido, así que nos queda ese tiempo de nervios y zozobra.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Bernat

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #105 el: 02 de Juny de 2007, 23:54:05 pm »

Bienvenido y más vale tarde que nunca, ojala te enganches al equipo y acudas con regularidad a la NCA, mañana ganaremos seguro, ya se acerca la hora del partido, así que nos queda ese tiempo de nervios y zozobra.

Si subimos no te preocupes que el año que viene sere una asiduo como lo fui en la historica temporada del "casi-ascenso" a 2a A. Aun recuerdo aquella derrota de 3-1 en el campo del Burgos que tanto daño nos hizo... Y que grande era aquel equipo, con Diego Torres, Molist, Sala, Genis, Almunia (Si, ese que dio una Champions al Barça  :laugh:)

De este año se comenta que el mejor es un tal Vilanova, aunque me dicen que siempre es suplente. Y lo les pregunto: si es el mejor, porque nunca es titular? Mañana supongo que jugara no?  :beer2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #106 el: 02 de Juny de 2007, 23:56:18 pm »
Aposto per 1-0 a favor del Sabadell a la NCA amb gol d´Oscar Ollés

Aposto també per una derrota 2-1 a Palma.  En aquest escenari arribarà el famós gol de Paco Valera que ens permetrà classificar-nos.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #107 el: 03 de Juny de 2007, 00:09:28 am »
ufff quins nervis quines ganes que arribi dema a les 18 hores,no vull ni imaginar els nervis que passare dema fins que entri al camp............el meu pronostic 3-0

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #108 el: 03 de Juny de 2007, 00:48:27 am »
ufff quins nervis quines ganes que arribi dema a les 18 hores,no vull ni imaginar els nervis que passare dema fins que entri al camp............el meu pronostic 3-0

......estic bastant d'acord SEMPRE amb les teves opinions al forum, aquesta vegada no t'ekivokis  :tongue3: mcrec que ben plantejat ens en podem sortir i  no hi ha d'haver pressa poden arribar el 2on i 3er als últims minuts, CONFIANÇA

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #109 el: 03 de Juny de 2007, 00:57:12 am »
Un malson seria perdre per 0-4 i anar a fer turisme per Palma tots aquells que tenim els bitllets comprats, que no som pocs  :boig  ;D

Fora bromes, jo espero un 3-0 demà, com he dit ja a la porra. Seria el resultat ideal: no encaixem i marquem tres, amb la qual cosa per passar el mallorca marcant un gol allà els obliguem a fer 5. Però després penso i dic: som el Sabadell. I estic convençut que pujarem, però sé que no ho farem sense patir, ans el contrari, si algú és cardiòleg, que segueixi al Sabadell al play-off perquè tindrà feina amb les hores extres. Per això veig un 2-1 demà.

I si, jo també estic acollonit. Acostumats com estem a anys de penúries, per un any que tenim tranquils esportivament parlant... uns play-off a eliminatòria directa són una put... Vaig a veure si puc dormir, que demà al matí curro  :icon_mrgreen:

Sort i tots a la Creu Alta demà!

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #110 el: 03 de Juny de 2007, 01:11:00 am »
amic Bernat el Ivan Villanova es suplent xk el Moya creu i jo ho vex be així xk es un jugador x treurel a la segona part i et convia el jok de la primera i axo el rival no so espera.

Crec ke dema kedarem am un 3-1 :hurra
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #111 el: 03 de Juny de 2007, 01:12:18 am »
Be..jo ja vaig comprar l'entrada anticipada :D , dema espero una creu alta plena de gent cridan un sol crit : SABADELL!! x cert... hi ha una canso k no a de faltar de ma ... : - A PRIMERAA DEL SABADEE , A SEGONA DEL SABADELL A TERCERA DEL SABADELL...PER SEMPRE DEL SABADELL! SABADELL!!

jejeje , ens veiem dema a la NCA eH?? x cert jo crec k sera un 3 a 0

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #112 el: 03 de Juny de 2007, 01:23:07 am »
Jo tambe estic super nervios no puc dormir jo vull que sigui st.Joan i celebrar l'ascens

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #113 el: 03 de Juny de 2007, 02:12:25 am »
Jo estic veient el Cacereño-Caudal, que l'estan fent repetit ara  :ostres

Per cert, que he pogut parlar amb un exarlequinat, l'amic Nandi, que coneix de bona mà el Cacereño. M'ha comentat que del mig del camp cap endavant és un equip força ràpid, i amb un punta que ha estat el pitxitxi de tot el grup (Cantarutti). Del mig del camp endarrere, per això, m'ha dit que és un equip força lent, o si més no, millorable, i que el porter, Pedro, és bastant veterà. De fet, el penalt ve per errada seva.

També m'ha comentat que va començar molt malament l'any, però que mica en mica ha anat avançant posicions i que ha acabat molt en forma l'any.

Pel que fa a la primera part, que és el que acabo de veure, el Caudal ha sorprès al Cacereño, que potser ha sortit amb més por i no s'esperava una sortida a l'atac de l'equip asturià. A mesura que passen els minuts, el Cacereño s'ha asentat, però tampoc  hi han hagut grans ocasions. Un parell de xuts del Caudal (Bruno no ho ha fet malament) i un del Cacereño, més un penalt reclamat que no era. M'ha agradat també Cantarutti, amb un parell de jugades individuals força bones.

Anem a veure que tal la segona  ;D

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #114 el: 03 de Juny de 2007, 02:26:28 am »
A la segona meitat es confirma el que dèiem de Pedro, el porter del Cacereño. La cagada al penalt és d'escàndol, i cinc minuts abans havia fet una altra...  :ostres M'està agradant Rotundo, un referent a la zaga extremenya. El nom li ve clavat. Ah, i el nom del golejador asturià no té desperdici: Falo.  :laugh:

Per cert, que l'amic Nandi està lesionat, i es perdrà el play-off d'ascens. Una dura entrada al penúltim partit de lliga contra el líder quasi li trenca els lligaments del genoll. Al final només va ser un esquinç, però es perd la cita contra el Portugalete i també si passa a la final. Ànims!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #115 el: 03 de Juny de 2007, 02:58:54 am »
Quins noms els del jugadors del Caudal: Falo, Gayol, Boli  :boig Per cert, la curiositat: Mingote, el porter dels asturians, va jugar 2 anys a Cáceres.

Pel que fa al partit, Ciocca, del Cacereño, ha estat el revulsiu dels verds quan anaven palmant. Dos minuts després de sortir ha forçat una falta, una tarjeta, i ha marcat el gol de l'empat. M'ha recordat, en certa manera, a Iván Villanova.

Més detalls: solen treure les faltes els potanegra amb dos tios, el primer passant per sobre i el segon centrant-la. A més, les jugades assajades les marquen igual que nosaltres: aixecant una mà o dues, i em sembla que és per penjar-la al primer o al segon.

Sobre el Caudal molt bé fins que ha marcat. A partir de posar-se per davant el Cacereño ha anat a més i els asturians han acabat demanant l'hora. No tenen un referent  molt clar com és Cantarutti al Cacereño, però han sabut crear les seves ocasions a la primera meitat, i el partit allà pot ser molt complicat, amb gent molt peleona, i recordem que en aquest hipotètic cas es decidiria allà l'eliminatòria.

I un últim apunt: companys XMen, disculpeu-me per parlar de coses que no toquen aquí, suposo que traslladareu això al fòrum futbol  ;D
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2007, 03:04:22 am per adrySBD »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #116 el: 03 de Juny de 2007, 03:31:52 am »
Que asco de insomnio...     :snore: , la verdad es que atenazan los nervios    :Hecho_polvo: , y ya he podido ver que no soy el único..   He pasado hace un ratito por la NCA, tan oscura, tan en silencio, y me he puesto a pensar en mañana (ya hoy), y en las emociones que se vivirán en ese estadio a partir de las 6  de la tarde ....

VAMOS SABADELL !!!!!!!       :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #117 el: 03 de Juny de 2007, 03:46:50 am »
Cada loco con su tema: uno viendo un partido entre cacereño y caudal en diferido (quién me iba a decir que acabaría haciendo eso  :ostres  :laugh:), otros paseando por la Nova Creu Alta a oscuras...

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #118 el: 03 de Juny de 2007, 03:48:38 am »
jajjaja k locoooos....venga dormirr ombre xDDD
aunk yo tmpk puedo  :laugh: :laugh: i daki dos horas me voy ya..a tierras vascas..y uff n paro kieto.
venga ultimas horas!!!!!!!! ultimos momentos!!!!!!!!!
 :pilotasso
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #119 el: 03 de Juny de 2007, 03:51:13 am »
no se puede! jajajaa buffffffffffff k ya keda menos!  :visca
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!