Autor Tema: CE SABADELL - MALLORCA B  (Llegit 28880 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL - MALLORCA B
« Respondre #200 el: 03 de Juny de 2007, 20:09:33 pm »
Se acabó el primer acto de esta eliminatoria.
De todas formas hay que ser optimistas y ver el vaso "medio lleno", ya que cualquier empate con goles en Mallorca nos vale (el 0-0 para forzar prórroga).
Yo tengo esperanzas de pasar la eliminatoria... pero no va a ser fácil.

Desde Santander, saludos y...

:scut :bandera VISCA EL C.E. SABADELL !!!  :bandera :scut

Desconnectat kenny_arlekinat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #201 el: 03 de Juny de 2007, 20:20:12 pm »
Que pena!!!! A ver que tal en la vuelta... :S

Mi pregunta es, si pasamos la eliminatoria luego que viene, que ando un poco perdido...  ???

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
« Respondre #202 el: 03 de Juny de 2007, 20:22:59 pm »
Que pena!!!! A ver que tal en la vuelta... :S

Mi pregunta es, si pasamos la eliminatoria luego que viene, que ando un poco perdido...  ???

Si pasamos (Dios te oiga) nos tocaría contra el vencedor de la eliminatoria Cacereño - Caudal de Mieres (ayer 1-1 en Cáceres)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #203 el: 03 de Juny de 2007, 20:24:10 pm »
Lo siento, pero en la rueda de prensa post-partido no me ha convencido el entrenador el Sr. D. Ramón Moya, no se porque pero me parece que ni él mismo se cree lo que dice.
                                                     :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #204 el: 03 de Juny de 2007, 20:26:17 pm »
Acabo d'arribar del partit. Senyors, com juguem així la setmana que ve no passem, així de clar. Confio en l'equip i que el viatge de tots els que anem a Mallorca no sigui només per fer turisme i poguem dur-nos la eliminatòria.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #205 el: 03 de Juny de 2007, 20:29:48 pm »
Lo siento, pero en la rueda de prensa post-partido no me ha convencido el entrenador el Sr. D. Ramón Moya, no se porque pero me parece que ni él mismo se cree lo que dice.

amigo labtec acabo de llegar del campo............y una autentica verguenza,no hemos creado ninguna ocasion clara de gol,solo un tiro a puerta en todo el partido,escuchando las tonteria que a dicho el moya todavia me pongo de mas mala leche,si jugamos asi en mallorca EL AÑO QUE VIENE ESTAREMOS OTRA VEZ EN TERCERA

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #206 el: 03 de Juny de 2007, 20:32:40 pm »
ha sido mas una partida de ajedrez que un partido de futbol, solo 2 ocasiones claras en todo el partido un mano a mano de Roberto que envio a corner el portero y un mano a mano del Mallorca que gracias a dios intento hacer una vaselina y se fue fuera. los ultimos 5 minutos hemos agobiado con faltas y corners pero no ha podido ser. en fin Mallorca dictara sentencia  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #207 el: 03 de Juny de 2007, 20:34:03 pm »

que ha dixo el Moya?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #208 el: 03 de Juny de 2007, 20:37:09 pm »

que ha dixo el Moya?

EL QUE PORTA DIENT TOT L'ANY  QUE PUJAREM QUE PODIEM HAVER FET LES 4-5 OCASIONS QUE HEM TINGUT(QUE EM DIGUI LES QUE SON QUE JO NO LES HE VIST) una autentica vergonya el plantejament i les paraules del moya

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #209 el: 03 de Juny de 2007, 20:38:08 pm »
Hemos jugado con mucho miedo, tanto nosotros comno el Mallorca, aunque a ellos el resultado les venia bien, si alli salimos sin tantos temores, ganaremos si no nos tocara sufrir y mucho
la meva sang és arlequinada

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #210 el: 03 de Juny de 2007, 20:39:02 pm »
Aquest partit m'ha recordat massa el dia del Reus. Ells amb jugadors molt alts i molt ben  possisinats que no s'han distret mai,el seu porter nomes n'ha parat una,i cuan sortian amb velocitat s'els veia molt perillosos,menos mal que el seu davanter centre estava negat ,pero te pinta de esser bo.
El nostre porter ha fet tres parades de merit ,espero que el comput dels dos partits no sigui com amb el Reus.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #211 el: 03 de Juny de 2007, 20:40:43 pm »

amigo labtec acabo de llegar del campo............y una autentica verguenza,no hemos creado ninguna ocasion clara de gol,solo un tiro a puerta en todo el partido,escuchando las tonteria que a dicho el moya todavia me pongo de mas mala leche,si jugamos asi en mallorca EL AÑO QUE VIENE ESTAREMOS OTRA VEZ EN TERCERA

Amigo dagar, me temo lo peor, este es un equipo que no convence cuando juega con los equipos importantes, con los que te juegas la vida, de acuerdo que se clasificó para los play off, pero nada más, como dicen otros compañeros no se ha ganado a ninguno de los cuatro primeros, no hay quien rompa los cerrojos de un equipo con una defensa importante, ahora a rezar tú a la Virgen de la Salut y yo a la Candelaria.

PD Cuando quieras conecta.  :beer2

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #212 el: 03 de Juny de 2007, 20:41:26 pm »

que ha dixo el Moya?

EL QUE PORTA DIENT TOT L'ANY  QUE PUJAREM QUE PODIEM HAVER FET LES 4-5 OCASIONS QUE HEM TINGUT(QUE EM DIGUI LES QUE SON QUE JO NO LES HE VIST) una autentica vergonya el plantejament i les paraules del moya

No és per portar la contraria, però el Moya només ha nomenat dues ocasiones, una del Montero i la del Roberto Morales.

Ha sigut un partit parell, on el Mallorca ha jugat d'una manera que allà no ho podrà fer, darrera i a la contra. Jo crec que allà, un gol si que farem.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #213 el: 03 de Juny de 2007, 20:44:35 pm »

Amigo dagar, me temo lo peor, este es un equipo que no convence cuando juega con los equipos importantes, con los que te juegas la vida, de acuerdo que se clasificó para los play off, pero nada más, como dicen otros compañeros no se ha ganado a ninguno de los cuatro primeros, no hay quien rompa los cerrojos de un equipo con una defensa importante, ahora a rezar tú a la Virgen de la Salut y yo a la Candelaria.

amigo labtec el problema no es el empate,es la imagen lamentable de nuestro equipo,sin buscar el ataque sin apretar arriba sin buscar el gol,lamentable la imagen minuto 94 saque de banda a favor y 2 minutos para sacar es de pena,siento decir que estoy muy cabreado viendo el partido............ ..y por favor valera que no se ponga nunca mas la camiseta del sabadell no la merece

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #214 el: 03 de Juny de 2007, 20:45:09 pm »
A mi tampoc m´ha convencut el Moya. Ho donava com si ja estigues guanyat el partit de tornada, i esta clar que amb 1 gol ja esta quasi fet, pero es te que fer. Molta prudéncia que jo el 0-0 no ho veig tan clar, encara que jo penso que allà el Sabadell marcarà 2 gols i es classificarà, pero es tenen que fer.

Anims :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #215 el: 03 de Juny de 2007, 20:46:24 pm »

que ha dixo el Moya?

No és per portar la contraria, però el Moya només ha nomenat dues ocasiones, una del Montero i la del Roberto Morales.

Ha sigut un partit parell, on el Mallorca ha jugat d'una manera que allà no ho podrà fer, darrera i a la contra. Jo crec que allà, un gol si que farem.

company gerlau jo he escoltat clarament com deia el que passa que tenim les 4-5  ocasions de cada partit i avui no les hem aprofitat,demana la cinta a la radio

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #216 el: 03 de Juny de 2007, 20:46:38 pm »
Bé, som el Sabadell, i ens tocarà patir, com sempre. Però bé, l'eliminatoria està oberta, no hem encaixat cap gol, i a veure si podem trencar el gafe històric del Lúis Sitjar.
Crec que la presencia de seguidor arlequinats a Palma, pot ser determinant.

ÀNIMS SABADELL !!!  :cheer :anims :bandera :bandera :scut

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #217 el: 03 de Juny de 2007, 20:50:08 pm »
Després de veure el partit i com anat, la veritat es que el 0-0 no es un mal resultat. Hem de pensar que un empat ens dona la classificació, però confio en poder guanyar.
La impressió que m'ha donat es que el Sabadell ha sortit molt tensionat, crec que la por escenica la tingut més el Sabadell que no pas el Mallorca B.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #218 el: 03 de Juny de 2007, 20:51:33 pm »

que ha dixo el Moya?

Te mandará mi correo para que me mandes un poco de ilusión y optimismo, ya que viendo el partido de hoy donde nos jugamos el futuro y coger  el caminar para arriba y resulta que no se puede marcar un gol a un equipo "B"., aquí es  donde pongo en la balanza a nuestro equipo y resulta que está en mínimo y ni siquiera se mueve. Soy el primero que quiere y deseo que suba nuestro equipo, pero por este sendero no saldremos de la 3ª división, oímos la radio y parecen que hoy hemos jugado con un equipo importante, lo es pero de formación de una Entidad bien construida y con un proyecto serio.
De todas formas quedan noventa minutos y esperemos que durtante la semana se prepare el encurntro en consecuencias.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #219 el: 03 de Juny de 2007, 20:55:48 pm »
Ha sigut una llàstima no haver sortit del camp al menys amb un gol de renda, però també es podria haver perdut, de fet el Mallorca B ha sigut de lo millor que ha passat per la NCA, ara ens jugem tota la temporada en el partit del dissabte, ens ha de sortit bé, aquesta afició s'ho mereix.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd