El Juan Carlos sembla que marxarà d'aquí a ben poc al Lleida. Aquest home és un mercenari de *******, fins i tot els egarencs el critiquen. No m'extranya. Ho sento pel Lleida, però si al final fitxa m'agradaria que baixessin només per fotre'l. Serà bo, però és un tiu que no suporto.
Però per crítiques les que li fan alguns al Raul Capó, al enterar-se que se'ls hi va una joia que no ha pogut jugar en tota la temporada perquè tenia 8i té) problemes amb la directiva i tenen por que vingui aquí.... però com a mínim reconeixen que si ve al Sabadell haurem fet un grandíssim fitxatge. Espero que es confirmi aviat, suposo que altres equips també l'estan tantejant.
El que m'ha fet més gràcia que he llegit al fòrum del terrassa ha estat la discusió que manten 4 incults. Fins i tot un id**** del nàstic ha escrit aquesta barbaritat:
jajajajaja, es q a terrassa ho saben tot, deixals no saven que som el 3er equip català, si si ho escolteu be el 3er i no només aquesta temporada sino les tres temporades que vam ser a PRIMERA DIVISIÓ!!!
Vam ser l'únic equip capaç de guanyar en el seu primer desplaçament al BERNABEU!!! R.Mandril 1- Nàstic 3
3 temporades a 1era divisió seguides, quedant SETENS, NOVENS I DESPRES BAIXANT A SEGONA
Ala! que s'ho passin bé!