Autor Tema: Opinions: Segona Divisió B - CE Sabadell FC - Terrassa FC  (Llegit 45222 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Terrassa F.C., SAD
« Respondre #100 el: 11 de Desembre de 2006, 20:14:44 pm »
BIRRERO UN PARELL DE COSETES:
que vinguin aqui m´es igual  PERO QUE FACIN POST DEL TERRASSA NO!!!!! aixo es el foro del sabadell i es igual que parlin del barsa del madrid o de qui els hi dongui la gana per del terrassa NO!!!!
tu no entendras mai el tema sabadell-terrassa per que tu no ets ni de sabadell ni de terrassa, aixo no es nomes un tema esportiu sabadell i terrassa tenen deutes pendents desde fa molts anys i aixo nomes ho poden sentir els que son d´alli, es igual que els españols i els catalans o els vascos.
i per acabar dir que em sembla molt be que pensin en juntar els equips i que es pot tenir el cor dividid per d´aixo a fer un subforo aqui va un munt!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #101 el: 11 de Desembre de 2006, 20:20:05 pm »
el q no calia era cambiar el títol d'aquest post, jo crec q possant GRUP 3 D LA SEGONA DIVISIO B o possant SABADELL-TERRASSA FC com abans ja estava prou bé.... però q sempre q es tracti amb respecte en aquest fòrum pot entrar tothom ( el Torrente Colorao no :P)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #102 el: 11 de Desembre de 2006, 20:25:11 pm »
PANSO...

I l'adrenalina que estàs descarregant no conta? Saps que avui sortiràs al camp al 200% quan pensis en el teu pique amb en ERG i Pajarillo? (Si0k no conta, que té nom d'un programa del migdia de Ràdio Sabadell).

Tiu, penso que el 'pique' Sabadell-Terrassa és bó, molt bó, però no pas radicalitzar-lo tant. A Sant Llorenç no ens portem gens bé amb els de Monistrol de Calders, però els suportem, i els de Castellar no ens cauen gaire bé, i jo visc ara allà.

A més... tu no saps com rabien alguns egarencs de la meva empresa (a Terrassa, a més) quan veuen la meva orgullosa bandereta del  :scut que tinc a la taula, o quan arribo a l'empresa amb el polo d'@rlekinats.com orgullòs de la victòria del cap de setmana.

Crec que aquest 'pique' ha de ser més sà. Ahir vaig estar al camp del Terrassa, i quan em vegis aquest vespre... ni tindré tres ulls ni estaré calb!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #103 el: 11 de Desembre de 2006, 22:26:42 pm »
Después de mucha discusión y por parte de mis compañeros foreros del CE Sabadell FC, hay que decir que estos con mucha razón, ahora doy mi opinión y me introduzco de lleno en el tema de discordia.
 La historia es para aquellos que la han trabajado, luchado, peleado y pugnado durante 103 años de existencia, unas tienen más prestigio que otras y así es la vida corriente, unos mejores y otros por desgracia para ellos peores.
Nuestra historia ahí esta y el que no la sepa que la investigue y la lea, para igualarla al menos por un equipo sin una gran historia al menos tienen que transcurrir 40 años o más y digo solo para igualarla, para una historia pobre y mediocre en resultados y en estadísticas, pongo un ejemplo, a nuestro equipo le falta un pequeño paso para obtener parte de la historia del equipo del FC Tarrasa, que afortunadamente haremos todo lo posible para no conseguir, esta se podría reproducir en un solo año o temporada y es bajar a la 1ª división catalana y por un periodo de dos años. La afición egarense puede gritar a los cuatro vientos que han estado en 1ª división dos años, pero que no se olviden decir catalana, justo lugar donde le corresponde estar a tan digno rival.
Que hoy en día estén por arriba nuestro, no nos van a quitar los años de alegrías y buen fútbol que se ha visto primero en el viejo campo y luego en la actual NCA, y nos da motivos para superarnos temporada tras temporada subamos de categoría o nos quedemos donde estamos.
Que aficionados a ese equipo anden por nuestra casa, pues bienvenidos si se lo permiten, más grandeza para nuestro Club que lo consiente democráticamente, demostrando el cenit de su grandeza, pero lo que no vamos a consentir es que aquí en nuestra casa se menosprecie a nuestro estimado Club y a su gente, personas ajenas a este forum del CE Sabadell FC, dicen que vienen a hablar de fútbol pues bien a eso y nada más, en vuestra casa nos pueden poner de vuelta y media si les interesa y hay personalidad y razón para hacerlo, porque cualquiera no puede realizar un comentario indigno sin antes mirarse al espejo.   saludos

:anims   :scut   :anims   :bandera   :anims   :scut   :anims

:oooooo:   :scut    :oooooo:   :bandera

SABADELL   SABADELL   SABADELL      :scut     SABADELL   SABADELL   SABADELL
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

ferni20

• Visitant
« Respondre #104 el: 11 de Desembre de 2006, 22:52:13 pm »
uffffffffff. d verdad a veces parecemos todos un poco criaturas eh....
Aquí no estamos debatiendo quien tiene mas o menos história, seria absurdo comparar la história d unos y otros aparte q todos sabemos quién tiene mejor y peor história se a hablado mil veces d ello.
Aquí se habla exclusivamente de q podria passar entre estos dos clubs en caso d encontrarnos ahora mismo en una copa federación, como está ahora mismo el Terrassa Fc q está en buen momento, como va su grupo, q posibilidades tiene d subir, así como su afluencia d público q segun tengo entendido sigue siendo baja y weno cosas várias d nuestro vecino.... pero dejaros ya de HISTORIASSSSSSSSSSS SS nunca mejor dicho jeje, esto es un tira y afloja ellos ahora mismo pueden presumir d estar en mejor momento q nosotros y nosotros podemos presumir d história........

ya parecemos el Madrid presumiendo d las 9 copas d Europa ( 6 o 7 conseguidas cuando Franco era un chavalín)  en comparación d 2 q tiene el Barça ( 1 d la cual aún se la quitarán con el tiempo con el caso del doping  :laugh: :laugh: :laugh:)... nose es q dsp criticamos a los otros equipos y nosotros hacemos igual... d la história no se vive...
« Darrera modificació: 11 de Desembre de 2006, 22:58:47 pm per ferni20 »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #105 el: 11 de Desembre de 2006, 22:58:28 pm »

No, si voldràs que una persona de fora de Catalunya, escrigui correctament el nom del vostre club. Has pensat que potser ni tant sols li sona el vostre nom?
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 00:14:20 am per WebTeam SBD »

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #106 el: 11 de Desembre de 2006, 22:58:36 pm »
Después de mucha discusión y por parte de mis compañeros foreros del CE Sabadell FC, hay que decir que estos con mucha razón, ahora doy mi opinión y me introduzco de lleno en el tema de discordia.
 La historia es para aquellos que la han trabajado, luchado, peleado y pugnado durante 103 años de existencia, unas tienen más prestigio que otras y así es la vida corriente, unos mejores y otros por desgracia para ellos peores.
Nuestra historia ahí esta y el que no la sepa que la investigue y la lea, para igualarla al menos por un equipo sin una gran historia al menos tienen que transcurrir 40 años o más y digo solo para igualarla, para una historia pobre y mediocre en resultados y en estadísticas, pongo un ejemplo, a nuestro equipo le falta un pequeño paso para obtener parte de la historia del equipo del FC Tarrasa, que afortunadamente haremos todo lo posible para no conseguir, esta se podría reproducir en un solo año o temporada y es bajar a la 1ª división catalana y por un periodo de dos años. La afición egarense puede gritar a los cuatro vientos que han estado en 1ª división dos años, pero que no se olviden decir catalana, justo lugar donde le corresponde estar a tan digno rival.
Que hoy en día estén por arriba nuestro, no nos van a quitar los años de alegrías y buen fútbol que se ha visto primero en el viejo campo y luego en la actual NCA, y nos da motivos para superarnos temporada tras temporada subamos de categoría o nos quedemos donde estamos.
Que aficionados a ese equipo anden por nuestra casa, pues bienvenidos si se lo permiten, más grandeza para nuestro Club que lo consiente democráticamente, demostrando el cenit de su grandeza, pero lo que no vamos a consentir es que aquí en nuestra casa se menosprecie a nuestro estimado Club y a su gente, personas ajenas a este forum del CE Sabadell FC, dicen que vienen a hablar de fútbol pues bien a eso y nada más, en vuestra casa nos pueden poner de vuelta y media si les interesa y hay personalidad y razón para hacerlo, porque cualquiera no puede realizar un comentario indigno sin antes mirarse al espejo.   saludos

:anims   :scut   :anims   :bandera   :anims   :scut   :anims

:oooooo:   :scut    :oooooo:   :bandera

SABADELL   SABADELL   SABADELL      :scut     SABADELL   SABADELL   SABADELL

Es que paso un pueblo sin interesarme en verdad nada de ese equipo sea Terrassa - Tarrasa o como le digan, si es así habre leído mal algunos comentarios, como que ellos estan arriba y nosotros en 3ª división.  saludos
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 00:14:57 am per WebTeam SBD »

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #107 el: 11 de Desembre de 2006, 23:01:51 pm »
bueno menos mal (en cuanto al tema panso)... ya empezaba a creer que todos erais asi. Lo de poner de titulo Terrassa FC lo hice por sugerencia (en tono despectivo) de Murciano SBD y Resistencia, asi que, por *******, cambié el post y puse dicho título del que tanto se cachondeaban. Ahora, vistas las aclaratorias y por peticion de Ferni, lo  cambiaré con mucho gusto. Para mi no es un problema tener un titulo u otro, aunque a otros sí les moleste... en fin.

labtec, quien ha menospreciado al sabadell?  :beer2
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
P... Terrassa F.C., SAD
« Respondre #108 el: 11 de Desembre de 2006, 23:04:33 pm »
bueno menos mal (en cuanto al tema panso)... ya empezaba a creer que todos erais asi. Lo de poner de titulo Terrassa FC lo hice por sugerencia (en tono despectivo) de Murciano SBD y Resistencia, asi que, por *******, cambié el post y puse dicho título del que tanto se cachondeaban. Ahora, vistas las aclaratorias y por peticion de Ferni, lo  cambiaré con mucho gusto. Para mi no es un problema tener un titulo u otro, aunque a otros sí les moleste... en fin.

las verdades ofenden?
anda ya! dejanos empaz, no vayas de guais! aquí no te suplicaremos nada ni mucho menos canvies el nombre del post!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #109 el: 11 de Desembre de 2006, 23:10:45 pm »

Es que este tema desde que empezó ha cambiado en algunos aspectos pero lo que se leyó leído esta y no vengan ahora a desmentir lo que se ha dicho o dejado de decir.

El tema que plantegeu, és complicat d'explicar:

-Primer va apareixer un post dels 16ens de final de la Copa Federació.
-Desprès el post va anar desvariant a la comparativa habitual Sabadell-Terrassa.
-Desprès jo vaig esborrar algun missatge inapropiat.
-Desprès va apareixer una enquesta sobre els equips del Vallès.

Creo que en ese punto no nos habían tirado muchas flores por la situación actual. 
 para evitar males entendidos lo bueno sería que cada uno en su casa y Dios en la de todos DEW.     saludos
« Darrera modificació: 11 de Desembre de 2006, 23:22:46 pm per labtec »

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #110 el: 11 de Desembre de 2006, 23:12:09 pm »
lo de la historia: (permitid que de mi opinión, no como egarense, sino como amante del futbol)

Para empezar, labtec, dices que nos corresponde estar en primera catlana? bueno, ahi hay tema de debate. Yo soy de los que opinan que nadie merece estar en ningun sitio por historia, y no lo digo porque el Terrassa esté ahora por encima ni nada de eso. Lo digo porque es lo que pienso de verdad. Y mas que nada lo pienso porque no he visto al Sabadell en primera, ni el Terrassa en catalana. Me aficioné al futbol cuando ambos estaban en segunda B hace unos diez años... En fin, que yo pienso que el equipo merece estar donde está. El Terrassa merece estar en segunda B, y el sabadell por ahora en 3ª porque se lo ha buscado. Y mñana el Sabadell quien sabe si merecerá estar en 2ªB, 2ª o 1ª, y el Terrassa en preferente. Entiendo que os intenteis aferrar a vuestra historia, que con orgullo llevais, (y seguramente yo en vuestro caso lo haria, para mantener un poco de dignidad) pero sinceramente con los pies al suelo, eso no es bueno para la salud. Vosotros veis a un Vilanova en 1ª? o un Girona? o un Europa? pos vosotros alomejor no (yo creo que un poco si que les veo). Lo que quiero decir es que la historia no os devolverá donde tantos años habeis estado, porque lo que cuenta es el equipo. Y yo creo que subir a primera es cuestión de muuucha paciencia y humildad.

Yo se que tal vez tendré que ver 6 o 7 veces al Terrassa en Segunda antes de subir a primera, porque bajaremos mas veces que subir a 1ª, o tal vez ni llegue a verlo. Pero vosotros teneis el mismo dilema! Habeis estado en primera porque se dice, y porque lo pone en los libros y en todas partes, y me lo creo obviamente. Pero y eso que? ese era otro equipo... con otros jugadores y otra directiva. Entonces... ahora lo importante es seguir manteniendo la afición, por al menos seguir teniendo pasta que es muy importante, y para eso es importantisimo subir a Segunda B YA! Hacedlo por mi.

OPINION DE UN FUTBOLERO INTERNACIONAL. POR UNOS MOMENTOS NO HE SIDO EGARENSE   ;D  hablo en serio

PD: Entonces, lo cambio o no? el titulo dle post  ;D ???

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #111 el: 11 de Desembre de 2006, 23:21:38 pm »
labtec donde resides (si no es indiscresión)?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #112 el: 11 de Desembre de 2006, 23:25:01 pm »
La Laguna -  Isla de Tenerife, y gracias a mi edad, cuando era pequeño me enamoré del CES, jugaban en 1ª división y en Europa por tanto he bebido de la grandeza de mi Club. saludos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #113 el: 11 de Desembre de 2006, 23:30:26 pm »
PD: Entonces, lo cambio o no? el titulo dle post  ;D ???

Que sí, canvia'l ja, que atreu a tothom un post on posa només Terrassa!

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #114 el: 11 de Desembre de 2006, 23:51:24 pm »
La Laguna -  Isla de Tenerife, y gracias a mi edad, cuando era pequeño me enamoré del CES, jugaban en 1ª división y en Europa por tanto he bebido de la grandeza de mi Club. saludos

entonces tu no deberias ser de esos que tanto odian al Terrassa... de esos que ya de niños sus padres les meten en la cabeza sentimientos de odio, sin saber ni de que hablan...  a ti labtec, deberia importarte lo mas mínimo el Terrassa, pero sin odiarlo. Es asin?

PD: La Laguna es lo mismo que San Cristóbal de la Laguna? de ser asi, cuantos habitantes tiene? creo que es una ciudad granducha no?

Desconnectat Cyan

• Infantil
Re: Opinions: Segona Divisió B - CE Sabadell FC - Terrassa FC
« Respondre #115 el: 11 de Desembre de 2006, 23:54:36 pm »
que tal el nuevo título? es del agrado de todos?  ;D

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re: Sabadell-Terrassa
« Respondre #116 el: 11 de Desembre de 2006, 23:58:43 pm »
per bueno que es aixo???? egarenses fen la cronica dels partits del terrassa ? aki????   >:( >:( >:(  pero es que el webteam o els x-men no posen fi a aixo??
com esta perden aquest foro!!!!!!!!
moderadors pareu aixo si usplau  :**** :**** :**** :****

que els egarenses sen vagin per on han vingut que martxin al seu foro de m****!!!!!!!

Amic Panso,

Crec que els usuaris a que fas referencia s'estan comportant correctament fins al moment i no veig cap motiu per expulsar-los.

Tampoc crec que sigui adient tancar el post pq els companys X-Men ja l'han situat al subforum corresponent, Futbol, on hi tenen cabuda tots els missatges que facin referencia a altres clubs, com es el cas.

Per acabar amic Panso, recordar-te nomes que en aquest forum no fem diferencies de cap tipus envers els usuaris. No preguntem d'on son, ni en quina llengua parlen ni quina religio practiquen o de quin color tenen la pell. Aquest forum sempre s'ha caracteritzat per ser un forum obert a tot aquell usuari que respecti les normes habituals de qualsevol forum moderat i que respecti el nostre Club i a la seva gent.

Espero entenguis aquesta desicio. Salutacions.

:scut
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 00:19:06 am per WebTeam SBD »
Visca el CE Sabadell!

ferni20

• Visitant
« Respondre #117 el: 11 de Desembre de 2006, 23:58:57 pm »
que tal el nuevo título? es del agrado de todos?  ;D

:clap grácias compañero, este título lo veo muy acertado.
Haber muchos dicen q este post no pinta nada aquí pero estoy convencido q puede dar mucho mas q hablar q el de Sergio Iglesias, fijo q durante la temporada se irá alargando este post... yo me encargaré d ello ya q cada semana comento los resultados de los equipos d Segunda B.

Desconnectat Cyan

• Infantil
Re: Sabadell-Terrassa
« Respondre #118 el: 12 de Desembre de 2006, 00:07:15 am »
Amic Panso,

Crec que els usuaris a que fas referencia s'estan comportant correctament fins al moment i no veig cap motiu per expulsar-los.

que es el que entenem per comportament correcte? osea... fins a quin punt la meva actitud seria correcta? es la pregunta clàssica de, ¿continuaria sent correcte el meu comportament si en lloc de Panso hagués estat jo qui digués aquestes barbaritats? .... jo diria que no... si hagués estat jo, ja estaria borrat, expulsat, i amb insults de la gent. Pero com akest es un membre clàssic d'aqui, es "intocable". Es aixo oi? Bueno, tampoc puc exigir tant... pero no hauria de ser així.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #119 el: 12 de Desembre de 2006, 00:14:42 am »
mira webteam respecto las teves paraules i es mes no tornaré a entrar a aquest post (sobre tot per que els egarencs estan tot el dia engantxats per veure com fem la pilota mes i mes gran  >:(  )aquests senyors que sembla que venen al nostre foro fuman la pipa de la pau  volen posar ordres i lleis noves cuan ells al seu foro ahan banejat i esborrat missatges de gent del sabadell , aqui tu tens la paella pel manec webteam si vols que aquesta gent segueixi aixi dons a mi m´esta bé pero mireu el transfons dels seus misatges i us donareu compte que l´unic que volen es crear mal ambient i amb paraulaes ensisadores ens foten comentaris fora de lloc, per mi aixo s´acaba aqui.

per cert ERG no voldras que em fotin fora del foro del meu club i atu et deixin impunitat absoluta, no? ja he dit varis cops que aquest es el foro del C.E.SABADELL no del teu equip, sino vols rebre paraules d´aquestes nomes tens que no entrar aqui   :ejem
 :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut

**** A EGARA I A MES D¨UN EGARENC
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2006, 00:28:28 am per WebTeam SBD »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/