Autor Tema: Opinions: Segona Divisió B - CE Sabadell FC - Terrassa FC  (Llegit 44155 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: A Terrassa... Fan el Pallaso
« Respondre #20 el: 20 de Novembre de 2005, 21:25:03 pm »
Recordo que la Nova Creu Alta va ser Olímpica en el 1992, i en la disciplina de futbol (soccer), i no en la disciplina de hockey herba.

Si. A ells els van fer el camp nou, practicament. Aquí ens van fer només quatre 'renovacions' i encara gràcies.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat iruCat

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #21 el: 20 de Novembre de 2005, 21:25:41 pm »
a mi m'han parlat d'un tal IRU de la furia ... una mala persona !! m sembla q surt a la foto, aguanta una bandera sense pal ...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

No donis pistes :icon_exclaim:
L'IRU és molt bon paio, pena que sigui egarenc  :laugh: :laugh: :laugh: . Si tots els del Terrassa fossin com ell, tindrien una afició collonuda.

Birrero, que em coneixes? xD Jo se qui ets, t'he vist ultimament per revistes, a l'igual que molts de per aquí  :yes:

I si si, confirmo que l'iru aquest es bona persona, tampoc cal exagerar per això.

Apa doncs, Força Terrassa  :ko :scut :ko

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 20 de Novembre de 2005, 21:27:50 pm »
Mira, els nombres i apareixen com bolets :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

El secciobirra m'ha parlat de tu, i tu i jo ens hem 'comunicat' alguna vegada, en ambits que no eren de futbol. I si, ets bon paio, però els  :bandera som més guapos  ;D ;D ;D O0

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat iruCat

• Invitat
  • *
« Respondre #23 el: 20 de Novembre de 2005, 21:30:32 pm »
Mira, els nombres i apareixen com bolets :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

El secciobirra m'ha parlat de tu, i tu i jo ens hem 'comunicat' alguna vegada, en ambits que no eren de futbol. I si, ets bon paio, però els  :bandera som més guapos  ;D ;D ;D O0

Conec al secciobirra??? Osti, quantes coses que aprendre avui. Vavava donam més pistes.

Va, un  :DDD per tothom. Els de foreros arlequinats que tingueu sort.... o no xD

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #24 el: 20 de Novembre de 2005, 21:33:05 pm »

birrero, si al final en tindrem més al nostre forum q al seu ... uix, això em sona ... iru, a tu no? xDDD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 20 de Novembre de 2005, 21:34:40 pm »
Randel, si la veritat, segur que els agrada més el nostre fòrum que el seu... no comparis :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

I Iru... ja parlareu tu i el secciobirra al racó (ja saps???).
Tu i jo en algun altre moment. ;)

Desconnectat iruCat

• Invitat
  • *
« Respondre #26 el: 20 de Novembre de 2005, 21:39:22 pm »
Nooo birrero, em van dir que hi havia algu al racocatala amb iru de nick, pero no soc jo. Igualment si vols agregam no passa res no mossegu....

Per cert Randy, no copiis el que jo dic, hauré de demanar drets d'autor.

PD: Randy, les buitoni son millors que les pizzes tarradelles, consell de veí.

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #27 el: 20 de Novembre de 2005, 22:20:42 pm »
Alfinal us fareu amics i tot, ja veig les birres amb ell al partit a terrassa :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 20 de Novembre de 2005, 22:44:18 pm »
PD: Randy, les buitoni son millors que les pizzes tarradelles, consell de veí.

Això també ho afirmo jo! Les Buittonni son d'autèntic gourmet pizzeru! Això i una Moritz... sopar perfecte :icon_exclaim:

Alfinal us fareu amics i tot, ja veig les birres amb ell al partit a terrassa :laugh:

Al partit de Terrassa... com no em regalin les entrades... com que no, que no penso donar-los ni un cèntim d'€ als de la montanya. Però les  :beer, aquí o a Terrassa, no m'importarien :icon_exclaim: :ok

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #29 el: 20 de Novembre de 2005, 22:51:11 pm »
osti, ara tothom sap que he sopat  :-[ xDDD

l'iru va venir al sabadell-terrassa i va sortir escaldat, pero només esportivament parlant. Jo aniré al paralimpic de terrassa a gaudir amb una victoria arlekinada !!!  :clap :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Terrassa Fans

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #30 el: 20 de Novembre de 2005, 23:29:14 pm »
ei.. Birrero jo a tu et conec.. et tinc al msn pero mai et conectas... sc en veritat el RED TERRASSA.. pero hem van banejar o noseq...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 20 de Novembre de 2005, 23:42:28 pm »
ei.. Birrero jo a tu et conec.. et tinc al msn pero mai et conectas... sc en veritat el RED TERRASSA.. pero hem van banejar o noseq...

Ah!
Ja sé qui ets. Ets un crack també. Tu, el Veí, l'Iru, el Jordi, el jtr176 i el Yanko sou bons paios... a pesar de ser Egarencs. El Terrassa cauria molt millor si tots fossiu com vosaltres, però allà, teniu de tot, també.

Un saludo i ara em connecto al msn  ;D

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #32 el: 21 de Novembre de 2005, 08:55:41 am »
Es que el fet de ser seguidors de dos equips amb una forta rivalitat no implica que no hi pugui haver amistat. La rivalitat es esportiva i punt  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #33 el: 21 de Novembre de 2005, 14:49:48 pm »
Mira , pa todos los k sois del Terrassa , no teneis ni .....de lo k piensa vuestro presidente d vosotros jajajaja , y eso me hace muxa gracia, esta deseando dejar la caja d zapatos donde jugais pues a los partidos no vais gente ni para pagar la luz.Asi k callaros y mirar en el partido d vuelta la cantidad d gente k vamos a ir a vuestro "futbolin", porke los colores d un ekipo se llevan no se compran como lo a exo vuestro presi, y para los pocos k os gusta el futbol , vosotros mismos sabeis k este año la gente no va al campo porke no regalan entradas como el año pasado k era  2x1 .K os podeis meter con nosotros todo lo k kerais pero k al final teneis k mamar Sabadell. :scut :laugh: :smoking:

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #34 el: 21 de Novembre de 2005, 15:55:39 pm »
tu mismo t as kontradixo, nunka ha hubo 2 x 1 fueron para los socios todas las k kisieran i gratis asi k d 2x1 nada d nada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #35 el: 21 de Novembre de 2005, 18:05:51 pm »
Por cierto Veí que estadio de los dos ha vivido partidos en Primera División :laugh: :laugh: El Olimpic mai no? ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 21 de Novembre de 2005, 18:10:43 pm »
tu mismo t as kontradixo, nunka ha hubo 2 x 1 fueron para los socios todas las k kisieran i gratis asi k d 2x1 nada d nada
Bueno yo recuerdo de algún partido q te regalaban un euro eh? Una cosa es q os den 2x1 o q no hagan pagar, pero que te paguen para ir al campo...  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 21 de Novembre de 2005, 18:24:29 pm »
Bueno yo recuerdo de algún partido q te regalaban un euro eh? Una cosa es q os den 2x1 o q no hagan pagar, pero que te paguen para ir al campo...  :laugh:

Jo a 2 partits que et donaven 1€ hi vaig anar. Veus futbol i et paguen... que més vols ;D

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #38 el: 21 de Novembre de 2005, 18:31:20 pm »

gracies per l'aclaracio pero es més al nostre favor... "ompliu" (es un dir) el futboli a base de REGALAR les entrades... doncs si que hi ha aficio al barri de muntanya, si...

;D
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #39 el: 21 de Novembre de 2005, 20:04:42 pm »
k todos tenemos conocidos en el terrassa y ya nos han comentado como funciona vuestro club...asi k no kerais engañar a nadie , los exos son k no teneis un campo d futbol(mas bien es d Hockey) , y ya esta .K en vuestro pueblo solo lo haceis bien en deportes k les gustan a los PAKISTANIS Y A LOS INDIOS (hockey hierva) y el deporte ese raro korfall , k es un deporte k lo practican los k no saben jugar a otra cosa...jajajaja :laugh: :scut