Autor Tema: Opinions: Segona Divisió B - CE Sabadell FC - Terrassa FC  (Llegit 44181 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: On ha anat el post Sabadell-Terrassa?
« Respondre #60 el: 09 de Desembre de 2006, 17:30:03 pm »
Avui el buscava jo també.

Almenys a tu no t'han expulsat vilment d'aquest fòrum com a mi ho han fet del fòrum del Terrassa (on per cert, ni una p..a explicació, i que jo sàpiga, no vaig insultar a ningú).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #61 el: 09 de Desembre de 2006, 20:17:01 pm »
Birrero yo me acabo de registrar y mira lo que pone en el himno:
El Terrassa és el primer club del vallès
Terrassencs tots ben units amb l'equip
Els triomfs del nostre club cel·lebrarem
Lluitarem per anar sempre endavant

TORNADA:

Terrassa, Terrassa ,Terrassa
És un club de Futbol amb molta marxa
Tots cantem tots cridem Visca el Terrassa
Es el club un projecte de primera
Cridarem dia i nit Visca el Terrassa

El Terrassa per pujar es preparat
Jugadors i seguidors l'empenyaran
El Terrassa bona rassa i bon equip
Donarà dies de glòria a la ciutat
PD:Es el primero del valles por categoría ahora mismo si pero en historia nosotros por mucha diferencia  :ko

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #62 el: 09 de Desembre de 2006, 20:47:57 pm »
pero marcelinho.... tio... no seas tan delicado. Si solo es un himno....  :yes: ademas, es el viejo. Ahora hay otro (el del centenario) que todo el rato es "Terrassaaaa!, Terrassaaaa!, Terrassaaaa!..... y.... Endevant! Endevant! Endevant!"

¿que es eso de que te han expulsado birrero? ¿pero que mestas contando? Bueno, que sepas que yo me he ido de alli, porque ya no aguantaba más la educación que tienen algunos, y que por mala suerte el moderador parece que va con ellos. Como te defendí, me empezaron todos a abasallar a mi y al CN Sabadell (que de hecho nada tiene que ver con el C.E.S., pero bueno. Al ser de la ciudad...), y al final mira, les mandé a ***** *** ****. No pienso escribir mas en ese foro de degenerados. Yo, si algo me gusta, es compartir opiniones con gente de otros clubs, gente que me respete y a los que yo respeto. No puede ser que al primer arlequinado que entre lo abasallen, incluso yendo de buenas... y encima lo expulsen... na.... a la m.... todo. Ya se que ahora vendran los típicos sabadellencs a decir "mira, incluso los del Terrassa se van de su foro. Vaya megde Terrassa".... pero es que es verdad. Este foro es mejor, porque al menos aqui la gente parece mas tolerante... (con permiso de CESBD)  :ok y no es por ser pelota. Sin duda, estos foreros egarenses salen de debajo las piedras, porque en el Olímpic todo es buen rollo y "Germanor" que en diuen. Y en cambio, eso parece una verduleria... Pero bueno, da igual. No por eso dejaré de ser del Terrassa ni mucho menos...

:beer

un saludo a todos, en especial a CESBD que me tiene mania.
« Darrera modificació: 11 de Desembre de 2006, 23:33:19 pm per WebTeam SBD »
Egarenc de naixement, per servir-lo...

ferni20

• Visitant
« Respondre #63 el: 09 de Desembre de 2006, 21:40:42 pm »
no entenc que se n'ha fet del post, ni dels missatges que he escrit... algu sap què ha passat?

compañero ERG,  la encuesta de Sabadell-Terrassa la he eliminado yo.
No la e eliminado ni mucho menos por los comentarios tuyos ni d siok, lo eliminé porq es un post q empecé yo hablando d copa federación y en q se habló d un posible encuentro Sabadell- Terrassa en próximas fases y d allí se a pasado a poner nuestros mensajes tanto tuyos como mios como d todos en una encuesta en la qual se pregunta donde quieres q estén los 2 equipos del vallés... pregunta q yo jamás e planteado en este foro, y ese post lo empecé yo no quiero q me lo manipulen.
Entonces he optado por eliminarlo todo, si acaso podemos abrir un post nuevo en el apartado FUTBOL donde se hable d Sabadell- Terrassa la rivalidad y podemos tmb hablar d q pasaria si nos enfrentaramos en copa, pero q me **** q manipulen d esa forma un post q empecé yo poniendo una encuesta q no viene al caso y q además no tiene sentido.... GRÁCIAS y disculpa si no t a gustado la acción ERG, sois bienvenidos en este foro aunk no pensemos igual.

Desconnectat Cyan

• Infantil
Re: Sabadell-Terrassa
« Respondre #64 el: 09 de Desembre de 2006, 22:21:59 pm »
bueno, respeto tu decisión...

este mismo post, ahora acabo de cambiar el nombre. Supongo que ahora solo falta esperar a que el moderador lo cambie al foro correspondiente....  :icon_mrgreen:

antes le habia hecho una pregunta a birrero... estabamos hablando de cómo funcionan los play offs, y he preguntado...

"para saber contra qué 4º te toca jugar, tanto el Trs como el Sbd, se hace por sorteo? o viene predefinido?

(por ej. el 1º del grupo III contra el 4º del grupo IV ;....  o en Tercera, el 1º de Catalunya contra el 4º de.... Valencia, pongamos por caso)

ferni20

• Visitant
« Respondre #65 el: 09 de Desembre de 2006, 22:56:43 pm »
bueno, respeto tu decisión...

este mismo post, ahora acabo de cambiar el nombre. Supongo que ahora solo falta esperar a que el moderador lo cambie al foro correspondiente....  :icon_mrgreen:

antes le habia hecho una pregunta a birrero... estabamos hablando de cómo funcionan los play offs, y he preguntado...

"para saber contra qué 4º te toca jugar, tanto el Trs como el Sbd, se hace por sorteo? o viene predefinido?

(por ej. el 1º del grupo III contra el 4º del grupo IV ;....  o en Tercera, el 1º de Catalunya contra el 4º de.... Valencia, pongamos por caso)

no no esto no va predefinido, va por sorteo, t puede tocar el quarto del grupo q sea.
Aprovechemos este mismo post, perfecto, pero q no se inventen alguna enquesta cutre q ni tu ni yo hayamos montado, esto es solo para hablar d sabadell y terrasa no es ninguna encuesta.
Por cierto cuanto cuesta la entrada en el Olímpic compañero???

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #66 el: 09 de Desembre de 2006, 23:01:14 pm »
ferni a mi una vegada em va passar això de començar un tema parlant d'una cosa i la gent a poc a poc va anar desviant el tema i el vaig esborrar jo mateix. Però més tard vaig parlar amb el webteam i vam arribar a la conclusió de que la millor solució no era esborrar el tema, simplement em van dir que avisés a algun dels moderadors del forum pq netegessin el tema i que dirien pq ha estat netejat per reconduir la conversa... bé, pensa que amb el teu tema has esborrat missatges d'altres usuaris que potser podrien haver format part d'un altre tema... ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #67 el: 10 de Desembre de 2006, 00:18:19 am »
ferni a mi una vegada em va passar això de començar un tema parlant d'una cosa i la gent a poc a poc va anar desviant el tema i el vaig esborrar jo mateix. Però més tard vaig parlar amb el webteam i vam arribar a la conclusió de que la millor solució no era esborrar el tema, simplement em van dir que avisés a algun dels moderadors del forum pq netegessin el tema i que dirien pq ha estat netejat per reconduir la conversa... bé, pensa que amb el teu tema has esborrat missatges d'altres usuaris que potser podrien haver format part d'un altre tema... ;)

el meu cas no és q s¡ha desviat el tema, el meu cas te l'explico ara breument:
- vaig obrir un post q em sembla q encara existeix en q parlava dels buitens d la copa federació, i d les posibilitats q hi havia d més endavant trobar al Terrassa en aquesta competició.
Aquest post va ser vist ràpidament per gent del Terrassa i es va començar a devatre sobre el nivell del Terrassa d¡aquest any d si era millor  o pitjor q el Sabadell i la història i si el grup del Terrassa era feble i per això eren líders, weno s'entén q potser es va desviar aquest tema.
- Al cap d'un temps es va decidir weno jo mateix vaig crear un post a l'apartat FUTBOL q parlava de SABADELL- TERRASSA i allà continuava la discusió entre Sabadell i Terrassa, i el mateix webteam va passar els missatges d l'antic post allà ( cosa q em sembla molt bé)
- ara ve, per tercer cop s'han cambiat les coses i em trobo q akell post a l'apartat futbol ja no està i m'el passen a l'apartat ENQUESTES VÀRIES i allà no se qui s'inventa una enquesta q es titula ON VOLS QUE ESTIGUIN ELS 2 EQUIPS DEL VALLES  q si més amunt o més aball, i allà és on he pensat... q pinta aquí el post q vaig obrir jo de Sabadell i Terrassa i de si podien guanyar-nos a copa federació?
Vist q l'enquesta no té res a veure amb els missatges q vaig publicar jo i q em van contestar SIOK, ERG etc.. doncs al possar-me q jo era el "CREADOR" d'aquesta enquesta q jo NO HE CREAT doncs he decidit eliminar aquest tema, perq aquesta enquesta no té res a veure amb el q jo parlava en aquells anteriors posts.
Qui vulgui crear una enquesta d si volem els dos equips del Vallès més amunt o més aball q la crei però q no hi barregin missatgs meus q no tenen res a veure amb tot això.

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #68 el: 10 de Desembre de 2006, 01:02:17 am »
ei ei ei... un moment. A veure si ho he entès... mestas dient que una persona pot modificar un tema escrit per un altre, i crear una enquesta sense el consentiment d'aquest???

(de la mateixa manera, no podries borrar-la tu?)

En fi, jo no penso crear cap enquesta, nomes estic esperant a que algún moderador canvii el tema de lloc, abans no vingui algú i faci d'aquest post una altre enquesta... :)

I lo de l'entrada a l'Olimpic.... mmmm.... no et sabria dir exactament. Tinc entès que son caretes, em sembla que eren 15 euros a tribuna, i al gol sud potser 5... pero es que no ho se. Els socis ja ni ens hi fixem... Si vols demà ho miro.

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #69 el: 10 de Desembre de 2006, 11:49:52 am »
Estimats companys foreros:

El tema que plantegeu, és complicat d'explicar:

-Primer va apareixer un post dels 16ens de final de la Copa Federació.
-Desprès el post va anar desvariant a la comparativa habitual Sabadell-Terrassa.
-Desprès jo vaig esborrar algun missatge inapropiat.
-Desprès va apareixer una enquesta sobre els equips del Vallès.

Evidentment, jo, vaig 'unir' tots els temes que parlaven del Sabadell-Terrassa en un, i així deixar el tema de 16ens de final en PRIMER EQUIP i la resta amb l'enquesta.

Per al dubte d'en ERG:
-Quan tu crees un post, si veus que quelcom no està bé, el pots (amb uns botonets que trobaràs dalt a la dreta), modificar-lo, o fins i tot esborrar. Es dona el cas de que s'esborra tot el cos del missatge, però si el missatge és el primer del post, s'esborrarà tot el post.

I si, ho translladaré a l'apartat FUTBOL, però estaré amatent a que es parli exclusivament del Sabadell i del Terrassa, amb educació i sense insults.

Per últim, els detalls tècnics, hauries de consultar-los a SERVEI TÈCNIC, que és on haurien d'anar els últims missatges.

Salutacions a tots.
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2006, 11:52:57 am per X-Men Aigua »
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #70 el: 10 de Desembre de 2006, 12:07:36 pm »

Con diuen per dalt... això va a sorteig.
els 4 primers jugaran sempre contra els quarts, amb el factor camp a favor la tornada, i els segons contra els tercers, amb factor camp també a favor del segon classificat.
I desprès la final, és amb factor camp dels primers.
Mai es poden enfrontar als play-off equips del mateix grup.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #71 el: 10 de Desembre de 2006, 12:59:01 pm »
Estimats companys foreros:

El tema que plantegeu, és complicat d'explicar:

-Primer va apareixer un post dels 16ens de final de la Copa Federació.
-Desprès el post va anar desvariant a la comparativa habitual Sabadell-Terrassa.
-Desprès jo vaig esborrar algun missatge inapropiat.
-Desprès va apareixer una enquesta sobre els equips del Vallès.

Evidentment, jo, vaig 'unir' tots els temes que parlaven del Sabadell-Terrassa en un, i així deixar el tema de 16ens de final en PRIMER EQUIP i la resta amb l'enquesta.

Per al dubte d'en ERG:
-Quan tu crees un post, si veus que quelcom no està bé, el pots (amb uns botonets que trobaràs dalt a la dreta), modificar-lo, o fins i tot esborrar. Es dona el cas de que s'esborra tot el cos del missatge, però si el missatge és el primer del post, s'esborrarà tot el post.

I si, ho translladaré a l'apartat FUTBOL, però estaré amatent a que es parli exclusivament del Sabadell i del Terrassa, amb educació i sense insults.

Per últim, els detalls tècnics, hauries de consultar-los a SERVEI TÈCNIC, que és on haurien d'anar els últims missatges.

Salutacions a tots.

ok x-men gràcies per l'aclaració, jo és q no vaig crear l'enquesta aquella del Sabadell-Terrassa per això no em va agradar q es possessin els meus missatges dins aquella enquesta i vaig eliminar-ho tot.
Crec q el més apropiat és a l'apartat futbol deixar un post q possi Sabadell-Terrassa i tots contents, ara ve no cambieu els missatges a  l'apartat enquestes perq això no és cap enquesta... jo almenys només estava comentant el grup del Terrassa d'aquesta temporada i les possibilitats q tenim nosaltres d guanyar-los en Copa Federació en cas d coincidir. Gràcies.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #72 el: 10 de Desembre de 2006, 13:29:37 pm »
pero marcelinho.... tio... no seas tan delicado. Si solo es un himno....  :yes: ademas, es el viejo. Ahora hay otro (el del centenario) que todo el rato es "Terrassaaaa!, Terrassaaaa!, Terrassaaaa!..... y.... Endevant! Endevant! Endevant!"

¿que es eso de que te han expulsado birrero? ¿pero que mestas contando? Bueno, que sepas que yo me he ido de alli, porque ya no aguantaba más la educación que tienen algunos, y que por mala suerte el moderador parece que va con ellos. Como te defendí, me empezaron todos a abasallar a mi y al CN Sabadell (que de hecho nada tiene que ver con el C.E.S., pero bueno. Al ser de la ciudad...), y al final mira, les mandé a tomar pol ****. No pienso escribir mas en ese foro de degenerados. Yo, si algo me gusta, es compartir opiniones con gente de otros clubs, gente que me respete y a los que yo respeto. No puede ser que al primer arlequinado que entre lo abasallen, incluso yendo de buenas... y encima lo expulsen... na.... a la m.... todo. Ya se que ahora vendran los típicos sabadellencs a decir "mira, incluso los del Terrassa se van de su foro. Vaya megde Terrassa".... pero es que es verdad. Este foro es mejor, porque al menos aqui la gente parece mas tolerante... (con permiso de CESBD)  :ok y no es por ser pelota. Sin duda, estos foreros egarenses salen de debajo las piedras, porque en el Olímpic todo es buen rollo y "Germanor" que en diuen. Y en cambio, eso parece una verduleria... Pero bueno, da igual. No por eso dejaré de ser del Terrassa ni mucho menos...

:beer

un saludo a todos, en especial a CESBD que me tiene mania.

Increíble ese Floyd te expulsa a ti birrero  :bigcry:  por comportarte bien en el  foro egarense :ko ... Cuando en realidad hay + de 1 forero que lleva no se cuantos insultos hacia mi y hacia otros y no lo banean me parece patético ese foro, es más llevo días sin decir nada ni escribir casi , encima ese moderador floyd es un personaje entrañable ... en ese foro hay manipulación por parte de ese administrador y sobretodo es muy parcial, parece que tiene sus favoritos en el foro y los protege a toda costa incluso aunke insulten nada q no los banea, cualkiera q se meta o k simplemente pida respeto de esos usuarios va y lo echan en fin .... creo que vos dijiste que un tal siok habia puesto algo de ***** (y eso es un insulto sí ... pero claro ese es uno de los que protege el administrador y por eso no le hace nada) pq a mi ESE SIOK ME LLAMÓ LOKO Y MUCHOS MAS INSULTOS ... Y NO LO ECHAN  DE ESE FORO :**** , YO TE DOY TODO MI APOYO BIRRERO  :clap  :beer2 !!!

Habrá que rezar para que en ese foro del Terrassa se comporten bien, pq visto lo visto en el que el administrador hace MUY MAL el papel de moderador, pues nada se puede hacer, ya me pondría yo de moderador y echaba a ese floyd el primero jajaja así se acabaría la injustícia y la parcialidad que la hay y de la buena saludos  :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 10 de Desembre de 2006, 14:31:29 pm »
Bé, deixem el tema expulsió, perquè no em vull encendre més.

Voldria dir que el Terrassa aquesta tarda vendrà entrades a 5€ per al gol sud amb fins benèfics, en el seu partit contra l'Osca.
Crec que és una iniciativa positiva, i que el Sabadell de tant en tant s'hauria d'apuntar a fer un 'dia de l'espectador' i fer iniciatives així per atreure més públic, perquè s'enganxin a seguir venint a la NCA.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #74 el: 10 de Desembre de 2006, 15:47:39 pm »
Bé, deixem el tema expulsió, perquè no em vull encendre més.

Voldria dir que el Terrassa aquesta tarda vendrà entrades a 5€ per al gol sud amb fins benèfics, en el seu partit contra l'Osca.
Crec que és una iniciativa positiva, i que el Sabadell de tant en tant s'hauria d'apuntar a fer un 'dia de l'espectador' i fer iniciatives així per atreure més públic, perquè s'enganxin a seguir venint a la NCA.

También otra iniciativa que se hace en Terrassa hoy es la de dar un donativo en forma de € y a cambio recibe un poster con la plantilla del terrassa de este año. Otra iniciativa para el partido de hoy es la de quien lleve un regalo (en buen estado claro) pues le sale la entrada del partido gratis y esos regalos creo que los ofreceran los mismos jugadores a los niños enfermos de la mutua de terrassa así que como veis iniciativas aqui muy buenas se hacen ... veremos a ver como responde la gente aunke eso si los donativos iran a la marató de tv3.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #75 el: 10 de Desembre de 2006, 21:13:46 pm »
pajarillo marxa al teu forum es k em sembla k ni alla et volen de lo pajarillo, ja m´enteneu, k ets, sempre la estas liant a tot arreu no se com tu fas
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

si0k

• Visitant
« Respondre #76 el: 10 de Desembre de 2006, 21:40:04 pm »
ferni20, sige buscando excusas de nuestro 4-1  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
« Darrera modificació: 10 de Desembre de 2006, 21:54:28 pm per X-Men Aigua »

ferni20

• Visitant
« Respondre #77 el: 10 de Desembre de 2006, 21:52:18 pm »
no busco excusas, simplemente reafirmo lo q llevo diciendo hace dias, q teneis un grupo pésimo y q los equipos q os siguen no tienen ningun tipos d constáncia ni h****s d ganar 2 partidos seguidos, HOY PERDIERON TODOS!!! y algunos por goleada ( Benidorm y Mestalla), eso no quita q tengais un buen equipo para afrontar play off pero es increible lo d vuestro grupo... ojalá en el nuestro d Tercera los d arriba fallaran d esta manera!!!!! nosotros seriamos líderes tmb...
por cierto pásate por los otros grupos y verás la puntuación q tienen los segundos, terceros cuartos y quintos y mira las tristes puntuaciones q tienen los perseguidores vuestros......... ya caereis en el play off ya, tranqui  :ok

si0k

• Visitant
« Respondre #78 el: 10 de Desembre de 2006, 21:58:14 pm »
no busco excusas, simplemente reafirmo lo q llevo diciendo hace dias, q teneis un grupo pésimo y q los equipos q os siguen no tienen ningun tipos d constáncia ni h****s d ganar 2 partidos seguidos, HOY PERDIERON TODOS!!! y algunos por goleada ( Benidorm y Mestalla), eso no quita q tengais un buen equipo para afrontar play off pero es increible lo d vuestro grupo... ojalá en el nuestro d Tercera los d arriba fallaran d esta manera!!!!! nosotros seriamos líderes tmb...
por cierto pásate por los otros grupos y verás la puntuación q tienen los segundos, terceros cuartos y quintos y mira las tristes puntuaciones q tienen los perseguidores vuestros......... ya caereis en el play off ya, tranqui  :ok

Eres testarudo de narizes...el año pasado fue muy diferente al de este año??? igualado como este, a diferencia de que este año destacamos nosotros sobre todos los demas...y no hay mas. 7 partidos seguidos ganando...se dice pronto.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #79 el: 10 de Desembre de 2006, 22:05:57 pm »
Home, si0k...

El Terrassa ha fet una primera part justeta, on semblava que els jugadors han sortit guanyant 5-0 i l'Osca li ha donat guerra.
Una altre cosa ha sigut la segona part, on amb el 1-1, han vist que havien d'espavilar i han demostrat que estan en forma (a part de que m'agrada el plantejament del vostre entrenador). Però la veritat, l'Osca de la segona part, a Tercera catalana NO estaria entre els 4 primers, eh!