Autor Tema: Aficionats del feme...  (Llegit 3698 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Aficionats del feme...
« el: 07 de Juliol de 2005, 19:03:06 pm »
Aquesta temporada ens podrem fer socis del femení o haurem de pagar tots el mateix(els que de debó estimem al feme i els que van a pasar l'estona) ho dic perque crec que per recuperar la major part dels aficionats perduts (encara que ara en tingueu pocs som incondicionals :laugh:) s'hauria de fer alguna cosa per captar la seva atenció no nomes fent bon futbol al camp.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Aficionats del feme...
« Respondre #1 el: 07 de Juliol de 2005, 21:25:46 pm »
Enga, jo potser akest any m'apunto a veure algun partit que fa molt q no en veig cap de les fèmines (sempre que no em coincideixi amb cap partit de la lliga de l'ajuntament o desplaçament amb el primer ekip, es clar). I el Randel segur q sapunta amb mi :P

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 09 de Juliol de 2005, 13:01:49 pm »
Es fara alguna mena de presentació de la plantilla algun dia per sencilla que sigui????

P.D: Birri, Randel i Birrero... pobre de vosaltres que no us vegui al camp >:D, si teniu partit el deixeu estar i aneu al camp del Mercantil :smoking:  :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #3 el: 09 de Juliol de 2005, 16:19:40 pm »
Yo a algunos partidos de las feme ya he estado y supongo que esta temporada en los que pueda tambien ire, haber si quedamos algunos foreros y vamos junto a verlo que asi sera otra "motivacion" más, aparte de conocer a los foreros que aun no conozco :icon_exclaim:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 09 de Juliol de 2005, 16:24:48 pm »
apart de mi, en Vitrubio, l'AdrySBD i pel que diu en Mitic_SBD també... Qui acostuma anar a veureles??? l'amic Mitic te rao, hauriem de quedar algun dia TOTS per anar junts al camp de Gracia :yes:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 10 de Juliol de 2005, 23:47:45 pm »
Jo m'apunto a fer una kdada el primer partit de lliga de les femines. :beer :beer
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat C.E. Sabadell Fem.

• Infantil
  • Missatges: 184
    • www.cesabadellfemeni.tk
« Respondre #6 el: 11 de Juliol de 2005, 09:43:30 am »
Es fara alguna mena de presentació de la plantilla algun dia per sencilla que sigui????

Hola CudiSBD !!!

S'està treballant en el tema, per tal de poder presentar l'equip devant de l'afició. Fins que no estigui tot ben lligat no us podem avançar més coses.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 15 de Juliol de 2005, 00:41:36 am »
Jo m'apunto a fer una kdada el primer partit de lliga de les femines. :beer :beer

Com us va aixo de les kdd's ehhh?? No he estat encara a cap, pero no trigaré en anar a alguna, pq pel que veig, malament no us ho passeu. Sempre proposant fer noves!! :P
Per cert, ja em van explicar el q va passar a la kdd nocturna... jaja

I ja parlant del tema del C.E. SABADELL FEMENÍ, crec que seria una opció a estudiar lo del carnet de soci. Hi ha molta gent que va a veure a les noies, i crec que si es fa un carnet de soci, a part de quedar més "serio" el projecte, podrà:
1- Estalviar diners als que van cada partit
2- Animar als que no van a fer-se socis i anar
La entrada aquest any valia 3 euros. Doncs 3 euros X 13 partits a casa... 39 euros. Doncs es podia posar un carnet a 25 o 30 euros, on inclogues tots els partits del sbd femeni. Que us sembla?
Per cert, jo m'ofereixo voluntari a fer el disseny dels carnets de soci si voleu ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 15 de Juliol de 2005, 23:30:15 pm »
Haurien de fer carnets a 25 €. Estarien molt bé, no és una gran xifra, però no costaria gaire treurel's de la butxaca.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #9 el: 16 de Juliol de 2005, 11:19:22 am »
Lo ideal seria treure's el carnet a les oficines del Sabadell quan et treús el del masculi, logicament pagant el plus del femeni, és a dir, 25 0 30 euros més. Per comoditat.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 16 de Juliol de 2005, 11:48:36 am »
Es que es aixo que dieu, al cap de l'any t'acabes gastan casi 40€ a més del Tren (qui vingui de lluny com en Vitrubio), Bus (els de la ciutat que viuen llunyet del J.M. com yo), etc. al final acaba sen una gran despesa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 16 de Juliol de 2005, 21:26:17 pm »
Es que es aixo que dieu, al cap de l'any t'acabes gastan casi 40€ a més del Tren (qui vingui de lluny com en Vitrubio), Bus (els de la ciutat que viuen llunyet del J.M. com yo), etc. al final acaba sen una gran despesa

Per 40€ en un any, no sortirem de pobres :icon_exclaim: :Paletas:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 16 de Juliol de 2005, 21:54:06 pm »
aviam, q la pela no es el problema (almenys per mi, [clar, em porten a tot arreu ;D]) pero si volem que la gent es torni a enganxar em de fer preus economics ja que desgraciadament per poder-les seguir s'ha d'agafar, bus, tren, etc...