Autor Tema: Ja i és l'Spot en els cinemes  (Llegit 1419 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Ja i és l'Spot en els cinemes
« el: 08 de Juliol de 2005, 00:43:56 am »
Ja he vist l'spot que insta a fer-te soci del Sabadell!

Actualment (fins dijous inclos de la semana que bé) el podeu veure als Multicinemes Eix Màcia en les Sales (si no vaig errat, si fos ai`xi demà u acabarè de confirmar-ho) 1, 8 i 9 , és a dir en les sales més grans i on teoria i va més gent  (Sala 1: "Madagascar"; Sala 8: "La guerra de los Mundos" i Sala 9:Heore a Rayas/ Dead end)

L'spot és tal i com vam deduïr, res d'especial i els extres que vam anar al camp sortim uns 2 segons tiran llarg  ;)  L'anunci total deuent ser entre 15 i 20 segons i és el primer en projectar-se dintre de la publicitat Brunet. Personalment no ma agradat gens la veu del narrador pero bé la idea està molt bé.
« Darrera modificació: 09 de Juliol de 2005, 00:36:33 am per Jordi Playlife »
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: Ja i és l'Spot en els cinemes
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2005, 00:59:19 am »
JOOOO, jo vaig anar a veure la guerra akesta el dimarts, pero vaig arrivar just quan acabaven els anuncis de brunet  :bigcry:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2005, 01:02:48 am »
Almenys tenim spot i presència als medis :yes: :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #3 el: 09 de Juliol de 2005, 20:17:18 pm »
Jordi digues els del cine k posin l'anunci en una peli k no hagui vist i k no sigui madagascar( k no vaig a veure akesta parida de peli ni flipant).
salu2 ;)

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #4 el: 11 de Juliol de 2005, 07:23:32 am »
Ja he vist l'spot que insta a fer-te soci del Sabadell!

Actualment (fins dijous inclos de la semana que bé) el podeu veure als Multicinemes Eix Màcia en les Sales (si no vaig errat, si fos ai`xi demà u acabarè de confirmar-ho) 1, 8 i 9 , és a dir en les sales més grans i on teoria i va més gent  (Sala 1: "Madagascar"; Sala 8: "La guerra de los Mundos" i Sala 9:Heore a Rayas/ Dead end)

L'spot és tal i com vam deduïr, res d'especial i els extres que vam anar al camp sortim uns 2 segons tiran llarg  ;)  L'anunci total deuent ser entre 15 i 20 segons i és el primer en projectar-se dintre de la publicitat Brunet. Personalment no ma agradat gens la veu del narrador pero bé la idea està molt bé.
ja las vist el cine? Ahir el diari Sabadelll deia que surt el dia 13
VISCA EL SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #5 el: 11 de Juliol de 2005, 09:24:10 am »
Sí, que ha sortit al cine. A l'Imperial en la projecció de "La guerra de los mundos" aquest disabte, dia 9. Per al meu gust, no està mal. Comença bé, en plan jugadors legendaris del Sabadell però després perd força. Jo crec que li falta un "slogan" més emotiu i una música més èpica.