Si, si que em anat, entre resistencia arlequinada , hooligans valles i la força arlequinada seriem unes 20-30 persones , em estat animant molt bé als nostres jugadors i no em parat de cantar ni de fer xivarri, la gent desde els balcons de casa seva sortien per veure que passava, però lu més fort i penòs sens dubte ha sigut quan han aparegut els jugadors del mallorca, han aparegut amb l'autocar i nosaltres en aquells moments sense faltalsi el respecte em començat a cantar sabadell!! amb el megafon, el bombo i les banderes i desde l'autocar ells s'estaven partint el cul sense dissimular res i assobre assenyalant a algunes persones, després s'han baixat i han continuat provocant riense a la cara de gairebé tots, un se ma
rigut a la cara i li he dit si si y vuestra afición¿? donde esta? i sa callat, es penos i vergonyos que aquesta colla de burrus que estan a 3a es comportin aixi, em sembla que encara se li ha d'explicar que es el respecte pel rival i l'afició, i aixo si no vaig errat tu ensenyen a Benjamí... nose aquesta colla crec que van amb uns aires de prepotencia que per estar a 3a més val que començin a baixar dels nuvols, riense dels aficionats i faltansli el respecte fen ''petunets'' i riense a la cara... Aquests més val que aprenguin que hi ha una diferencia entre estar adins del terreny de joc i estar afora, res més per dir, tots els foreros que eu estat allà mimagino que també coincidireu amb el que he dit jo