Autor Tema: qui va a rebre als jugadors  (Llegit 10324 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: Llista concentració ARLEQUINADA
« Respondre #100 el: 03 de Juny de 2007, 11:20:00 am »
ferni!!!!vamos al campo directamente mejor!!! 2 oritas antes y esperamos a nuestros jugadores :hurra y a los "ensaimada" :ejem :ejem :ejem

por supuesto q vamos dos horitas antes, nos tomamos unas copichuelas y recibimos a nuestro equipo y abucheamos al contrario. Ja quedaremos en la hora concretamente, propongo a las 4 en tribuna. :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #101 el: 03 de Juny de 2007, 12:43:32 pm »
Ok a mi me parece bien por cierto que nadie queme ni rompa las cintas que hemos puesto en el gol sud :plora
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #102 el: 03 de Juny de 2007, 13:08:44 pm »
todos al campo a las 4 visca el sabadell visca catalunya
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: qui va a rebre als jugadors
« Respondre #103 el: 03 de Juny de 2007, 14:21:23 pm »
7 o 8 forçeros tmb anirem ^^
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #104 el: 03 de Juny de 2007, 14:25:43 pm »
1- FERNI
2- HICKS
3- PERDITA DURANGO
4- _Resis_
5-hools
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #105 el: 03 de Juny de 2007, 14:34:49 pm »
Finalment la marxà no es farà, tothom a les 4 a tribuna ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #106 el: 03 de Juny de 2007, 22:03:10 pm »
al final heu anat' si es afirmatiu espliqueu una mica com anat tot plis   :clap2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #107 el: 03 de Juny de 2007, 22:26:30 pm »
Si, si que em anat, entre resistencia arlequinada , hooligans valles i la força arlequinada seriem unes 20-30 persones , em estat animant molt bé als nostres jugadors i no em parat de cantar ni de fer xivarri, la gent desde els balcons de casa seva sortien per veure que passava, però lu més fort i penòs sens dubte ha sigut quan han aparegut els jugadors del mallorca, han aparegut amb l'autocar i nosaltres en aquells moments sense faltalsi el respecte em començat a cantar sabadell!! amb el megafon, el bombo i les banderes i desde l'autocar ells s'estaven partint el cul sense dissimular res i assobre assenyalant a algunes persones, després s'han baixat i han continuat provocant riense a la cara de gairebé tots, un se ma
rigut a la cara i li he dit si si y vuestra afición¿? donde esta? i sa callat, es penos i vergonyos que aquesta colla de burrus que estan a 3a es comportin aixi, em sembla que encara se li ha d'explicar que es el respecte pel rival i l'afició, i aixo si no vaig errat tu ensenyen a Benjamí... nose aquesta colla crec que van amb uns aires de prepotencia que per estar a 3a més val que començin a baixar dels nuvols, riense dels aficionats i faltansli el respecte fen ''petunets'' i riense a la cara... Aquests més val que aprenguin que hi ha una diferencia entre estar adins del terreny de joc i estar afora, res més per dir, tots els foreros que eu estat allà mimagino que també coincidireu amb el que he dit jo
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2007, 22:31:26 pm per INIESTA »

ferni20

• Visitant
« Respondre #108 el: 03 de Juny de 2007, 22:35:32 pm »
jo he estat si la veritat.
Suposo q d la imatge q més s'en recordaran és de la persona q els a rebut amb una vengala a la mà, suposo q deu ser impactant veure q et reben així en un PLAY OFF jeje a stat molt guapo. Llavors han anat baixant del autocar i la veritat té raó el iniesta, no dissimulaven gaire no i s'en han enfotut bastant, suposo q en el fons es deuen haber extranyat q 1 hora i mitja abans  d'un partit en un camp d Tercera et rebi l'afició de l'equip rival.
Cap tipus d'incident i molta animació la q hi havia, especialment per part dels Hools i la Força.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #109 el: 03 de Juny de 2007, 22:38:05 pm »
jo tambe hi era hi ha estat molt guapo, el xivarri que s'ha format quan ha arribat l'autocar mallorquinista i la resta de la previa. llastima que despres no hem pogut celebrar cap gol
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #110 el: 03 de Juny de 2007, 22:44:03 pm »
Bé, jo creia que seriem més getn la veritat, però l'arrivada del Mallorca ha estat molt bona.                  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #111 el: 04 de Juny de 2007, 19:08:02 pm »
Ambient en el que es notava que hi havia molt en joc!! Impressionant la actitud prepotent del filial mallorquinista! :o
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #112 el: 04 de Juny de 2007, 19:29:29 pm »
que s'en vagin a la m**** aquets i******s jo no hi era pero seran impresentables i la vostra aficio? on esta? al seu camp li fotrem 4 ja esta be home. Són uns xulos tots no se que es pensan el porter era el mes xulo de tots. Aixo si k m'ha fet rabia de que es riguesin dels nostres aficionats.
« Darrera modificació: 04 de Juny de 2007, 23:09:27 pm per X-Men Aigua »
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #113 el: 10 de Juny de 2007, 16:54:01 pm »
lu més fort i penòs sens dubte ha sigut quan han aparegut els jugadors del mallorca, han aparegut amb l'autocar i nosaltres en aquells moments sense faltalsi el respecte em començat a cantar sabadell!! amb el megafon, el bombo i les banderes i desde l'autocar ells s'estaven partint el cul sense dissimular res i assobre assenyalant a algunes persones, després s'han baixat i han continuat provocant riense a la cara de gairebé tots, un se ma
rigut a la cara i li he dit si si y vuestra afición¿? donde esta? i sa callat, es penos i vergonyos que aquesta colla de burrus que estan a 3a es comportin aixi, em sembla que encara se li ha d'explicar que es el respecte pel rival i l'afició, i aixo si no vaig errat tu ensenyen a Benjamí... nose aquesta colla crec que van amb uns aires de prepotencia que per estar a 3a més val que començin a baixar dels nuvols, riense dels aficionats i faltansli el respecte fen ''petunets'' i riense a la cara... Aquests més val que aprenguin que hi ha una diferencia entre estar adins del terreny de joc i estar afora, res més per dir, tots els foreros que eu estat allà mimagino que també coincidireu amb el que he dit jo

Ahora seguro que los mallorquines no se ríen tanto... se les habra quitado la risa y las ganas de coña de golpe. De momento tendrán que ver la final de su grupo desde casa jejeje.

Muchas gracias a los aficionados que hicieron ver a nuestro equipo la importancia de esta eliminatoria con actos como estos o desplazandose a mallorca. Gracias.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

ferni20

• Visitant
« Respondre #114 el: 12 de Juny de 2007, 21:35:23 pm »
Bueno tocarà començar a pensar en anar a rebre els jugadors aquest diumenge no?
Aquest diumenge si q més q mai aniria bé q fóssim molts els que rebéssim a tribuna als jugadors, i com no rebre a l'equip visitant, sense cap tipus d'incident pero marcant-lis el territori una mica  :mmmm

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #115 el: 12 de Juny de 2007, 21:56:02 pm »
Aquest diumenge si q més q mai aniria bé q fóssim molts els que rebéssim a tribuna als jugadors, i com no rebre a l'equip visitant, sense cap tipus d'incident pero marcant-lis el territori una mica  :mmmm

M'agradaria remarcar el: SENSE CAP TIPUS D'INCIDENTS

ferni20

• Visitant
« Respondre #116 el: 12 de Juny de 2007, 22:08:09 pm »

en principi no crec q hi hagi cap incident, a l'arrivada de jugadors no té perq haber incidents, a la sortida ja no ho se, depén d molts factors: arbitratge, comportament d l'equip rival, resultat final.... però q per anar bé no hi tindria q haber incidents en cap moment.
Una bona bengalada i rebuda amb petards- paper higienic a tribuna estaria bastant bé.

PD compte la Força Arlequinada que són massa jovenents i no dominen massa la pirotècnia i podrien pendre o fer mal a algú. Ells millors q només tirin paper higienic.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #117 el: 12 de Juny de 2007, 22:10:16 pm »

en principi no crec q hi hagi cap incident, a l'arrivada de jugadors no té perq haber incidents, a la sortida ja no ho se, depén d molts factors: arbitratge, comportament d l'equip rival, resultat final.... però q per anar bé no hi tindria q haber incidents en cap moment.
Una bona bengalada i rebuda amb petards- paper higienic a tribuna estaria bastant bé.

PD compte la Força Arlequinada que són massa jovenents i no dominen massa la pirotècnia i podrien pendre o fer mal a algú. Ells millors q només tirin paper higienic.

Quin cabró de m**** :laugh: :laugh: Mira que t'anava a utilitzar de recader per acompanyar-nos a P.CM(ja m'enteneu on es però això de posar noms d'empreses està xungo)per comprar-nos coses :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #118 el: 12 de Juny de 2007, 22:14:23 pm »

Quin cabró de m**** :laugh: :laugh: Mira que t'anava a utilitzar de recader per acompanyar-nos a P.CM(ja m'enteneu on es però això de posar noms d'empreses està xungo)per comprar-nos coses :laugh: :laugh:

a on volieu que us portés? al Putti Club de Manresa? (PCM) ah no no allà jo no us puc fer entrar allà pervertits, quan tingueu els 18 anys ja hi anireu.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #119 el: 13 de Juny de 2007, 17:01:19 pm »
Aquesta tarda em passare per les oficines a preguntar si aquest diumenge els jugadors estaran concentrats en algun hotel de la ciutat ja que sen un partit tan important crec que si que ho estaran, si ho estan, estaria be organitzar una marxa com deu mana acompanyant als jugadors amb l'autocar ;)